Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Pyromann
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 19 feb. 2015, 10:48
Ubicació: Catalunya, Santa Coloma de farners
Contacta:

Alguna recomanació per un novell?

dj. 19 feb. 2015, 11:05

Hola a tots, avui m'he registrat a aquest forum encara que ja fes bastant de temps que venia per diverses sèries que m'interessaven en català. He vist que aqui només es parla de anime o manga o inclos d'alguna altre cosa (no he mirat gaire més, m'he registrat avui). M'agradaria preguntar-vos a veure quines sèries d'anime o manga que estaría bé de mirar o seguir, ja que jo soc un negat buscant sèries i a on visc quasi ningu mira anime.

M'agraden en general els animes, però s'hi ha d'haver preferència, els animes o mangas de robots m'agraden més, juntament amb les sèries de fantasia o de l'era medieval, sobretot m'encanten les de humor, que hi ha algunes que no puc parar de riure.

Les sèries d'anime que he vist són:
- Evangelion
- Lucky Star
- Nichijou
- BoBoBo
- Dr-Slump
- Death Note (la meitat)

Gràcies per la ajuda (perdoneu si he fet alguna falta, jo soc més de números, mes o menys)
 
Avatar de l’usuari
KIDAVERIA
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: ds. 19 jul. 2014, 08:29

Re: Alguna recomanació per un novell?

dg. 22 feb. 2015, 19:47

Benvingut, Pyromann. Esperava que algú que domini millor que jo et recomanes alguna cosa, ja que jo sóc una mica negat com tu, però bé. Sincerament, de robots o fantasia o era medieval crec que no en sé cap, però sí que et puc recomanar alguns animes que estic ben segur que t'agradaran molt.




Ataque a los Titanes, no s'ha de dir gaire cosa perquè és una serie bestial. Podries provar amb Sakura si no l'has vist, te fantasia i és molt bona també, o Silver Spoon, Thermae Romae és molt curta però divertida, HighSchool of the Dead, Barakamon també es super divertida,... No sé, sóc molt dolent per servir-te.

Et recomano la pàgina http://www.animeadvice.com/ per buscar animes.

Que tinguis sort!
 
Avatar de l’usuari
Pyromann
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 19 feb. 2015, 10:48
Ubicació: Catalunya, Santa Coloma de farners
Contacta:

Re: Alguna recomanació per un novell?

dc. 04 març 2015, 10:01

Gràcies per la recomanació, ja mirare alguna d'aquestes, no m'en recordava ja que havia vist la de Sakura, si vols dir la de caçadora de cartes, es clar, la de Ataque a los titanes també la vaig veure l'any passat, les altres no, igualment, gràcies per la recomanació.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants