Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 497
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 15 feb. 2017, 19:42

Ho ha possat al Twitter Ksekai_official
http://www.7bolas.com/2017/02/el-canal- ... ra-en.html

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3360
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 15 feb. 2017, 20:50

Comte Urà ha escrit:
Ho ha possat al Twitter Ksekai_official
http://www.7bolas.com/2017/02/el-canal- ... ra-en.html

No se qui son, pero val xD Em pregunto d'on han tret l'informacio...

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dj. 16 feb. 2017, 00:40

No m'estranyaria dels impresentables de boladedrac.cat.
Imatge

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dj. 16 feb. 2017, 09:41

Impresentables?

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1904
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dj. 16 feb. 2017, 11:12

Els de boladedrac.cat sempre han ant una mica com de sobrats amb bola de drac perquè van ser ells el que van aconseguir que tv3 comprés la serie de nou fent campanya etc.
Personalment sempre els he vist algo arrogants però també és cert que sovint tenen informacions privilegiades.

Jo esperaria a que TV3 ho faci oficial.D'altra banda de ser així encaixaria amb aquesta idea actual de fe runa peli de bola de drac els diumenges. En tot cas no estaria malament comprar les de Z també perque d'aquesta manera podrien tirar d'això força setmanes (si doblessin les que queden jas seria...)

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dj. 16 feb. 2017, 11:36

Es una bona idea la teva, Noín. Pero dubto molt que doblin les que falten. Fa poc, a l'Avui vaig llegir un article sobre els actors de veu (si no recordo malament, el vaig possar en aquest tema) i sore el que pensa el Conseller de Cultura sobre el doblatge...

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3360
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dj. 16 feb. 2017, 12:48

Noín ha escrit:
Els de boladedrac.cat sempre han ant una mica com de sobrats amb bola de drac perquè van ser ells el que van aconseguir que tv3 comprés la serie de nou fent campanya etc.
Personalment sempre els he vist algo arrogants però també és cert que sovint tenen informacions privilegiades.

Jo ja he "denunciat" varios cops el to que tenen els d'aquella pagina: borrant i bloquejant a gent nomes per coses com publicar una noticia mes aviat que ells, per exemple quan vaig veure que per nadals farien les pelis aquelles vaig posar-ho a la seva pagina com a comentari i als pocs minuts me ho van borrar perque segons ells els hi habia estripat la sorpresa... i ells van trigar uns quants dies mes encara a anunciar-ho a la seva pagina a saber per quin motiu... Tampoc accepten cap critica envers a la mala qualitat de DB Super i que no mereix la pena doblarse al catala, l'unic que saben dir es "doncs si ho doblen no ho miris", sembla que no els entra al cap que si ho doblen es perque han deixat de doblar altres animes/series usant el presupost en una serie de mala qualitat com es DB Super....

surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 374
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dj. 16 feb. 2017, 17:21

D'això se'n diu fanatisme.

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dj. 16 feb. 2017, 20:33

fabrebatalla18 ha escrit:
Noín ha escrit:

Jo ja he "denunciat" varios cops el to que tenen els d'aquella pagina: borrant i bloquejant a gent nomes per coses com publicar una noticia mes aviat que ells, per exemple quan vaig veure que per nadals farien les pelis aquelles vaig posar-ho a la seva pagina com a comentari i als pocs minuts me ho van borrar perque segons ells els hi habia estripat la sorpresa... i ells van trigar uns quants dies mes encara a anunciar-ho a la seva pagina a saber per quin motiu... Tampoc accepten cap critica envers a la mala qualitat de DB Super i que no mereix la pena doblarse al catala, l'unic que saben dir es "doncs si ho doblen no ho miris", sembla que no els entra al cap que si ho doblen es perque han deixat de doblar altres animes/series usant el presupost en una serie de mala qualitat com es DB Super....

És penós... I com dieu, són uns impressentables.

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dv. 17 feb. 2017, 08:41

Vigileu amb els "Fans numero 1" de Dragon Ball. Solen no saber qui es Akira Toriyama.
Imatge

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3606
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dv. 17 feb. 2017, 10:35

Mare meva he recordat fa uns anys amb uns antics amics de institut. Un de ells que es creia mes fan de bola de drac que ningu. Amb 4 preguntes es va retratar. Deia que bola de drac era una serie americana. I lo de Akira Toriyama deia que aquest nom no existeix. Si algun dia em torno a trobar amb aquest noi li preguntare si sap qui es Toyotaro i si sap de quin pais es.

Edit: Això es greu però a la feina ens vam trobar a un que no sabia que era bola de drac. Deu meu on havia estat amagat aquest tiu. I mira que a la epoca dels 90 sortien anuncis i anuncis sobre coses de bola de drac. Començan per els yogurs i acaban per el detergent. Tots regalaven algu com cromos o posters. Potser encara tenia un transistor sino no ho entenc

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dv. 17 feb. 2017, 11:38

A molta gent no li te que agradar Bola de Drac. Miraria una altre cosa en lloc de Bola de Drac.
Per cert, ha sortit nova info. La deesa de la destrucció es diu Jerez i un del guerrers de l'univers 11 es diu Toppa i te un poder tan gran que es considerat com un candidat per ser un Deu de la Destrucció.
http://www.dragonball-ultimate.com/news ... n-devoiles
La deesa de la destrucció es de l'univers 2 i es diu Jerez. La seva actriu de veu és la Masumi Asano, que va fer de Maguerite a One Piece i de Cocoa Amaguri a Super. I ha reelat el nom d'un guerrer de l'univers 11. Es diu Toppo i ja sortia a l'opening. El seu actor de veu es en Jiro Saito, que ja va fer de Greil abans.

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dg. 19 feb. 2017, 14:36

Com els llops aquests es passin un altre episodi sencer rient d'aquesta manera ...

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu

dg. 19 feb. 2017, 15:13

M'ha agradat molt el combat Bu vs Furry 1 que copia tota l'estona al Sanji. A veure si la setmana que ve torna el Son Gohan que va derrotar en Cèl·lula.
I com pot en Ro ser un Kaioh Shin? Jo creia que tenien que ser de cor pur. Com aquest es trovi en Babidi...

raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 255
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

dl. 20 feb. 2017, 11:26

xagasa ha escrit:
¿Hi ha algu que vulgui fer una versio 1080p dels capitols que emetra boing de super? Ho pregunto perque puc ajudar amb la captura de audios. Sobre el tema de tv3 a doblar super. Doncs quasi segur que fins que al Japo li posin punt i final a la serie res. Els hi es mes economic comprar la serie completa. Ja ho van fer amb bola de drac gt. Jo diria que tv3 la doblara en un futur. Desconec si existeix algun fansub en català dels capitols de super. Jo tinc la versió que esta fent.
Spoiler: mostra
Fujiwara no fansub

M'ho vaig plantejar (tinc els 5 BD boxes baixats en full bd 83 gb per box) però ho he descartat de moment (massa feina sense la certesa que boing continuarà amb la resta de capítols)

Respecte als subs, realment no hi ha res en català de super? M'agradaria veure-la JAP/CAT... o és tema tabú al fòrum? Ho dubto oferint descàrregues...

Salutacions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants