Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 18:02

I així es com acaben els comentaris de tots els posts d'Animelliure: en una discussió sense res a veure amb el tema del post...
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 18:31

fabrebatalla18 ha escrit:
Miles_prower ha escrit:
i després m'expliques si amb els 3 euros que dius per cap cobreixes despeses.

On dic que amb 3 euros sigui suficient? es evident que he dit 3 euros per dir un numero, apren a interpretar millor avans de critiar...


Ok, es podia interpretar també així com dius. No obstant, això de a quina xifra et referies era el de menys en el meu missatge, ja que el pes del què et deia estava en el fet de que no es pot posar el mateix nivell d'exigència per tothom. Això ho has interpretat o m'haig de posar maleducat com tu a dir-te que aprenguis a interpretar el que se t'ha dit? I si m'has de donar lliçons al menys tingues el detall de no dir-m'ho escribint "abans" o "bitllet" amb "v" tenint 22 anys.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 18:35

Millor passo de tu, si per a tenir la rao em d'entrar en la forma d'escriure de cadascu...

Be, jo ja he dit que m'agrada la idea, pero penso que de la forma que esta feta anira poca gent, anims amb tot i espero que quedi alguna cosa ben feta de tot aixo.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 19:32

fabrebatalla18 ha escrit:
Millor passo de tu, si per a tenir la rao em d'entrar en la forma d'escriure de cadascu...


No, no. La raó la he tingut amb el primer missatge que t'he escrit (la prova està en què no ho has discutit i tan sols has passat a comentar el tema dels 3 euros perquè era la única cosa que has trobat criticable al meu missatge xD), que és el que sembla que t'ha molestat i t'ha fet respondre'm malament. El comentari de les teves faltes ortogràfiques ha estat un afegit per la sobrada amb mala educació que t'has volgut marcar, no és el que m'ha donat la raó.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 19:42

A tot això, realment durarà 3 hores l'event? Si és així quin es el planning?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 19:46

Miles_prower ha escrit:
....

Imatge
:adeu:
 
Videofòrum2015
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 29 març 2015, 20:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 20:25

Saggio ha escrit:
A tot això, realment durarà 3 hores l'event? Si és així quin es el planning?


Concretament vaig especificar que seria un esdeveniment de 2-3 hores, no vaig dir que fossin 3 exactes. Com a referència teniu els vídeos de l'anterior videofòrum al youtube que sumen hora i mitja de duració. Després hi haurà una estona en que els actors es faran fotos i signaran als fans així que d'aquí a que duri 2-3 hores (realment, no crec que arribi a les 3, però amb els imprevistos mai se sap).

El planning establert és, primer la part de la entrevista on tots els actors respondran preguntes sobre la seva experiència doblant anime on inclourem preguntes seleccionades dels fans. Després els actors interpretaran un guió tots junts on mesclarem les distintes sèries en un crossover dels que ara estan de moda al Japó (recordem el crossover que es va fer de One Piece, Bola de Drac i Toriko o el mateix joc J-Stars Victory Vs) i per acabar, com deiem, doncs tindrem una estona perqué els actors us signin i es facin fotos amb vosaltres.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 21:10

Són ganes de queixar-se per tot. Organitzen una trobada amb actors de doblatge dels millors, posen una entrada de 10€ (no em sembla car en absolut, he assistit a mogudes d'aquestes que donen diners a ONGs fetes pels alumnes de la meva propia escola que valien de 50€ en amunt) que aniran a una ONG i encara veniu amb borderies que si és massa car. Va home, si no us agrada, una de dues: o no hi vas o ho organitzes tú. Que assobre que us ho donen tot muntat i només heu de pagar 10 miserables euros, aneu "rajant" gratuitament. Quins nassos...
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 21:42

Xeic96 ha escrit:
Són ganes de queixar-se per tot. Organitzen una trobada amb actors de doblatge dels millors, posen una entrada de 10€ (no em sembla car en absolut, he assistit a mogudes d'aquestes que donen diners a ONGs fetes pels alumnes de la meva propia escola que valien de 50€ en amunt) que aniran a una ONG i encara veniu amb borderies que si és massa car. Va home, si no us agrada, una de dues: o no hi vas o ho organitzes tú. Que assobre que us ho donen tot muntat i només heu de pagar 10 miserables euros, aneu "rajant" gratuitament. Quins nassos...

Exacte. Per fi algú que es coherent. Jo no em puc permetre massa luxes econòmics i els cales que consegueixo mels guardo per al meu hobby: el manga i el anime (DVDs/BluRays, figures, mangas, merchandising...). Aixó si, moltes vegades he donat diners (no només per ONGs, sino recaudacions com per exemple per a excursions escolars, ajudes econòmiques, regals, etc.) per preus molt alts per la meva cartera i 10€ no es pas una barbaritat i si li sumem el fet de poder coneixer a aquests fantastics dobladors no hi trobo cap raó per queixar-se.
 
Videofòrum2015
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 29 març 2015, 20:28

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 21:57

Hem fet un petit gag promocional del que podrieu trobar al nostre Videofòrum. Esperem que us agradi (per descomptat les imatges són només pel vídeo, el que tindrem al Videofòrum seran les veus :) ):

https://youtu.be/iBp8_g2zlBE
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 22:16

Xeic96 ha escrit:
Són ganes de queixar-se per tot. Organitzen una trobada amb actors de doblatge dels millors, posen una entrada de 10€ (no em sembla car en absolut, he assistit a mogudes d'aquestes que donen diners a ONGs fetes pels alumnes de la meva propia escola que valien de 50€ en amunt) que aniran a una ONG i encara veniu amb borderies que si és massa car. Va home, si no us agrada, una de dues: o no hi vas o ho organitzes tú. Que assobre que us ho donen tot muntat i només heu de pagar 10 miserables euros, aneu "rajant" gratuitament. Quins nassos...


Seran miserables per tu xaval, perque ho pots demanar als teus pares, com he dit no es nomes els diners, es obligarnos a pagar la ong per collons


Ah, i si els alumnes fan ongs cobrant 50 euros i tu els pagas enorabona, has sigut estafat.
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 02 abr. 2015, 00:15, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 22:17

Xeic96 ha escrit:
Que assobre que us ho donen tot muntat i només heu de pagar 10 miserables euros, aneu "rajant" gratuitament. Quins nassos...


Pregunta-li a un vagabund si 10 euros li sembla una quantitat miserable, flipat.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 22:28

Com costa eh. Uns xavals, es curren un Videofòrum convidant alguns dels millors actors de doblatge del panorama català, demanen 10€ (us pot semblar que és massa pel que s'ofereix, cosa que no és certa, pero ho donarem per bo) que aniran a una ONG i teniu la barra de dir que és massa. Que no s'ho embutxaquen ells, nanos, que van per gent que ho necessita! Que tot l'esforç que han fet perquè els que ho vulguem poguem gaudir d'una estona amb els nostres actors de doblatge preferits i a sobre donem diners als necessitats és poc i a sobre sortiu amb aquestes bajanades de que és massa car i amb borderies que sobren. Viviu i deixeu viure, collons, que no us han exigit 10€ a punta de pistola per omplir la seva butxaca! Una mica de respecte.

PD: I a sobre deixen grabar-ho per qui ho vulgui veure desde casa seva, s'ha de tenir molt mala baba per dir el que diuen alguns...
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 23:34

Xeic96 ha escrit:
Com costa eh. Uns xavals, es curren un Videofòrum convidant alguns dels millors actors de doblatge del panorama català, demanen 10€ (us pot semblar que és massa pel que s'ofereix, cosa que no és certa, pero ho donarem per bo) que aniran a una ONG i teniu la barra de dir que és massa. Que no s'ho embutxaquen ells, nanos, que van per gent que ho necessita! Que tot l'esforç que han fet perquè els que ho vulguem poguem gaudir d'una estona amb els nostres actors de doblatge preferits i a sobre donem diners als necessitats és poc i a sobre sortiu amb aquestes bajanades de que és massa car i amb borderies que sobren. Viviu i deixeu viure, collons, que no us han exigit 10€ a punta de pistola per omplir la seva butxaca! Una mica de respecte.

PD: I a sobre deixen grabar-ho per qui ho vulgui veure desde casa seva, s'ha de tenir molt mala baba per dir el que diuen alguns...


Ja sé que parlar amb tú o similars és com parlar amb una paret, però intentaré explicart-ho: Si tú poses entrades a 5 euros (preu raonable en la meva opinió) aniría moltíssima gent i guanyarien molts diners. Si tú poses entrades a 10 euros només aniran quatre gats i guanyarien menys. Amb 5 euros d'entrada potser hi van 300 persones, amb ho que guanyarien 1500 euros. Si les entrades valen 10, molta gent (com un servidor) passarà d'anar-hi i potser hi van 100 persones amb ho qual guanyarien 1000 euros (500 euros de menys).

I com ja t'he dit abans, 10 euros pot ser molt per a determinades persones, que a tú et semblin 10 pessetes no vol dir res. És evident que per això molta gent passarà d'anar i esperarà a que ho pujin a youtube o a on sigui.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

dc. 01 abr. 2015, 23:47

I comentaris com el que acaba de fer en Saggio demostren quan un parla des de la completa ignorància.

1. "5 euros (preu raonable en la meva opinió)". I tu que saps totes les despeses que costa organitzar un event com aquest, i més quan els que ho han organitzat podríem catalogar-los de amateurs?

2. "i guanyarien molts diners." No t'assabentes que el fi d'aquest event no és guanyar diners com no pares de dir. Primer tenen que rendibilitzar i després el que sobri ho entreguen de manera altruista a una ONG.

3. No tens en compte la capacitat del recinte. Si amb el teu exemple l'aforament màxim és de 100 persones, guanyes més cobrant 10€ que 5€ (necessites que et faci el calcul?). Així que ja tot el teu post es un fail.

4. "Si les entrades valen 10, molta gent (com un servidor) passarà d'anar-hi " Aquest punt és opinió meva, però tu no aniries a aquest event ni encara que valgués 3€, buscaries qualsevol excusa per no anar-hi i veure-ho gratis des de casa, continuant rajant per internet, per descomptat.

Pd: No sé per a que em molesto a respondre't a tu quan: "parlar amb tú o similars és com parlar amb una paret", però en fi que hi farem.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants