Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
pepejul
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 24 abr. 2015, 22:33

TOP 10 Anime Thrillers

dv. 24 abr. 2015, 22:40

hi all I want to share this video Top 10 anime thriller
i hope you like it

https://www.youtube.com/watch?v=fYaZ1VxYOOY
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: TOP 10 Anime Thrillers

ds. 25 abr. 2015, 01:11

That's a good video, Death Note is number 1 also for me but I don't agree with the others. Another the last one? I don't know Higurashi no Naku Koro Ni but I guess Mirai Nikki's more thriller.

Por cierto no es para recriminar ni nada del estilo pero el hecho de usar el inglés ha sido por gusto, no?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: TOP 10 Anime Thrillers

ds. 25 abr. 2015, 01:51

O simplemente es un usuario ingles un poco perdido xD
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: TOP 10 Anime Thrillers

ds. 25 abr. 2015, 13:58

Habla español xD No se si habrá posteado esto en ingles para trollear un poco jeje
Me parecen interesantes algunos top, me suscribo para mas :yeah:
De momento el mejor para mi gusto es el de Thriller
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: TOP 10 Anime Thrillers

ds. 25 abr. 2015, 17:59

Mirai Nikki ^^u no arriba ni de conya el nivell de Higurashi no Naku Koro Ni ni de la predecessora Umineko.
Death Note, sobrevalorada, és cert que té un nivell molt alt però a partir de la maitat cau en picat fins al final. Per altra banda Monster consegueix mentenir la tensió fins a la última pàgina (episodi).
I per mi, Steins;Gate estaria en segona posició, la complexitat i la informació de l'argument és brutal, i l'evolució que pren el fan per mi el segon millor anime/manga que he vist/llegit mai.

I potser, faltaria presència de Darker than Black i Shin Sekai Yori.
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: TOP 10 Anime Thrillers

dg. 26 abr. 2015, 01:08

Lo de inglés me parece una trolleada o el usuario está un poco desubicado ^^u.
Del vídeo el que m'agrada es Steins Gate, ho demés bueno, tinc les meves opinions. Rainbow no em sembla un thriller; Deadman Wonderland, Another i Mirai Nikki no m'agraden gens; Kaiji està bé però és desesperant; Phantom té un bon desenvolupament de personatges, però no puc destacar gaire més; Death Note em sembla bastant inflat. Es foten fumades i exageren massa les coses; Monster es sembla tremendament sobrevalorat. Seré únic que pensa així, tinc les meves raons, però això em sembla.
Per a mi, pot ser treient a Steins Gate, Shinsekai Yori seria bastant millor que totes les series del top. Ho mateix diria per Aoi Bungaku i Berserk, encara que no se si aquest últim és realment un thriller. El que em molesta d'aquestes llistes es que sempre surten les mateixes series.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants