Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 01 ago. 2016, 13:24

Podrien tancar el post amb aquest comentari, has dit tot el que pensem molts.

A mi no em faria cap mena de gràcia veure en Zanni posant veu a un Goku tan subnormal.Ja ha canviat, pe rmi, el to de veu(fent-lo menys seriós a KAI) quan fa ara de Goku com per a sobre fer-lo encara més imbècil
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 01 ago. 2016, 14:05

El cas es que en Son Goku no és imbècil. El humor a Dragon Ball venia pel contrast d'un nen salvatge amb la civilització. De no saber què era una noia o una moto o per què no s'ha de despullar al mig del carrer. Per altra banda, en combat és força intel·ligent i desenvolupa estrategies exitoses donades les circumpstàncies.

L'han fet imbècil amb 60 anys i adaptat a la societat per fer riure els nens. No oblidem que des de que van anunciar la serie van dir que era una serie infantil. M'interessa tant com una nova remesa de capítols de Les bananes en pijama o Dora l'Exploradora. Obviament em sap greu que es facin servir aquests personatges.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 01 ago. 2016, 14:54

Mira que a GT ja el van fer ximple, pensant només en menjar i emocionant-se per la lluita, però això encara és pitjor. S'ha perdut qualsevol moment de serietat. Aabans amb tot el que ha passat amb en trunks si aquest torna estaria seriós i preocupat, però ara només pensa en lluitar contra en Black i la resta del futur i el que viu en Trunks li importa una merda.A sobre l'estil de dibiux encara fa que sembli més ximple, i sobretot jove.

A l'última peli de la resurrecció d'en freezer, més enllà de la història que no tenia sentit, jo veia uns dibuixos i animacions bones, i el Goku que veia em semblava l'home adult i madur que hauria de ser (a més la peli tenia efectes de so classics, i no la merda de super que ni han respectat l'aura del superguerrer)
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dl. 01 ago. 2016, 18:42

Venom, llegint el teu missatge, ric per no plorar, perquè penso el mateix. Des de DBGT, no sé si incloure'l (llegir més avall), que no fan res de bo en quan a la sèrie.

Les pel·lícules d'en Bardock super-guerrer i d'en Beerus fan llàstima. En Beerus en sí mateix fa riure. El gran déu de la destrucció és un gat que li agrada menjar delicatessen XD

Si m'esforcés molt, però molt, la primera cosa que ha atret mínimament la meva atenció de DBS és el tema d'en Black Goku. Però com que ja ja sóc "gat escaldat", la veritat és que m'espero alguna estupidesa ben penosa en quant a l'argument/justificació...

En fi, l'única cosa positiva és que et fan mirar GT amb una altra cara, gairebé ho apreciaries XD
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 01 ago. 2016, 21:09

Podriem dir que després de matar en Cel·lula no s'ha fet res de bo tret de la pel·lícula del puny del drac. Perque no fotem, la saga de Boo es de lluny el pitjor de tot el que ha fet Toriyama amb Dragon Ball. La desgana amb la que va dissenyar Boo es tremenda, especialment venint de personatges com Freezer i en Cell.

Sent benevolent, Dragon Ball no ha fet res de bo desde que Hironobu Kageyama va deixar de fer-hi la música.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dl. 01 ago. 2016, 21:53

Maki, exactament on es troba l'últim punt que descrius?

Si ens posem molt estrictes, crec que l'argument correcte de Bola de Drac acaba amb Freezer i el naixement del super-guerrer. La saga dels androides i Cell, té alguns moments "meh", però en general s'aguanta molt bé. És cert que la saga Buu és la que menys s'aguanta de DBZ, però segueix una mínima coherència en quan a evolució del caràcter i poder dels personatges, i té els seus moments divertits. Crec que a tots ens agrada(va) anar veient com creixien els nostres personatges i els seus fills.

Segurament aquesta última saga ja era, en gran part, pressió de mercat, i les presses i falta d'imaginació van fer que aparegués un monstre rosa i gras, un SSJ3 amb melena i sense celles, un gohan que s'inventa una transformació nova, la fusió amb una coreografia ... (entenc en vegeta xD), etc... Òbviament, amb presses i després de tants episodis a l'esquena, un ja no sap què fer XD
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 02 ago. 2016, 11:01

Kageyama no va tornar a partir de GT, que l'opening va caure en mans del grup Field of View. Tot i que afortunadament, va fer les intros del pèssim Dragon Ball Final Bout de PSX (la millor cançó) i dels Budokai de PS2 (molt destacable la tercera intro).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 02 ago. 2016, 12:53

Acabo de veure el ultim capitol emes de bola de drac super i la lluita den Goku contra en Zamasu ha estat bastant be.
Encara que esperaba que en Zamasu fosi mes fort , no se si s'ha reprimit el poder o no. El tema es que els ha servir per
saber que en Goku Black es en Zamasu el dubte que m'ha intrigat mes ha sigut el resum del proxim capitol on el Kaioh vell
anomenat Gowasu li esta ensenyant els anells del temps a en Zamasu.
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: Dragon Ball Super

dc. 03 ago. 2016, 19:22

Maki ha escrit:
Podriem dir que després de matar en Cel·lula no s'ha fet res de bo tret de la pel·lícula del puny del drac. Perque no fotem, la saga de Boo es de lluny el pitjor de tot el que ha fet Toriyama amb Dragon Ball. La desgana amb la que va dissenyar Boo es tremenda, especialment venint de personatges com Freezer i en Cell.

Sent benevolent, Dragon Ball no ha fet res de bo desde que Hironobu Kageyama va deixar de fer-hi la música.


pero comparada aquella saga amb super es deu la saga del Buu xD, jo ara valoro encara mes la saga del buu per culpa de Super perque al menys la musica del Shunsuke Kikuchi era millor i apart com has dit, estaba el Hironobu Kageyama a les Cançons.
 
Edward D.Teach
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 24 juny 2015, 21:10

Re: Dragon Ball Super

dv. 05 ago. 2016, 01:04

Bones! Sóc un usuari poc xerraire i inusual de veure'm per aquí, però encara és més inusual el comentari que faré, ja que la crítica que en faig de Dragon Ball Super és... POSITIVA! Si no heu tancat l'explorador i sentiu curiositat per saber a qui li pot agradar aquest intent de sèrie i per què, seguiu llegint.
Doncs bé, m'agrada Dragon Ball Super, segueixo setmana a setmana cada capítol que surt, des del primer dia, i he de dir que no sempre he pensat el mateix de DBS. Va començar amb molt mal peu per a mi, amb episodis de farciment on no calien i repetint les pel·lícules de La Batalla dels Déus i La Ressurrecció d'en Freezer. Calia? No. Encara no entenc per què coi van haver de gastar 27 episodis en la repetició desmillorada i mal dibuixada d'unes pel·lícules d'argument absurd.
Però a l'episodi 27 alguna cosa va canviar. Per si no ho recordeu, és l'episodi en el qual en Freezer fa explotar la Terra i en Wiss torna enrere en el temps per donar una oportunitat a en Goku de salvar-la. L'animació va ser brutal! Després me'n vaig assabentar que havien canviat el director de la sèrie.
Comencem amb el Torneig entre els Universos 6 i 7, la primera saga original de la sèrie. Decepció amb en Champa, una còpia grassa, irritant i inútil d'en Bills que no imposa gens de respecte (a favor d'en Bills he de dir que trobo que té un bon disseny per a un antagonista i a DBS el pinten una miqueta més malvat que a la pel·lícula). Decepció amb els motius del Torneig i les seves conseqüències: què importa si la Terra es troba a l'Univers 6 o al 7?, què canviaria? Decepció amb en Gohan, que es queda a la Terra per una reunió i queda oblidat per sempre més com a lluitador. Decepció amb en Buu: per què collons ens donen l'esperança de veure'l una altra vegada en acció? Decepció amb el primer enemic, el Botaro, perquè no dóna gens de guerra. I decepció amb en Monaka, per a això ja teníem en Mr Satan.
I fins aquí les decepcions, perquè el Torneig és una saga que em va encantar per l'expansió que fan del Món Bola de Drac amb el descobriment de la situació dels Superguerrers de l'Univers 6, l'actitud d'en Frost no gaire allunyada d'en Freezer, els Kaioh alternatius, el cub per viatjar entre universos i l'aparició d'en Zeno amb l'expectativa d'un futur torneig interuniversal. El personatge estrella és clarament en Vegeta, que adquireix molt de protagonisme i li agafo un afecte especial. Em quedo amb moments com el retorn d'en Cor Petit com a lluitador, en Vegeta VS el robot que no recordo com es diu, el despertar del Superguerrer d'en Kabe i el combat Goku VS Hit que em va semblar molt èpic.
Follada mental amb el Superguerrer Déu Superguerrer Atac d'en Kaito multiplicat per deu? És possible. La pega que li trobo a la saga és la desigualtat de poder entre Univers 6 i 7. Algú ha parlat de la desproporcionalitat dels cops, és a dir, que un cop de puny d'en Vegeta contra en Kabe és comparable al de Goku contra Freezer a la saga de Namek, però és que això ja ho veiem al Z, quan l'hòstia que li fot en Gohan SSJ2 a en Cèl·lula és la mateixa que en Iamxa fot a en Goku als inicis de la sèrie. L'animació un nou, excel·lent menys per algunes cosetes que s'haurien de polir. Bé, potser ho deixo en un vuit.
Després ve uns capítols de farciment que em van recordar a Bola de Drac GT. Comentaris: em va semblar un encert el fer aparèixer en Monaka i poder veure la seva feina de repartidor espacial.
I la saga de Trunks. Nostàlgica com cap altra. Sense rastre d'en Goten, amb un Trunks petit que comença a semblar-se al seu doble del futur (per quan agafa un arma i se la posa a l'esquena), la reincorporació de la banda d'en Pilaf com a personatges "còmics" i una mica irritants (la Mai agafa un protagonisme que em sembla molt correcte, m'agrada), un Trunks del futur tenyit de blau i una mica inútil i poruc (em va agradar poder veure com va succeir l'assumpte d'en Buu en el futur alternatiu) i un enemic enigmàtic i poderós com és en Black Goku, que sembla creat per una paradoxa temporal per culpa d'en Goku. L'animació dels combats torna a ser boníssima però tenen molts problemes per dibuixar en Trunks del futur (li posen uns nassos més lletjos...).
La banda sonora la reutilitzen de la saga Buu del Kai perquè he reconegut algunes melodies.
I per això m'agrada Dragon Ball Super.
Adéu!
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 06 ago. 2016, 13:24

xagasa ha escrit:
Acabo de veure el ultim capitol emes de bola de drac super i la lluita den Goku contra en Zamasu ha estat bastant be.
Encara que esperaba que en Zamasu fosi mes fort , no se si s'ha reprimit el poder o no. El tema es que els ha servir per
saber que en Goku Black es en Zamasu el dubte que m'ha intrigat mes ha sigut el resum del proxim capitol on el Kaioh vell
anomenat Gowasu li esta ensenyant els anells del temps a en Zamasu.

Dona gust veure uns Kaioh Shin decents. No com els de l'univers 7. Sense contar el vell Kaioh Shin, es clar. Parlo del Kibito i el Kaioh Shin de l'est.
 
Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

Re: Dragon Ball Super

ds. 06 ago. 2016, 19:19

Edward D.Teach ha escrit:
. Algú ha parlat de la desproporcionalitat dels cops, és a dir, que un cop de puny d'en Vegeta contra en Kabe és comparable al de Goku contra Freezer a la saga de Namek, però és que això ja ho veiem al Z, quan l'hòstia que li fot en Gohan SSJ2 a en Cèl·lula és la mateixa que en Iamxa fot a en Goku als inicis de la sèrie.


No sé si ho dius per mi, que he parlat dels cops, però jo em referia a la manca de contundència dels cops, no al fet que siguin iguals a no a moments de la sèrie en els quals no són tan forts.

Edward D.Teach ha escrit:
.
I la saga de Trunks. Nostàlgica com cap altra. Sense rastre d'en Goten, amb un Trunks petit que comença a semblar-se al seu doble del futur (per quan agafa un arma i se la posa a l'esquena),


Per a tu es comença a semblar a en Trunks del futur perquè agafa un arma i se la posa a l'esquena? Suposo que el fet que en caràcter i actitud no s'assemblin en res, no influeix en res en aquesta similitud o no. És a dir, moviments estranys per cridar l'atenció com faria un tio cutre a la platja per lligar, els passem per alt, agafa un arma i se la posa a l'esquena, "buah com mola i s'assembla a en Trunks del futur..."

Edward D.Teach ha escrit:
., un Trunks del futur tenyit de blau


Sense comentaris...

Edward D.Teach ha escrit:
. i una mica inútil i poruc!


En Trunks del futur mai no ha estat ni inútil ni poruc. Primer de tot és capaç de sobreviure al futur quan cap altre guerrer ho ha fet. I no és poruc, simplement sempre ha estat sempre conscient del que està en joc, i per això sempre ha buscat l'eficiència en lloc de la glòria. Què vull dir amb això, que per a ell el més important mai no ha estat derrotar l'enemic perquè sí i ell solet, sinó derrotar l'enemic per portar la pau, i si és més fàcil aconseguir-ho lluitant en grup, doncs millor.

Edward D.Teach ha escrit:
.
I la saga de Trunks. Nostàlgica com cap altra.


Tens tota la raó, és súper nostàlgica. En concret comparar els dos Trunks o l'actitud d'en Goku et fa veure com molava Bola de Drac Z (amb els seus errors i coses negatives) i quina merda és Bola de Drac Super

Edward D.Teach ha escrit:
. L'animació dels combats torna a ser boníssima


Va de conya que diguis això després del darrer capítol, el d'en combat entre en Goku i en Zamasu i la seva nefasta animació, o més aviat diria inexistent animació o animació que podria fer qualsevol amb el Flash.


Evidentment respecto qualsevol opinió i la llibertat d'expressar-la, però apelo a aquesta llibertat per dir jo també que diu molt poc d'algú que es considera fan de Bola de Drac,que li pugui agradar Bola de Drac Super, quan té mooooooolt poqueta cosa de l'esperit i allò que va fer gran Bola de Drac, sense anar més lluny amb la destrossa del seu protagonista.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 18 ago. 2016, 23:31

Aquesta setmana no han emes el cap 55 de bola de drac super. ¿Perque?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

dj. 18 ago. 2016, 23:40

xagasa ha escrit:
Sabes por casualidad porque esta semana no hubo capitulo de dragon ball super.


xagasa ha escrit:
Aquesta setmana no han emes el cap 55 de bola de drac super. ¿Perque?


Steve Maister ha escrit:
Son cosas que hacen con series largas, de vez en cuando se toman una semana de descanso. Ya se anunció desde hace un par de semanas que en esta tocaba una pausa.


Hace falta preguntar cada vez lo mismo...?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 19 ago. 2016, 00:10

¿Te ha molestado que preguntara?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants