Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 02 nov. 2016, 12:34

Jo per la meva part comprare la versió serie vermella. Que realment preferiria la edició tankobon però per tenir la mateixa colecció. Va ser una llastima que planeta no edites mai els 42 tankobon en català :plora:

Sobre la canço que comentava abans del nou joc xenoverse 2 le trobat per youtube per si el voleu veure.
Dragon Ball Xenoverse 2 Sountrack Steve Aoki.
https://www.youtube.com/watch?v=UpYImHZaTSk
Dir que aquesta canço es desbloqueja activant el primer pack de Dlc's.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 02 nov. 2016, 12:45

Dicha edición nostálgica se comercializará a un precio de 2,95€ y tendrá menos páginas que un tomo convencional, al igual que la Serie Roja original. En principio se lanzará paralelamente al primer tomo, aunque no está confirmado que siga indefinidamente.

o sigui que editaran els dels primers 4 numeros del 1 tomo i la resta nop,,, llavors perque la fan,,, ¿? si despres la deixan penjada quina ximpleria,,,

aixo si el preu del primer tomo de super no ho posan fixe que son 10 euros o aixi ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 02 nov. 2016, 13:21

No ho deuen tenir gaire clar que fer. El tema es que el tankonbon 2 de super surt pel desembre a Japo. Que si ho mirem com planeta sera el volum 44.
De moment no es sap segur quans volums sortiran però encara que la serie finalitzes segur que el comic anira continuan. No crec que nomès facin 2 o 3 tankobon.

Edit: Jo havia estat pensant en traduir el volum 1 en català apartir de la traducció ja fet del fansub que hi ha actualment. Amb lletra de comic photoshop.
Però gracies a planeta m'estalvio feina. Esperan que surtin aviat la versio new serie vermella i creuant els dits i que sigui edició quinzenal.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 03 nov. 2016, 12:03

Dragon Fall se lleva el premio al Mejor Manga Español i bola de drac super a la millor serie de animacio parodia XD

bromes a part a mi aquesta parodia de la serie mai me ha fet gracia lo unic van ser els especials de dbgti de david ramirez ja fa un munt d´anys al 98 i lo unic que em feia gracia dels dragon fall eran els noms dels personatges soson goku,vegetal,chungohan,chrikrilin,etc,,, XD

en fi aqui us deixo la noticia,,,

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... anol-72354
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 03 nov. 2016, 12:06

A mí m'agradava molt Dragon Fall. Això sí, has de coneixer molt de comic i animes o en les referències et perds.
La part que més em va agradar va ser la paròdia de la saga d'en Bu. Van fer referència a l'embolic que es va fer en Toriyama en aquesta saga. XD
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Dragon Ball Super

dv. 04 nov. 2016, 01:25

M'alegre que Super tinga també edició en català. Així, potser em compraré el primer número de mostra i au.
Efectivament, com ja heu comentat, supose que l'estratègia comercial és emular la dels anys 90: sèrie vermella, blava, toms... amb mi que no compten. No m'interessa tant aquesta sèrie. M'estimaria més que editaren Dr.Slump en català.
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 04 nov. 2016, 10:22

Als 90 durant el super boom que va tenir bola de drac planeta va veure la oportunitat de vendre els volums en format comic on el preu era mes lleuger i per aquell moment ho comprava tothom els fans i els no tant fans. Una forma segura per aquell moment de vendre la serie blanca i vermella . Jo encara recordo com vaig obtenir el primer comic de la serie blanca i va ser me mare que el va veure a la llibreria i mel va comprar. Vaja sorpresa em va donar. Per aquell moment jo tindria uns 10 anys. No se si es pensaba que duraria tant la coleccio. La serie blanca va ser de 153 comics hi van trigar 3 anys a editarla i sortia setmanal. El numero 1 de la serie vermella continuaria del ultim de la serie blanca amb el numero 154 i van fer 58 comics que sumant la numeracio serie blanca i vermella eren 211.
Edit: Pels qui vulguin comprar el comic 1 de super
(212) Si fan com el comic 1 i de blanca i el 1 de la vermella van fer la oferta de llençament a 100pts. Veurem si aquest cop ho fan pero recordo que vaig comprar el primer kanzeban de la edicio definitiva i tambe va tenir oferta de llençament a 1 E.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 04 nov. 2016, 11:37

hola jo la serie blanca me la vaig fer fins el 31,,, despres com ja van ficar la serie vermella em vaig passar aquesta pero tambe la vaig deixar a mitjes el motiu perque ja van donar els capitols per la tv i ja no em van interesar comprar-los,,, ara fara 3 anys vaig anar al mercat de sant antonio i en 2 mesos em vaig fer la blanca i la vermella sencera aixo si,,, em van costar trobar alguns numeros sobretot de la vermella que els vendian a 2 euros el numero i els de la blanca a 1,,, potser es car ferse-la aixi pero mes car es pillar-la a particulars que inclos per els de la vermella demanen 3 euros per numero una burrada,,, i em vaig fer tambe la kanzeban sencera,,, pero si surt em comprare el 1 de la vermella de super i llestos pero com a record,,, la resta deixare que pasi el temps i anire pillant tot de 2 ma que fixe que hi ha gent que se la fa pero despres s´arrepenteixen i els venen,,, cadascu que es compri el que vulgui,,, salut
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dv. 04 nov. 2016, 11:49

De debò esteu disposats a pagar un sol € per Super? No entenc res...

Si ens donen merda, i ho saben, i la venen bé: què creieu que serà el següent? Més merda!! Si DBS resulta que és un èxit, no m'estranyaria que, a mig termini, aparegués DB Ultra o succedanis XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 04 nov. 2016, 20:36

Doncs no crec que bola de drac super sigui l'ultima serie. Quasi segur que al acabar el bola de drac super ho enllaçaran amb el final del z quan hi ha el torneig i en goku lluita amb el Ub. La seguent serie segur que sera desde el entrenament amb el Ub fins enganxar amb Gt. Encara hi ha molts amics que em pregunten que s'ha fet del Ub hi realment Super segueix despres de eliminar en Bu despres del final que facin de Super vindra el torneig del final de la serie del Z.

Edit: Amb tantes transformacions i fusions i lo que aparegui a Super i realment el drac d'una estrella en principi sera sempre el contrincant mes fort a no ser que en un futur continuin despres de Gt. Inclus l'androide Super A-17 realment es mes fort que en Goku black si seguim la cronologia real. Ja es va parlar en varis forums que era una mica penos que a aquestes altures s'els resistis un robot als super guerrers.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dg. 06 nov. 2016, 03:26

Bravo con esta serie, ni goku ni vegeta ni trunks podian realmente con goku black, se fusiona este con el dios, y trunks el solo consigue superar un ataque de energia que ni por separado conseguia, viva la coherencia en esta serie xddd cada dia mas fallos
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 06 nov. 2016, 10:54

és sensacional, i en el proper episodi passa el que molts ja imaginàvem que passaria fa temps.Que previsibles són, que dolents i com es nota que busquen un target d'espectador infantil i fan estúpid.

PD.INCREIBLE!! a en Vegeta se li ha estripat la roba!! no creia que fos possible en aquesta serie
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 06 nov. 2016, 11:00

Torna en Vegeku. I avui ha tornat la mala animació del capítol 5. I en Zamasu ha fet com en Sasuke, ha invocat Susanoo. XD
Per cert, avui ha fet un cameo l'A-8. Això sí, el del futur. Es eu que viu sol a les montanyes.
 
Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

Re: Dragon Ball Super

dg. 06 nov. 2016, 17:35

terminator ha escrit:
Bravo con esta serie, ni goku ni vegeta ni trunks podian realmente con goku black, se fusiona este con el dios, y trunks el solo consigue superar un ataque de energia que ni por separado conseguia, viva la coherencia en esta serie xddd cada dia mas fallos


Ho anava a dir.

Ei però surt en Vegetto (amb la mateixa roba que a Z tot i que els atratges ara siguin diferents), Bola de Drac Super mola molt! (mode ironia on)
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dg. 06 nov. 2016, 21:09

Comte Urà ha escrit:
Torna en Vegeku. I avui ha tornat la mala animació del capítol 5. I en Zamasu ha fet com en Sasuke, ha invocat Susanoo. XD
Per cert, avui ha fet un cameo l'A-8. Això sí, el del futur. Es eu que viu sol a les montanyes.


Esque aquest nivell de animacio del capitol 5, desde la saga del freezer mai ha desaparegut, hi es en cada capitol en mes o en menys mesura pero hi es a cada capitol sens dubte.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants