Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 13:47

No hi trobo res d'alarmant demanar més Bola de Drac, a cadascú li agrada el que li agrada. El que em sembla de suma hipocresia es dir que One Piece no ho portin perquè ho sobreexploten i alhora demanar Bola de Drac. Res més.
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 14:09

Saggio ha escrit:

De DB només demano que portin per doblar les 4 pelis antigues i la nova peli d'en Freezer, no sé que hi trobes d'alarmant a això.


Pues que estas deman que es gastin calers en doblar una cosa que es inferior a la serie original. Quan QUALSEVOL serie serà millor que aixo.

PD: Demanar la nova peli d'en Freeser demostra una falta de criteri personal. :no:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 14:37

En qualsevol cas, el pagament per la pel·lícula de'n Freezer l'ha de pagar Selecta Vision, que son els que la distribueixen. TV3 no hi te res a gastar aqui.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 14:42

stex3 ha escrit:
Pues que estas deman que es gastin calers en doblar una cosa que es inferior a la serie original. Quan QUALSEVOL serie serà millor que aixo.


Això ho dius tú. Jo prefereixo que comprin la peli d'en Freezer abans que el Fairy Tail sencer o els 800 capis de OP que poguin faltar. Al purista qui no li agradi simplement que l'ignori com Battle of Gods o GT. I tampoc crec que TV3 s'arruini per pagar un doblatge d'una peli d'hora i mitja (tot i que crec que als dobladors els paga Selecta).

Això que dius de falta de criteri no ho entenc.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 14:48

De One Piece falten uns 170 episodis, si arriba. Informa't una mica abans de ficar la pota.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 14:54

Ficada de pota? però si he dit 800 com hagués pogut dir 300, 400, ó 15.000. Ja s'enten el que vull dir. :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 15:33

El que jo estic flipant, es que us baralleu perque portin una cosa o una altra, amb la informació que teniu ara mateix de que no hi ha plans per comprar RES, que ho han dit bastants cops ja...
Torneu a començar la batalla que hi va haver al fil de que one piece estava sobrevalorat o no; hòstia nois, que són animes, que ens queixem de que no compren res, pasi, però es que sempre acabeu parlant del mateix...
A cadascú li agrada el que li agrada, si porten alguna cosa, EL QUE SIGUI, potser que us dongueu per satisfets, em sembla que si els de TV3 ens llegeixen, deuen estar fins als collons de totes aquestes parides, i és ben normal.
Saluts a tothom!!
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 22 març 2015, 20:38

Dia 1937289 després del Seté Impacte.

Estimat diari, en Marc Zanni encara no ha dit la primicia. Els meus ossos es tornen més prims que els d'en Brook i no tinc llet per a enfontir-los, no queda rastre de carn de cap esser viu (ni la meva) als próxims 20 km quadrats.

L'altre dia vaig conéixer a un ocell molt amable que em va explicar que tota la seva familia s'havia suicidat a la espera del dia en que la primicia fós desvelada, i ell va intentar el harakiri però no va conseguir cap material prou tallant com per a fer la seva espasa. Vaig pensar de menjar-me'l per ajudar-lo però no podia perquè ell també era tot ossos i no els podia trencar amb les dents rovellades que em quedaven.

Alguns països com el Japó ja s'han enfonsat des de fa uns 89 anys i llavors no crec que la primícia sigui cap novetat anime.

El meu cervell s'està cremant i ara és tant petit com les possibilitats de que torni Bleach.

A partir d'Internet puc parlar amb gent que no tarden amb morir i que gasten les seves últimes flexibilitats dels ossos en escriure una discussió sobre si el material nou de Bola de Drac és un malbaratament i si sobre One Piece està massa allargat (si hos pregunteu com pot continuar el manga en la apocalipsi que estic passant és perquè el Oda va crear la "Luffycueva" i va prendre molts Actimel).

No se perque continuo esperant a que es revel·li la noticia si en Carc Zadó i en Marles Llani (no m'enrecordo dels seus noms) ja deuen ser morts i el Son Goku només gasta les boles de drac amb el Krillin. Me'n vaig a dormir una mica a la meva tomba. Siusplau, piqueu tres cops amb el polse de la ma esquerra de la tomba si hi ha alguna novetat. Moltes mercés.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dl. 23 març 2015, 00:23

Maki ha escrit:
En qualsevol cas, el pagament per la pel·lícula de'n Freezer l'ha de pagar Selecta Vision, que son els que la distribueixen. TV3 no hi te res a gastar aqui.


pensa que si es dobla una peli de selecta en catala, no son pas ells els que paguen el doblatge, potser tampoc es tv3 directament, pero si que ho fa SERVEI CATALA DE DOBLATGE, organisme public que es paguen amb calers publics.
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

ds. 28 març 2015, 13:22

Aquest és un d'aquests shonens que no terminen mai :( . La veritat es que per mi no val res. Ho sé perquè fa anys al vaig seguir, però com ja no tinc 14-15 anys no m’interessa ja. Mira que n'hi ha sèries de 24-52 per demanar (com m’encetaria veure Ghost in the Shell SAC en català i en castellà ja està prou bé). En fi, millor això que res. Ara que vagin portant coses si poden. Amb el temps ja portaran coses més decents.
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 29 març 2015, 16:29

no podria ser la sorpresa ke va dir marc zenitz la nova version de sailor moon? ho dic perque com estan fen la antiga potser estan veient que esta tenin audiencia i volen intentar arroseguar audencia de la antiga serie
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 29 març 2015, 20:33

inuyasha000 ha escrit:
no podria ser la sorpresa ke va dir marc zenitz la nova version de sailor moon? ho dic perque com estan fen la antiga potser estan veient que esta tenin audiencia i volen intentar arroseguar audencia de la antiga serie

La sorpresa no eren nous capitols de Shinchan?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dg. 29 març 2015, 21:50

es veu que en marc zanni va dir que aquesta no era la sorpresa. N'hi ha una altre.

El que te més opcions es la peli nova de DB o la saga del buu de Kai. Tambe podria ser que fossin nous capitols de OP. Una possiblitat molt remota (un 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000001%) seria que, a la suposada remodelacio que volen fer del 33 de cares a passat Sant Jordi, estrenessin algun programa tipus 3xl (o manga) i s'emetessin coses mes adultes com pelis, nous capitols de bleach (que no es que siguin gaire adults pero si massa pel super3) o els gits sac que deia algun company que li agradaria que fessin (serie que es impossible que facin al super3)

Pero millo no ferse ilusions. Al final s'hauran tirat enrere i no hi haura sorpresa....
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dt. 31 març 2015, 10:38

Fa dos dies li vaig enviar a en Joan Sanz (veu del Vegeta) el missatge de conya que vaig escriure fa uns 4 o 5 missatges anteriors en aquest post i aquesta va ser la conversa:

http://cortexian05.deviantart.com/art/J ... 1427790773

De la manera en que ho diu sembla que estigui ben informat i ficat. Pel que veig no es que ens fagin esperar perquè si, si no perquè és una primicia que tarda amb el·laborar-se. Aixó em fa pensar que és més que nous episodis d'alguna serie. Podria ser una llicencia nova o una cosa una mica més gran (una secció/canal...)
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Selecta Vision ofereix a TV3, Fairy Tail

dj. 02 abr. 2015, 00:18

Com la "sorpresa" sigui mes DB o OP em margino :(. I si son nous capítols de Shin Chan, millor ni dic res :ein:. Ja va sent hora que surtin de OP i DB i mirin més en allà. Que n'hi han moltes coses ben bones (com la pel·lícula de Cowboy Bebop que no està en català, sense anar massa lluny). No dic que seguir amb DB o OP estigui malament però millor que no facin creure que es una sorpresa, en cas que fogui una cosa relacionada amb DB o OP, perquè es crea "hype" i desprès la gent pilla "chascos" com ho diuen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 28 visitants