Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 179
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dg. 26 jul. 2015, 21:57

Avui és festa a Japó i no han emès ni Dragon Ball Super ni One Piece.
 
Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

Re: Dragon Ball Super

dg. 09 ago. 2015, 19:33

S'estan carregant la nostra infància i alguns encara ho aplaudiran...

Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Dragon Ball Super

dg. 09 ago. 2015, 20:22

Aixó mateix he pensat jo xDDDD

La animació és penossa, i aixó que és el mateix estudi que va fer recentment Sailor Moon Crystal.
Sort que [s]quan ens arrbi[/s] si ens arriba probablement serà en la qualitat de DVD/BluRay i llavors si que invertéixen per solucionar-ho ^^u
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dg. 09 ago. 2015, 23:50

Cortexian05 ha escrit:
Aixó mateix he pensat jo xDDDD

La animació és penossa, i aixó que és el mateix estudi que va fer recentment Sailor Moon Crystal.
Sort que [s]quan ens arrbi[/s] si ens arriba probablement serà en la qualitat de DVD/BluRay i llavors si que invertéixen per solucionar-ho ^^u

Ni de coña van a rehacer los capitulos de nuevo solo porque salga el bluray o dvd
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dl. 10 ago. 2015, 00:31

La veritat que l'animació i la qualitat del dibuix és bastant pobre, m'agradava molt més la de l'anime vell, o inclús la de GT o Kai. Això sembla un "quiero i no puedo" de naruto XD
A més, de moment tot el que han ensenyat (i es pot predir a curt plaç) es un "refrito" de la peli Battle of Gods, i una exageració en quant als clixés de cada personatge, amb escenes que no entren ni amb calçador ... visca la originalitat!

Res de nou, DBS es un "sacaquartus", algú en dubtava?
 
Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

Re: Dragon Ball Super

dl. 10 ago. 2015, 09:56

El pitjor de tot és que alguns s'han de trobar amb això per adonar-se que tot allò nou que estan fent de Bola de Drac no assoleix els mínims de qualitat exigibles (per dir-ho finament), quan d'altres, els que realment ens estimem la sèrie i ens la coneixem i sabem el què significa, en tenim prou amb un parell d'imatges o línies de guió per adonar-nos-en
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Dragon Ball Super

dl. 10 ago. 2015, 15:05

M'estic ensumant el que passarà amb DB Super...
Faran els capítols d Battle of Gods, faran els de Fukkatsu no F i just quan podria començar a tenir material nou, donaran alguna excusa i la cancelaran.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 10 ago. 2015, 17:11

Doncs n'hi han 100 garantitzats. Que al ritme que porten els primers 50 seran la batalla dels deus.

Sobre l'animació del cinquè capítols poc a afegir. De moment, han tocat fons.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Dragon Ball Super

dl. 10 ago. 2015, 17:34

Maki ha escrit:
Doncs n'hi han 100 garantitzats

Tinc entès que també es van pactar 100 capítols per a GT, però que degut a la baixa audiència van haver de tallar-ho, pot ser?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 10 ago. 2015, 19:57

Això dels 100 capítols crec que no està confirmat oficialment. Al principi Toei Europa va ser la que al nombre de capítols va posar que eren 100, i d'ahí tots els portals de notícies van agafar que la durada era de 100 capítols, al parell de dies TE va rectificar la xifra a la seua web, deixant-la com està ara, amb 2 "xx": http://www.toei-animation.com/fr/conten ... ball-super

Que pot ser acaben sent 100 capítols, però fins a on jo sé la Toei japonesa, que és la important, fins ara no ha dit res i la europea ha rectificat.

I com ha dit en Cortexian, segurament part de la QUALITY és solucionarà quan treguin els BR/DVD, com està passant amb Saint Seiya Soul of God, que també és de la Toei, una mostra:

Spoiler: mostra
Imatge

Imatge
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Dragon Ball Super

dl. 10 ago. 2015, 20:44

Steve Maister ha escrit:
Això dels 100 capítols crec que no està confirmat oficialment.

Però que el GT serien més de 100 si que ho van confirmar, oi?

Steve Maister ha escrit:
Segurament part de la QUALITY és solucionarà quan treguin els BR/DVD, com està passant amb Saint Seiya Soul of God, que també és de la Toei, una mostra:

Recentment també està passant amb Sailor Moon Crystal (que per cert, sent DBS tan comercial i que arribarà a tot el món no m'hi cap al cap com és poden lluïr Toei en alguns animes i en DBS no).
Ja fa temps que es diu que la Toei fa servir molts dibuixants estrangers (com Pierrot), fins i tot a vegades es veuen més escritures llatines o coreanes a alguns titols d'aquest estudi que japonesos ^^u
PD: No sabia que SSSoG ja havia sortit en DVD/BluRay :o
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 11 ago. 2015, 18:13

Estic completament d'acord, l'animació és horrible, la trama igual que a BoG però en diferent escenari.
Spoiler: mostra
festa d'aniversari de la Bulma en un creuer de luxe, per exemple
.
I els efectes de so, penosos, no són els de DB de sempre, ni tan sols els de BoG o FnF. La trama porta 5 capítols, i la trobo molt lenta, amb prou feines avança la sèrie. En fi, que és una de les pitjors sèries de DB de la història, GT comparat amb DBS, és la panacea.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 11 ago. 2015, 18:48

La gent no ha trigat a mofar-se'n:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Fins i tot s'han atrevit a simular l'avanç del pròxim capítol:

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dt. 11 ago. 2015, 23:10

hahahah .. que tristament bons!!

Tampoc hem de ser il·lusos, a la saga Cell i a la saga Boo també hi havia episodis on el dibuixant s'hi va lluir, però inclús així superava això. Estem en un punt on arribem a apreciar GT, i ull, GT en qualitat de dibuix, banda sonora i efectes està a anys llum d'això...
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 12 ago. 2015, 00:05

GT tenia una qualitat de dibuix força bona, seguint la línia d'alguns dels útlims episodis de la saga Bu a Z. I els efectes tant de so com d'imatge 2D, eren prou bons, al meu entendre. Res a veure amb la :kk: que està sent DBS, tant en matèria de trama, com en qualitat de dibuix i so. Estic tenint la sensació de no veure l'anime de DB de sempre, molt allunyat del que podem veure cada vespre a la tele.
Imatge
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 179

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants