Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 07 març 2017, 23:23

Caram en aquest capitol 9 de super en Vegeta ha dit dos tacos a en Goku i no ho han censurat com en capitols anteriors.
:botar2:
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 març 2017, 09:40

xagasa ha escrit:
Caram en aquest capitol 9 de super en Vegeta ha dit dos tacos a en Goku i no ho han censurat com en capitols anteriors.
:botar2:


Aquest capítol no ha patit cap tipús de censura. Comprovat!

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 març 2017, 09:58

Si. Ja m'ho va semblar. A la tarda mel torno a veure. De la teva versio bluray. Salut. :juas:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 març 2017, 12:05

el manga de super estaria que be una vegada terminat el manga en totoyaro fes la part d´en freezer,,, so ha saltat per anar mes depresa i posarse al dia amb el anime,,, pero fix que en un futur es reeditara amb la part que falta aixo ho esperem perque sino ens quedem a mitges o tot o res XD

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... roja-91650
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 març 2017, 13:06

millor que no faci la part d'en freezer, és una història absurda
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 març 2017, 13:17

tambe es absurd lo de la espasa d´en trunks com coi es fa el doble de gran ¿? i la meitat de les coses que se inventa totoyaro per salir del pas del anime,,, pero bueno per mi el manga sembla una tomadura de pel o es fa tot o res,,, es la meva opinio XD
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 març 2017, 14:13

És que independentment de la diferència de ritme i principalment argumental entre manga i anime, és la aparició d'en Champa i la Vados com a element clau, sent al manga al segon capítol mentre a l'anime és a l'episodi 18 després de la dita saga d'en Bills. La clara intencionalitat del manga és doncs encarar l'argument al Torneig entre els universos 6 i 7, no en va el primer volum del manga de DB Super es diu: Els guerrers de l'Univers 6, fent que sigui la Saga d'en Bills un pas previ, una introducció al torneig, pel tema dels Hakai Shin i etc.

La part d'en Golden Freezer és doncs un annex, un afegitó que en aquest argument i intencionalitat del manga el qual no aporta res, és innecessari, és per això que en van fer un paràgraf anecdòtic i prou.

Per tant dit això, posaria la mà al foc i que no em cremaria pas, que el que dius Kakarotto2017 no passarà pas. DBSuper, Manga i Anime, els camins per explicar-los són diferents.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 març 2017, 16:07

Avui he anat a encarregar el comic vermell 212 numero 1 super. M'han dit que surt dintre de 13 dies. Actualment estic comprant els anime book de les pelicules. Tinc el dubte si planeta comic els ha editat tots o nomès els ultims.
Me comprat (L' ultim combat , La batalla ardent , Els guerrers de plata , El combat definitiu i Bd gt 100 anys despres) I en català. Genial. :botar2:

Edit: Bon dia. Ahir quan en goku li va fer un boiny a en bills em va semblar que van fer una censura. ¿O va ser un cop tan rapid que nomès podien veure els deus?

Edit 2: El doblatje de super em sembla bastant bo. Ahir un altre kame ha me per part den goku. A en son gohan per sort segueixen dienli axí. Esperem que no pasi com dragon ball gt la serie en video. Els 30 primers van tenir doblatge fidel. Del 31 al 64 era per posarse les mans al cap. Horroros es poc. Deurien canviar de estudi de doblatge. Si no no te explicació. Si no fos per les censures m'esta enganxan aquest doblatge. L' unic la veu den Son Goten. Es horrible. (Sembla la veu de una persona anglesa que no tingui ni idea de español y es dediqui a llegir dialegs amb la seva tonada)

Edit:3 Ufffff. Que lletja que es la caratula que han lliberat del comic 214 de super serie vermella 3. Per cert no ha sortit ni el numero 1 i ja han lliberat 3 portades. ¿Diuen que es mensual? ¿Sera quinzenal al final? Sino d'aqui 3 mesos ja hi haura la lliberació de la portada numero 30 havent sortit nomès el comic 3.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 març 2017, 12:24

hola 1 lo del manga si al final mes endavant no surt lo del freezer m´es igual dormire igualment,,, aunque a mi no m´agrada que so hagin saltat o es fa tot o res,,, en fi
2 el paio aquest de color vermell que surt lluitant al final del opening es veu que es diu jiren
3 els proxims 3 capitols seran relleno el 82 en goku guanya el vell,el 83 es busquen els 10 combatens de cada univers i el 84 en goku no troba el a-17 ja que no capta la seva energia i li demana ajuda en dende per trobar-lo i ja al 85 comença el torneig per fi salut
4 lo del manga de la vermella sortira cada dia 21 es veu aixi sera mensual quina ximpleria començar tant tard la distribucio ja podien fer-ho a primer de mes que la gent tindra peles per comprarlos pero bueno alla ells els de planeta a mi me la bufa si venen o no molt o poc deu
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 març 2017, 12:46

En teoria, els rumors encara diuen que la sèrie acaba al capítol 100, no? Llavors, no estan fent molts prolegòmens abans de començar el torneig? Creieu que un torneig amb 80 lluitadors (si no m'equivoco) el resoldran amb 15 capítols?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 13 març 2017, 10:38

Si tot va be y boing no decideix emetre nomès la saga den Bills el dijous de la setmana que be començara la saga den Freezer daurat. Doncs no es de lo millor que hi hagui però tinc moltes ganes de veurela doblada. Encara que sigui en castella. Dade important dintre de les censures que aplica Boing als capitols. (I es que emet entre cometes el capitol sencer) Amb això em refereixò que no fan la publicitat a mitg capitol. Es una sort. Recordo quan A3 va emetre bola de drac i la miraba per comparar amb el doblatge català. I sempre al min 11 la pesada publicitat que ja em desesperaba. Bueno ja diuen que no hi ha mal que per be no vingui. Salut. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 15 març 2017, 01:40

Un altre capítol amb censures estúpides, en la fase final del combat entre en Goku i en Beerus. Han censurat la majoria de cops de puny. Si ja censurem això, "apaga y vámonos".
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 15 març 2017, 13:29

La saga den Goku Black durara 5 min. Amb censures aixi.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dc. 15 març 2017, 14:23

No se, jo no ho veig tan greu, si traiem el títol del capítol y el resum del proper, en el capítol d'ahir hem surt que han calgut subtítols per 5 frases...

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

dc. 15 març 2017, 15:10

raulgm ha escrit:
No se, jo no ho veig tan greu, si traiem el títol del capítol y el resum del proper, en el capítol d'ahir hem surt que han calgut subtítols per 5 frases...

Salutacions
Pero perque els cops de cap es poden substituir amb l'audio japones perque no diuen res... pero es molt greu censurar cops de cap i demes tonteries que estan censurant... de fet als anys 90 censuraben amb mes sentit i no era CADA capitol...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 63 visitants