Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Videofòrum2015
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 29 març 2015, 20:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dj. 09 abr. 2015, 12:07

inuyasha000 ha escrit:
heu contactat amb tv3 potser el ser una causa solidaria voldran participar-hi o colaborar-hi fent publicitat de l'acta o fins i tot enviar alguna camara de tv a fer algun reportatge


Hem contactat amb btv i de moment no hem rebut resposta. Segurament intentarem contactar-hi per altres medis i probarem amb tv3 a veure si hi ha sort. Moltes gràcies!

Per cert, aprofitem per recordar que avui només queda un mes pel GRAN dia! Si encara no teniu la vostra entrada i voleu assistir-hi la podeu reservar a videoforum2015@gmail.com. Escribiu-nos amb les vostres dades el número d'entrades i de pòsters que voleu i la forma de pagament que preferiu (compte bancari o paypal). El pagament no cal fer-lo al moment, però sabem que molts de vosaltres voleu venir i encara no ens heu escrit. Penseu que si us ajunteu a l'últim moment no donarem l'abast i potser ens quedem sense lloc!
Nosaltres seguim en marxa que tenim molta feina per davant! Encara ens guardem alguna sorpresa a la butxaca, no trigarem en informar!
 
Videofòrum2015
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 29 març 2015, 20:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 15 abr. 2015, 22:16

Ens hem fet un blog i un twitter perqué tots aquells que no tingueu facebook ens pogueu seguir si disposeu d'aquestes eines:

https://videoforum2015.wordpress.com/

https://twitter.com/Videoforum2015
 
Videofòrum2015
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 29 març 2015, 20:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dj. 16 abr. 2015, 18:13

Al Videofòrum hi haurà una part de preguntes als actors i ens agradaria que hi participessiu. Si teniu cap pregunta que us agradaria que els hi fessim ens les podeu fer arribar al nostre mail o als comentaris d'aquest mateix tema. Si la vostra pregunta ens agrada els hi farem als nostres convidats però. si a més veniu el dia 9 de Maig i us atreviu, els hi podreu fer vosaltres mateixos!
 
 
Videofòrum2015
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 29 març 2015, 20:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dl. 27 abr. 2015, 17:01

Cortexian05 ha escrit:
A la pàgina "Ramen para dos" us han dedicat una entrada: http://ramenparados.blogspot.com.es/201 ... yo-en.html


Moltes gràcies! Estem a tope amb la difusió. Hem fet un vídeo amb la col·laboració d'alguns dels actors per la promoció que esperem que us agradi:

 
Videofòrum2015
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 29 març 2015, 20:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 06 maig 2015, 13:03

Us deixem amb la entrada al nostre blog amb tota la informació actualitzada de l'esdeveniment. Els que ja tingueu la reserva feta rebreu tota la informació detallada també al mail durant aquests dies, ja que hem hagut d'avançar mitja hora l'acte.

https://videoforum2015.wordpress.com/20 ... en-3-dies/

Moltes gràcies i fins dissabte!
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 06 maig 2015, 22:56

Segur que amb les preguntes dels fans, la pregunta del segle será:
"Quant farán nous animes en catalá, que no siguin DB, Shin Chan i Doraemon"?

Ja m'es igual que no ho facin per la tele, em conformo com ho fa Selecta Vision. Aun que si ho fan per la tele millor, pero TV3 no es dona compte que cada anys hi ha més fans d'anime a Catalunya... Espero que els diners recaudats per "Una bona causa" sigui per el futur del doblatge de l'anime en català.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 06 maig 2015, 23:20

Ender11 ha escrit:
Segur que amb les preguntes dels fans, la pregunta del segle será:
"Quant farán nous animes en catalá, que no siguin DB, Shin Chan i Doraemon"?

Ja m'es igual que no ho facin per la tele, em conformo com ho fa Selecta Vision. Aun que si ho fan per la tele millor, pero TV3 no es dona compte que cada anys hi ha més fans d'anime a Catalunya... Espero que els diners recaudats per "Una bona causa" sigui per el futur del doblatge de l'anime en català.

Hi ha un gran problema a aixo que dius, saps perque? Doncs perque SV passa de doblar res al catala si no es que TV3 li paga el doblatge primer i li asegura que ho emetra per la tele, amb Shingeki no kyojin em van dir aixo mateix, que com que TV3 no els hi habia dit de emtetrela no la doblarien al catala... aixi que jo de tu no apostaria per SV si vols un doblatge en catala.... i sobre aixo dels diners, son per als nens amb cancer... ^^u
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dj. 07 maig 2015, 00:00

fabrebatalla18 ha escrit:
Ender11 ha escrit:
Hi ha un gran problema a aixo que dius, saps perque? Doncs perque SV passa de doblar res al catala si no es que TV3 li paga el doblatge primer i li asegura que ho emetra per la tele, amb Shingeki no kyojin em van dir aixo mateix, que com que TV3 no els hi habia dit de emtetrela no la doblarien al catala... aixi que jo de tu no apostaria per SV si vols un doblatge en catala.... i sobre aixo dels diners, son per als nens amb cancer... ^^u

No fotis! De debó que van proposar de doblar Shingeki no Kyojin?! Quan ho van dir aixó? Doncs si SV es fa amb un anime com One Piece, Detectiu Conan o Bleach, en català ho tindrem negre...
PD: De totes maneres, Ghost in the Shell: Innocence, Evangelion 3.33 i la Batalla dels Deus no s'han emés a TV3 i les vàren doblar.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dj. 07 maig 2015, 00:39

JO els hi vaig preguntar a SV si doblarien al catala SnK i ells em van dir que no ja que TV3 no tenia pensat emetre'l...

Adjunto una imatge per a que ho vegis, evidentment he editat el meu nom, pero la resta es tal qual me ho van dir....
Imatge

Sobre les pelis que dius, es casi segur que TV3 emetre la batalla dels deus tard o pronte, i la resta molt posiblement tambe, que per algo ha pagat el doblatge.... es evident que SV te la "exclusiva" als cines i dvd i fins passat un temps no deixara emetrela per la tv, pero es que aixo passa amb totes les pelis...

I sobre els animes que dius El Detectiu Conan i One Piece estan en mans de Arait, que potser encara es pitjor ja que aquestos ni tan sols en DVD (encara que fos en castella nomes), aquestos nomes saben traure Inazuma Eleven en DVD, la resta de animes que tenen si no els hi compra els drets d'emisio algun canal, passen de fer absolutament res.... aixi que si, esta negre el futur de alguns animes en catala si TV3 no es posa les piles....


PD: Allo que diu SV al missatge d'emetrela per TV es referia a l'emisio que van fer per un canal de pagament del digital+ en castella.
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dj. 07 maig 2015, 13:05

Ender11 ha escrit:
"Quant farán nous animes en catalá, que no siguin DB, Shin Chan i Doraemon"?

Els que hi vagin que ho preguntin. En aquesta pregunta hi afegiria One Piece també.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dj. 07 maig 2015, 15:00

pero a qui li voleu preguntar? als dobladors? es com si agafas un paleta i li preguntes quan faran pissos nous al descampat del costat de casa teu. Ells només son assalariats (o automons) i no deixiden quan es doblen i quan es deixen de comprar animes. Aixo es cosa en primer lloc de les distribuidores (select, luk, arait) i de tv3, que es qui ho paga tot (llicencia i doblatge)
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dj. 07 maig 2015, 21:27

Tot al que es fa al anime en català ja se les apanyen per a que estem ben enterats (i més encara si parlem de One Piece XD). Com va dir Marc Zanni: "Normalment els fans de l'anime en català ja s'enteren de les novetats abans i tot que els propis dobladors".
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dv. 08 maig 2015, 11:01

Jo estaré per Barcelona però he quedat per anar al Saló d’Automòbil. Tant de bo pugues anar al Videofòrum, però el viatge des de Calella ja em costa ho seu, com per anar dues vegades, i això que em paguen l'entrada. Ja sé que es com preguntar-hi a un paleta, però per preguntar no es perd res.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dg. 10 maig 2015, 16:22

Com ha anat al final? Quan es pujarà el video de l'esdeveniment?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants