Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 12:03

Hola sorry ahir vaig tenir un lapsus i em referia al chrono trigger america i no al dragon quest ja amb tantes dades al cap no puc tampoc soc cap maquina jaja

la portada es aquesta un autentic joc pels coleccionistes a mi ja m´agradaria pillar-lo original per sort tinc el adaptador per jugar jocs a pc per super i de vegades puc jugar-hi aunque mai soc viciat als videojocs es mes a la 3 que em maten dic a pendre pel cul no jugo mes no us ha passat a vosaltres tambe? XD

http://1.bp.blogspot.com/-Uep-_1vwN4I/T ... s_box1.jpg

ah posdata parlant de super ja que per aixo esta el tema ¬¬ el hit em recorda molt al doctor relic de Gt Te quasi el mateix cap i son de la
mateixa alçada,,, no us sembla?
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 12:23

Dragon Quest va sortir a América com a Dragon Warrior.
Edit: En Redic surt al manga de Fukatsu no F com a soldat d'en Freezer. Segurament es per aixo que sap que es un Saiya.
kakarotto2017 ha escrit:
Hola sorry ahir vaig tenir un lapsus i em referia al chrono trigger america i no al dragon quest ja amb tantes dades al cap no puc tampoc soc cap maquina jaja

la portada es aquesta un autentic joc pels coleccionistes a mi ja m´agradaria pillar-lo original per sort tinc el adaptador per jugar jocs a pc per super i de vegades puc jugar-hi aunque mai soc viciat als videojocs es mes a la 3 que em maten dic a pendre pel cul no jugo mes no us ha passat a vosaltres tambe? XD

http://1.bp.blogspot.com/-Uep-_1vwN4I/T ... s_box1.jpg

ah posdata parlant de super ja que per aixo esta el tema ¬¬ el hit em recorda molt al doctor relic de Gt Te quasi el mateix cap i son de la
mateixa alçada,,, no us sembla?

A mi en Hit em recorda a un Coola que té la personalitat d'en Paikuhan.

EDITO: Ja tenim les dades d'audiencia. El capítol 68 va fer un 6.2 de share. Es a dir, ha baixat un 0,5 % respecte la setmana passada. One Piece va fer un 7.3 i Pokémon Sun & Moon un 3.8.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 13:56

El chrono trigger si es el que penso jo. El mateix de super vs sortir per nintendo ds traduit al español i amb alguns retocs.
Sobre el llançament del comic 212 de la serie vermella versio super. ¿Es sap algú de quan començaran a sortir?
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 14:39

xagasa ha escrit:
El chrono trigger si es el que penso jo. El mateix de super vs sortir per nintendo ds traduit al español i amb alguns retocs.
Sobre el llançament del comic 212 de la serie vermella versio super. ¿Es sap algú de quan començaran a sortir?


El primer número de DB Super sèrie vermella, sortirà el març, i així, mensualment, acabant el juliol amb el nº5
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 16:49

hola avui veient Gt una estona me he adonat que la fusio shinbito no tenia les arrecades pothala en tota la serie ni apareixen ¿perque? si quan es van fusionar duien una en cada orella cadascu en shin i en kibito,,,

Parlant de super en bola de drac Z en vegeta sempre li deia payaso tota la estona a en kakarott i ara a super es al inreves el princep dels guerrers se ha convertit en el payaso oficial de la serie,,, primer amb en bills fent-li el dinar i ballant i ara amb la arale que li fot un cop i el fa volar pels aires com si res lo que en aquesta serie en goku li tindria que dir alguna vegada ara vegeta el payaso o ets tu,,, faria gracia,,, pero no crec que ho facin mai aixo,,, deu
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 17:03

Ara que heu mencionat Chrono Triger. Al manga de Super es menciona que en l'univers 12 un home de una civilització avançada va crear una máquina del temps i es va fer el primer viatge en el temps. Podria ser una referènia al joc?
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 17:06

kakarotto2017 ha escrit:
hola avui veient Gt una estona me he adonat que la fusio shinbito no tenia les arrecades pothala en tota la serie ni apareixen ¿perque? si quan es van fusionar duien una en cada orella cadascu en shin i en kibito,,,

Parlant de super en bola de drac Z en vegeta sempre li deia payaso tota la estona a en kakarott i ara a super es al inreves el princep dels guerrers se ha convertit en el payaso oficial de la serie,,, primer amb en bills fent-li el dinar i ballant i ara amb la arale que li fot un cop i el fa volar pels aires com si res lo que en aquesta serie en goku li tindria que dir alguna vegada ara vegeta el payaso o ets tu,,, faria gracia,,, pero no crec que ho facin mai aixo,,, deu


Les van trencar en Vegeta i en Goku quan el vell Deu Neptú les va donar perque lluitesin com a Vegeku contra en Kid Buu.
I reaccions com aquestes en Vegeta ja les tenia n la Saga d'en Buu [El moment dels cucs (anime) i quan escolta al Goku sobornant al Vell Deu Neptú amb fotos de la Bulma (manga i anime)]
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 17:25

Pero les arrecades no eren del vell kaioh shin? crec que ell es va treure les seves,,, i se las va donar a en goku,,, perque es fusiones amb en son gohan crec que era aixi,,, lo que no me explico perque una vegada fusionats en shinbito no tenen les arrecades perque tenien una en cada orella i es suposa que tindrian que sortir una vegada feta la fusio amb aquest metode,,,

A Gt hi ha una pifia quan es van a publicitat quan pujen tots en el cotxe amb el dinosaure i reventa en krilin surt una escena amb bigoti i despres no i despres li tornen a posar,,,

Lo de la nau la maquina de chrono trigger ni idea estic peix en aquest tema,,,

En hit tambe en recorda una mica amb en cashman un manga del toriyama que parecia la fusio de en freezer amb en celula crec que era de un repartidor de periodics o algo aixi ara no em recordo,,,

Una de les obres que mes me ha agradat de en toriyama es un go! go! ackman que es clavat en trunks de petit pero en versio dracula i deia una espasa sempre li pasaban desgracias jaja

I parlant per ultim de videojocs toriyama va fer els personatges de tota la saga de dragon quest,chrono trigger,els tobal 1 i 2 i els blue dragon i crec que res mes,,,
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 17:38

Les arrecades del vell son les primeres. Després el vell l'hi dona las d'en Kibishin quan escapen de la destrucció de la Terra.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 17:46

ah val ja no me´n recordaba de aixo ok doncs asumpte tancat i a una altre cosa XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 17:47

A mundo dragon ball hi ha una seccion on han posat tots els comics de series de toriyama incluinti versions de comics de bola de drac.
Fins i tot es parla de la meva release volum 42 i han posat el enllaç d'aquesta web.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 des. 2016, 22:22

http://www.dragonball-ultimate.com/news ... per-france
Portada del primer volum de Super a França. No sé si aquí ja ha sortit, però segurament aquí la portada serà igual.
EDITO: He vist el lema del Team Rocket a Alola. M'ho sembla a mi, o en James fa una refèrencia a en Zamasu? (Els dos personatges tenen la mateixa veu)
[linkyoutube]https://www.youtube.com/watch?v=DBXvBcaTgDk[/linkyoutube]
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 02 des. 2016, 10:26

Ahir vaig mirar la pelicula ''Bola de drac Gt 100 anys despres'' Coses positives en diferencia al dvd de manga films. Aquesta versio de Albert wesker el opening i ending tenen audio en català . Conte les cortinetes que solen tenir els capitols i que manga films va eliminar i el titol esta on toca realment ja que estaba a la intro.
Per estrany que sembli mangafilms va doblar aquesta pelicula en català i encara es inedita per tv. ¿Algú sap qui es el actor que posa veu a en goku adult que surt al final de la pelicula? Si l'hagues doblat tv3 segur que la Monica Pedros hauria donat veu a en Goku Jr i en Goku adult en Marc Z. Però van fer un bon doblatge els dobladors que ho van fer.
Edit: Crec que a mes de fer la continuació de bola de drac z amb super haurien de haver fet una continuacio de Gt. Donant una explicació de com les boles de drac tornen a reapareixer a la terra. (Ja que al ultim capitol de Gt en goku es fusiona amb el drac i desapareixen) I ha la pelicula de Gt tornen a existir. Tambe explicar una mica la posible catastrofe que segur que va passar ja que en Goku jr no te ni pare ni mare i no queda cap super guerrer viu apart del propi goku jr.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 02 des. 2016, 10:36, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

Re: Dragon Ball Super

dv. 02 des. 2016, 10:35

xagasa ha escrit:
Ahir vaig mirar la pelicula ''Bola de drac Gt 100 anys despres'' Coses positives en diferencia al dvd de manga films. Aquesta versio de Albert wesker el opening i ending tenen audio en català . Conte les cortinetes que solen tenir els capitols i que manga films va eliminar i el titol esta on toca realment ja que estaba a la intro.
Per estrany que sembli mangafilms va doblar aquesta pelicula en català i encara es inedita per tv. ¿Algú sap qui es el actor que posa veu a en goku adult que surt al final de la pelicula? Si l'hagues doblat tv3 segur que la Monica Pedros hauria donat veu a en Goku Jr i en Goku adult en Marc Z. Però van fer un bon doblatge els dobladors que ho van fer.
Edit: Crec que a mes de continuar bola de drac z amb super haurien de haver fet una continuacio de Gt. Donant una explicació de com les boles de drac tornen a reapareixer a la terra. (Ja que al ultim capitol de Gt en goku es fusiona amb el drac i desapareixen) Tambe explicar una mica la posible catastrofe que segur que va passar ja que en Goku jr no te ni pare ni mare i no queda cap super guerrer viu apart del propi goku jr.


XAVIER FERNÁNDEZ

Pots trobar la fitxa a http://www.eldoblatge.com/fitxa/1656
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 02 des. 2016, 10:38

Ok moltes gracies. Ara ho miro.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants