Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 set. 2016, 16:05

Home jo quan va sortir dragon ball gt la serie en video em vaig espantar. Ja que vaig pensar que mai la arribarien a doblar en catala ja que havia sortit de venda exclusiva en castella.

Edit: Avui me vist la peli ''Els guerres de les galaxies'' i he vist una cosa extranya. En Satan amb el cabell blau. Feia molts anys que la havia vist i no ho recordava.
Estic veien ara que soc mes grans errors de la serie que abans no havia vist.
En el capitol de avui sobre el soposat secret den son gohan que deia la Angela.
Lo estrany es ¿En Son gohan i en son goten tenen la mateixa talla de roba?
Soposo que van ser petits errors intencionats per fer gracia.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 set. 2016, 16:35

Gràcies per la informació. No solament aquí, sinó també a altres llocs comenten que aquest capítol té moltes incoherències.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 set. 2016, 17:36

david80scat quina web es. A mi les web de intercanvi de opinions de capitols de bola de drac m'agrada molt o xerrada de series en general. salutacions
 
Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 set. 2016, 18:07

Dues coses:
Amb el tema de les línies temporal no cal que ens hi trenquem les banyes. Exisitran dos Zamas i prou. Per què? Doncs perquè malgrat que amb el tema dels anells busquins arreglar una mica el tema de les línies temporada, fixeu-vos que sempre parlen dels seus "jo futur" no dels dels "jo futur alternatiu". Per exemple quan li presenten al Trunks nen en Mirai Trunks el presenten com el "seu futur jo" (que més voldria)

Els de la TOEI ho tracten com a una única línia continua, i només quan s'hi veuen molt obligats, parlen de línies temporals, però ràpidment tornen a la única.

Collons és que per començar amb la màquina del temps que fan servir no haurien de viatjar al futur alternatiu d'en Trunks i els androides, sinó al futur alternatiu del quan ve en Cèl·lula i on va escanyar en Trunks... però en fi

I després hi ha el tema de les escales de poder, en el qual Super ja no té res a envejar a GT.

En Black Goku guanya fàcilment a en Vegeta. En Goku li aguanta el combat, ergo en Goku és clarament superior a en Vegeta. Després ve en Trunks, que és capaç d'aguantar i fins i tots colpejar en Black, ergo és més fort que en Goku.

En Trunks, amb la seva espasa random (que ninngú em vingui amb merdes que és la d'en Tapion) és capaç d'aturar l'espasa-kienzan d'en Black, ergo en Vegeta va ser derrotat amb una tècnica energètica normal, no una cosa super mega impressionant imparable. Així doncs, en Trunks (suposem que en SSJ2 tot i que sembli un SSJ) té com a mínim el nivell d'un SSJ Blue, ja que planta cara en Black Goku, se suposa que és com a mínim un SSJ Blue amb el seu SSJ Rose, ja que derrota en Vegeta.

Després en Zamas, és capaç de subjectar fàcilment a la vegada en Goku en SSJ Blue i en Trunks en SSJ2, i no només això sinó que aguanta un Kame Hame Ha llençat per un SSJ Rose que deixa KO un SSJ Blue (un oficialment, dos si considerem que en Trunks segons l'escala de podr establerta és com a mínim igual que un SSJ Blue). Una cosa és ser immortal i una altra invulnerable.

No obstant, l'edifici de darrere segueix intacte, per la qual cosa hem d'assumir que el Kame Hame Hame d'un SSJ Rose és especial i té la silueta exacta d'aquell a qui és llençat. O això o en Black té menys força que en Nappa, ja que els atacs d'aquest podien destruir una ciutat. Però no pot ser això perquè sinó no podria derrotar un Goku SSJ Blue que en principi cada cop s'acosta més al nivell de Beers que té un poder descomunal. Però és que resulta que en Trunks fa un Final Flash que no crea ni un miserable cràter, i això que el seu poder és com a mínim igual al d'un SSJ Blue...

Aquestes coses són les que fan que Bola de Drac Super no tingui cap credibilitat i estigui a anys llum del Bola de Drac original.

Posteriorment en Vegeta, que hauria d'estar dessagnat, malgrat que no sagni, s'aixeca per desviar un atac combinat de dos enemics nivell superior a un SSJ Blue. Això permet a en Yajirobai ahafar en Trunks i en Goku sense que els altres s'adonin que dues energies nivell SSJ Blue s'allunyen. GENIS!!

Però espereu que ara arriba el millor... un putu gas lacrimògen és capaç d'aturar aquestes dues bèsties, que són incapaces de perseguir una moto... O sigui no té ni solta ni volta... Collons, que són capaços de detectar energies i i dissipar aquests gas sense moure un múscul només emetent energia...

Tot això sense entrar a l'argument o al fet que la Mai sàpiga programar una màquina del temps per viatjar al moment exacte com qui no vol la cosa...

En fin, i encara hi ha gent a qui li agrada aquest despropòsit.
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 set. 2016, 19:24

jajajja .. venom, l'has clavat. Anava a comentar algun d'aquests punts, però, "no ase falta disir nada más".

Jo crec que tot això és una "trollejada" o un despiste d'algun guionista o dibuixant. És simple: algú s'ha equivocat, i en realitat a qui en Black havia d'haver ferit amb la seva espasa energètica és a en Trunks. I els dos que després lluitarien amb un nivell semblant de força contra Black+Zamasu serien en Goku i en Vegeta. Només amb aquesta tonteria, tot el tema de les escales de poder tindria bastant més sentit.

Això si, seguirien havent-hi incongruències a patades x_x

PD: Cal fer servir spoilers en aquest tema? Se suposa que en un tema que es diu "Dragon Ball Super" es parla de la sèrie no? És a dir, jo no vinc a llegir res fins que no he vist l'últim capítol.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 10:24

Sincerament, jo no veig com un despiste d'algú. Capítol rere capítol demostren que no tenen ni idea de Bola de Drac i que no saben ni el que fan, i com a Toriyama se la sua la seva obra, de la qual ja ni recorda res, doncs surt el que surt.La feina feta per gent pèssima té un resultat pèssim.Potser un nen s'ho empassa, però la gent amb dos dits de front no ho ha agafa per enlloc
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 12:13

El capítol d'ahir, sincerament, va ser un mareig. El combat 2 contra 2 va ser l'únic que es podia salvar del capítol d'ahir. Jo crec que per derrotar al Zamas hi han tres opcions:
1-En Vegeku o en Gogeta (Jo prefereixo el primer).
2-El Mafuba. Usar aquesta técnica per tancar al Black i en Zamasu.
3-Que en Beerus tanqui al Zamas en una nova espassa Z
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 12:17

El Mafuba es una bona opcio per tancarlo. Pero que segellin la tapa amb un segell sagrat. Perque si passa com amb en cor petit que el van alliberar
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 13:19

Bé ja tenim en Pilaf per alliberar-lo de nou...
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 14:16

Noín ha escrit:
Bé ja tenim en Pilaf per alliberar-lo de nou...

XD. Segur que el Pilaf del Futur, si és que encara viu, alliberarà al Monstre Bu del futur un cop acabi la amenaça d'en Black,
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 16:46

hola vist el capitol 57 i el avanç del 58 jo penso que zamasu agafa la inmortalitat gracies a les super dragon balls i per aixo es invencible,,, i es el mateix del passat i el del futur,,, lo que em te intrigat qui esta fusionat amb el cos mort d´en goku del futur,,, aixo es lo unic que queda per resoldre,,, jo no crec que fasin mes fusions a super,,, potser algo te a veure amb el trunks que surt a xenoverse 1 que pot viatjar al futur sense maquina del temps potser zeno li dona algun anell perque pugui viatjar al futur sense maquina o alguna cosa similar,,, per mi GT i Super son canon ja que toriyama va fer els bocetos originales dels personatges una altre historia es el trama argumental,,, aunque ell no el faci pero posa el cazo igualmente com autor de la serie original per seguir cobrant drets dautor,,, en fin que cadascu pensi el que vulgui com a fan salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 20:36

Dade: L' exercit de la cinta vermella apareix al Bola de drac al Bola de drac Z i al Bola de drac Gt. ¿Creieu que apareixera algu de l'exercit de la cinta vermella al Bola de Drac Super?

Edit: Un altre error en el capitol de avui de bola de drac z. La Videl li diu a en Son Gohan. Seria bo que la filla del guanyador de l'any pasat i el fill del guanyador de fa 2 anys poguesin lluitar al gran torneig de les arts marcials. I el errors es ¿Com podia haver guanyat el gran torneig d'arts marcials en Goku fa 2 anys si realment porta mort 7 anys?
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 22:14

xagasa ha escrit:
Edit: Un altre error en el capitol de avui de bola de drac z. La Videl li diu a en Son Gohan. Seria bo que la filla del guanyador de l'any pasat i el fill del guanyador de fa 2 anys poguesin lluitar al gran torneig de les arts marcials. I el errors es ¿Com podia haver guanyat el gran torneig d'arts marcials en Goku fa 2 anys si realment porta mort 7 anys?

Cagades, cagades everywhere xagasa. xD Que hi farem, ningú es salva d´alguna. :profident: Per altre banda algun día m´agradaría tenir una estadistica en percentatge i detallat sobre els errors de guió que s´han comés en alguns idiomes en el Bola de drac (català, castellà, valencià i llatí). :lol: Mes que res per tenir una comparativa. Pero en fi, per això ja s´ha de tenir moltisssim temps per fer-ho. :ein:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 22:32

Jo no dic que el error provingui del doblatge catala. Potser ja va ser un error de japo.
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 set. 2016, 23:10

S'equivoquen en dir "fa" dos anys, sería mes correcte dir "els dos últims anys" ja que el gran torneig de les arts marcials es va pausar. El 23é el va guanyar en goku a en cor petit, despres al cap de molts anys es va recuperar el torneig i el va guanyar en satan, que es el 24é. En el torneig que participa ara la videl amb en son gohan es el 25é.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bilkoff i 58 visitants