Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 09:17

En la conferencia que va fer ahir Selecta Vision a la Japan Weekend a Barcelona, Manu Guerrero de Selecta Vision,
va anunciar que han ofert la emisió a TV3 del anime Fairy Tail, i aquesta s'ho esta pensant tal,
tal i com recolleix el portal Mision Tokyo
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 14:43

era una de les opcions que es tenien en compte de cares a la sorpresa del marc zanni, perque a dia d'avui, si la sorpresa esta relacionada amb la emissio per TV d'algun anime no infantil (tampoc es que FT sigui un seinen) era o nous capitols de OP, nous de BDZKai o alguna serie de les de selecta, i High School of the dead, blooc C, Shingeki no Kyojin, Sword Art Online o Terraformas no em semblen gaire del super3 (Potser SAO podria colar)

Per cert, desde misiontokyo diuen que selecta demana als fans que si volen que tv3 la emiti (diu que encara no ho te clar) se'ls hi faci saber que hi ha ganes de veure-la i se'ls hi digui (ja sigui correus, facebook, twitter amb hastack, etc.. ( clar que la primera interesada es selecta, que guanyaria un calerons venent la serie a tv3 i potser despres tornarien a editar els pack amb audio catala)

http://misiontokyo.com/noticias/tv3-se-esta-pensando-si-emitir-fairy-tail
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 14:51

Nomes dire una cosa, si al final emeten Fairy Tail per TV3 no vull tornar a veure algu dient que no hi ha diners per a anime :lol: :lol: :lol:

Bueno... ara en serio, no entenc perque SV li insinua a TV3 que compri aquest anime en lloc de altres que potser tindrien mes fans... dels que ha nombrat taketokun hi ha alguns que crec que serien mes ben rebuts...
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 14:59

El que esta clar es que es Selecta qui fa la oferta i no pas TV3 qui s'interessa per l'anime. Que ja sabem com tracten l'anime des de fa uns anys, els de TV3.
I vaja, amb això podria estar tot dit. Si TV3 no canvia de parer amb aquesta oferta, cosa que sobtaria bastant, segurament rebutjaran l'oferta i es quedaran tan amples dient que no hi ha calers.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 15:52

Penseu que selecta abans d'anar a tv3 (i suposo que alguna autonomica mes) tambe haura trucat a les portes de les emisores nacionals boing y neox (que serien las del target mes adequat) i com que aquestes no els ha interesat, han anat a per tv3. Tambe heu de pensar que a selecta li surt mes a compte vendre la serie a un canal estatal per arribar a més gent i per cobrar mes per la llicencia, ja que si l'emeten en castella selecta els hi ven la serie + doblatge, en canvi en segons quina autonomica, super3, només venen els drets de la serie i no poden recuperar res de la despesa generada pel doblatge (i per ara la unica tv que li ha comprat els drets es la portuguesa SIC, aixi que tampoc alla han amortitzat el doblatge)

Sobre que altres de les series serien més ben rebudes, pot ser si, pero torno a dir, no les veig pas al super3, i no crec que estiguin pensant es fer un espai juvenil dins el 33. Qui sap si quan es llicenciin més temporades de SAO potser si que les podran vendre pel super3.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 17:00

Nois, una coseta. Si realment el que hi ha ara sobre la taula és només una oferta a TV3 per part de Selecta Visión, de debò creieu que aquesta notícia hauria arribat fins en Marc Zanni? Si ell ha de comunicar-nos alguna cosa només hi ha dues opcions: que TV3 ja li hagi passat l'encàrrec del doblatge (i per tant ja ho hagin comprat) o que sigui una altra cosa. Perquè si realment la cosa està tan verda, el doblatge encara queda una miqueta lluny i no crec que en Marc Zanni es fiqui en temes més enllà del que li correspon a ell com a actor/director de doblatge.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 18:29

Acabo de veure imatges d'aquest Anime i per mi no val res.

Si TV3 s'ha de gastar diners que compri d'una punyetera vegada les pelis de Dragon Ball que falten.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 21:12

Marc Zanni ja m'ha confirma per twitter de que la primicia no es tracta de la compra de Fairy Tail.
Jo, sincerament, preferiria les pelis de One Piece o nous capitols d'aquests abans que Fairy Tail. Més que res perquè el anime (el manga si) no m'acaba de convencer.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 21:35

Pero perqué no? Es una bona manera de que tinguem l'esperança de tornar a la espoca daurada de l'anime de l'any 2000. Boing i Clan olvideu-vos, esta ben clar que no volen aquest tipus d'anime en pintura, Boing es per mi "Tele-Basura 2" i Clan massa orientat per nens, per no comptar que l'estupida AMPA estaria a les seves portes.


En fi, tornan al tema, si no ho acepta TV3 serien molt estupids, no es que sigui un dels millors animes, pero estan a nivell de les demés que han emitit durant l'any 2000-2005, i he de confessar que tinc DVD's de Fairy Tail i son decents, i en catalá segur que será millor. A lo millor donen millors resultats, com per exemple la diferencia d'humor d'en Shin Chan en Catala i Espanyol
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 21:49

Que decis de una primicia de marc zanni?
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 22:07

terminator ha escrit:
Que decis de una primicia de marc zanni?

Mira aquest video (https://www.youtube.com/watch?v=GayZavmsXCk), m'extranya que havent missatges a tots els posts sobre aixó no t'haguis enterat (ho dic en conya, eh :profident: ).
Ender11 ha escrit:
Pero perqué no? Es una bona manera de que tinguem l'esperança de tornar a la espoca daurada de l'anime de l'any 2000. Boing i Clan olvideu-vos, esta ben clar que no volen aquest tipus d'anime en pintura, Boing es per mi "Tele-Basura 2" i Clan massa orientat per nens, per no comptar que l'estupida AMPA estaria a les seves portes.

Clan mai s'ha interessat per l'anime més enllà de Pokemon i Boing (suposo) que es per temes de l'AMPA i l'audiéncia (Naruto va ser per poca audiéncia i One Piece per massa pressió).
A mi el que em caga de veritat, es que potser deixin anar nous episodis de One Piece per Fairy Tail (pero si que es veritat que amb una nova llicencia, si té audiencia, si que els hi obriria una mica als ulls. Només dic que si arribes a doblar-se, hem de petar les audiencies en la hora que ho fagin, siguin les 4 de la matinada jajaj).

Ender11 ha escrit:
En fi, tornan al tema, si no ho acepta TV3 serien molt estupids, no es que sigui un dels millors animes, pero estan a nivell de les demés que han emitit durant l'any 2000-2005,

En realitat entenc una mica a TV3. Tenir pocs diners per a compres i que vingui una companyia de DVDs a demanar llicenciar una serie de la qual no arriba a molta gent. Però si no l'accepten em fotra molt, ja m'havia fet ilusions :plora:
Per aixó demano continuament que, si algú pot, que fassi una petició a change.org (que jo no la puc fer) i seria una manera més fàcil de que els hi arribi.
Ender11 ha escrit:
A lo millor donen millors resultats, com per exemple la diferencia d'humor d'en Shin Chan en Catala i Espanyol

La manca de nous episodis de Shin Chan des de fa uns 13 anys no és perquè no s'hi vulguin gastar pasta, és perquè Antena 3 (Neox) va comprar els drets i va aturar el doblatge a les autonomiques (català, gallec i vasc) i que només podríen doblar els DVDs (o sigui les pel·licules). Si fessin DVDs de la série ho doblarien en català, però una serie com Shin Chan dubto que la produicin.
És una pena que per les ganes de veure Shin Chan, la vegi en castellà (amb el mal doblatge que fan) i m'hagui acostumat a les veus.
PD: Trobo que els de TV3 són una mica curtets, sabent l'impacte que te Doraemon i tenint episodis nous en català ho fiquin en hores molt concretes quan al Boing es la serie numero 1. :huh:
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 22:59

Cortexian05 ha escrit:
terminator ha escrit:
Que decis de una primicia de marc zanni?

Mira aquest video (https://www.youtube.com/watch?v=GayZavmsXCk), m'extranya que havent missatges a tots els posts sobre aixó no t'haguis enterat (ho dic en conya, eh :profident: ).


Des d'aquell el dia que vaig veure el video pensaba que hi hauria nova era, nous dobladors en l'anime catalá, tant de bo Fairy Tail sigui un d'ells i espero que hi hagin més xD. Pero aixó fa bastant temps, i encara no sabem que farán. Doncs si hi ha més anime en catalá estaré més temps veien TV3/Super 3, per que al acabar One Piece dic: "Adeu Club Super 3, fins demá"
Ender11 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 09 març 2015, 23:01, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 23:01

Ender11 ha escrit:
Cortexian05 ha escrit:
terminator ha escrit:
Que decis de una primicia de marc zanni?

Mira aquest video (https://www.youtube.com/watch?v=GayZavmsXCk), m'extranya que havent missatges a tots els posts sobre aixó no t'haguis enterat (ho dic en conya, eh :profident: ).


Des d'aquell el dia que vaig veure el video pensaba que hi hauria nova era, nous dobladors en l'anime catalá, tant de bo Fairy Tail sigui un d'ells i espero que hi hagin més xD. Pero aixó fa bastant temps, i encara no sabem que farán.

Eing? No entenc el teu missatge. Una nova era de que? De dobladors nous?
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 09 març 2015, 23:11

Cortexian05 ha escrit:
Eing? No entenc el teu missatge. Una nova era de que? De dobladors nous?


Només era una "Expectativa" al dia que vaig veure aquell link de youtube que has possat. Pero una cosa es certa, a la llarga tindràn que apareixer nous dobladors d'anime si es que posen, dic jo.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dt. 10 març 2015, 09:28

I continuar amb Bleach? Fins quin van emetre?
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants