Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 27 maig 2017, 12:14

ok no me´n recordaba de aixo de les cartes coleccionables jo la veritat es que mai em va interessar el merchandising espanyol de gt em semblava una porqueria en aquella epoca,,, de Gt nomes em vaig pillar els perfect files japonesos 1 i 2 i el anime book japones de cent anys despres i em vaig fer les ultimes coleccions de carddass de la 1 a la 210 de Gt japonesas encara les tinc,,, nomes coleccionaba tarjetas japonesas de bola de drac encara tinc un munt guardades i no crec que me les vengui mai les guardo com a record XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 27 maig 2017, 12:26

I ara he recordat que, un amic que sempre anava al Mercat de Sant Antoni sempre es comprava cartes col·leccionables del Japó. Parlo del 96. Aquelles cartes ens van espoilejar la existencia del Super A-17 (Encara recordo la reacció que am tenir al veure'l. En vam quedar WTF?!) i la d'en Janemba i en Hildegarn.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 27 maig 2017, 12:39

jo anava quasi cada diumenge al mercat de sant antoni entre el 97 i 98 aquella epoca ja era el final dels coleccionistes de tarjetes japoneses diguem hi havia un munt de gent que les coleccionaba pero amb el pas del temps la gent ja no venia i la majoria que coneixia del mercat van desapareixer del mapa,,, es posaven justament en front de la parada de la chunichi comics i al costat estaven els dels tarjetes de rol i els que li agradaven fushigui yugui una colla que ens deian a nosaltres els dragonbabosos jaja i a la altres esquina del mercat es posaven els dels videojocs i la altre esquina els qui cambiaven cromos quina epoca mes maca,,, ja no sera igual amb la remodelacio del mercat la veritat a mi on esta ara cada cop que hi vaig poques vegades la veritat m´estreso estic 10 minuts pillo el que tinc que comprar i em piro XD

Per cert parlant de super perque la gent no es queixi jaja en goku tindra la ultima transformacio de blue definitiu que consisteix en acumular tot el poder del blue i no treurel de cop es veu,,, bueno aixo es vera al combat final del torneig amb en jiren aquell
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 27 maig 2017, 12:44

Això farà al Torneig? En Goku ja ho fa contra en Zamasu al manga.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 27 maig 2017, 12:51

si ja ho se home pero el manga va per un costat i la serie del anime per una altre i dic que aquesta transformacio la mostrara nomes al combat final contra en jiren abans no per aixo ho deia XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 27 maig 2017, 12:57

Ok. XD
Jo diré també una cosa, de la qual la gent segurament es queixarà.
Al capítol 93, en Goku i en Freezer tornen a lluitar.
I en el de demà, el Follet Tortuga farà una referència a Lupin III
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 27 maig 2017, 16:17

HO ho ho. El mercat de st Antoni. Uffff porto temps sense baixar. Jo també i anava per comprar coses de bola de drac. No se si algu recordara les resvistes que feien alguns fans.
Lo mes ultim que em vaig comprar al mercat de St Antoni va ser el dragon ball tenkaichi 2. Que el vaig perdre i el vaig recuperar.
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 maig 2017, 11:42

A l'episodi d'avui ja ho peten: transformar-se en SSJ concentrant l'energia a l'esquena, com un formigueig? XDDDDDD

Hauria sigut molt més creïble que en Cabba es transformés i la fes enfadar d'alguna manera, però no, s'havien d'inventar la cosa més estúpida que podien. Jo segueixo creient que algun (o tots) dels guionistes simplement està trollejant a tot déu XD
XcRaSh l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 28 maig 2017, 12:01, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 maig 2017, 11:58

Es veritat... En Goku es va transformar per la ràbia que sentia per la mort d'en Krilin. En Vegeta perque veia que haia arribat al seu límit i no el podia superar. En Son Gohan i el Trunks del futur amb entrenament. Els marrecs perque sí.
Per cert, això d'en Cabba i la Caulifla m'ha recordat a l'entrenament d'en Son Gohan i la Vídel.
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 maig 2017, 12:07

En Gohan i en Trunks del futur també es van transformar per la ràbia. En Gohan a la Sala del Palau de Déu, de la ràbia que li feia ser un nen malcriat. En Trunks del futur de la mort d'en Gohan del futur.

Els únics que se'ls van treure del barret son en Goten i Trunks nen, que diguéssim que ja van néixer amb l'habilitat. Encara tindria una mica d'excusa el fet de que son els únics Sayans fills de SSJ's. Però clarament era mandra de guionista XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 29 maig 2017, 16:06

hola una vegada vist el capitol 92 em fot gracia els robots emilios aquests em recorden al deu loud i els mutants del planeta m2 reciclats i desde quan en boo ronca en Z mai va roncar,,, en el futur diuen que en freezer i en frost se alian al torneig per fer malifetes,,, se han enamorat quan es vegin mutuament XD i esta clar que en kale es vol fer la califula en kale em recorda molt al germa d´en vegeta pero una mica mes alt,,, lo que aquell ja tenia muller el huevo kinder aquell salut la serie cada dia es mes surrealista,,,
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dl. 29 maig 2017, 17:03

kakarotto2017 ha escrit:
hola una vegada vist el capitol 92 em fot gracia els robots emilios aquests em recorden al deu loud i els mutants del planeta m2 reciclats i desde quan en boo ronca en Z mai va roncar,,, en el futur diuen que en freezer i en frost se alian al torneig per fer malifetes,,, se han enamorat quan es vegin mutuament XD i esta clar que en kale es vol fer la califula en kale em recorda molt al germa d´en vegeta pero una mica mes alt,,, lo que aquell ja tenia muller el huevo kinder aquell salut la serie cada dia es mes surrealista,,,


Totalment d'acord, si no estimes tant bola de drac l'hauria engegat fa temps per què és un despropòsit constant. Això ja de transformar-se aprentant com si anessis a cagar per acumular el poder a l’esquena ja m’ha acabat de matar... No va haver mai cap saiyan al planeta vegeta que ho aconseguís, i ara fent una mica de força ja ets un superguerrer/a

Podien haver dedicat un capítol sencer a aquest tema, amb una historia mitjanament coherent per veure una bona explosió de ràbia de la Caulifla (i ho hauríem agraït) enlloc de donar mil voltes amb capítols que no aportaven res

Insisteixo si no fos bola de drac ja la tindria al calaix de sèries oblidades...

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dl. 29 maig 2017, 17:51

raulgm ha escrit:
kakarotto2017 ha escrit:
hola una vegada vist el capitol 92 em fot gracia els robots emilios aquests em recorden al deu loud i els mutants del planeta m2 reciclats i desde quan en boo ronca en Z mai va roncar,,, en el futur diuen que en freezer i en frost se alian al torneig per fer malifetes,,, se han enamorat quan es vegin mutuament XD i esta clar que en kale es vol fer la califula en kale em recorda molt al germa d´en vegeta pero una mica mes alt,,, lo que aquell ja tenia muller el huevo kinder aquell salut la serie cada dia es mes surrealista,,,


Totalment d'acord, si no estimes tant bola de drac l'hauria engegat fa temps per què és un despropòsit constant. Això ja de transformar-se aprentant com si anessis a cagar per acumular el poder a l’esquena ja m’ha acabat de matar... No va haver mai cap saiyan al planeta vegeta que ho aconseguís, i ara fent una mica de força ja ets un superguerrer/a

Podien haver dedicat un capítol sencer a aquest tema, amb una historia mitjanament coherent per veure una bona explosió de ràbia de la Caulifla (i ho hauríem agraït) enlloc de donar mil voltes amb capítols que no aportaven res

Insisteixo si no fos bola de drac ja la tindria al calaix de sèries oblidades...



Salutacions

Esque aixo no es bola de drac.
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 29 maig 2017, 18:58, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 29 maig 2017, 18:30

hola si que es surrealista si,,, a mi cada dia que passa em recorda molt a la parodia aquella que van fer fa 20 anys de dragon fall,,, i Gt Al seu dia ja la van posar a parir,,, avui dia diguem que la serie podria ser dragon fall super ja en si mateixa la veiem perque som fans i clar es traguem tot el que surt,,, pero esta clar que tampoc cal comprar-ho tot lo que saquen per exemple a mi els mangas aquest de la serie en full color molan pero per 15 euros cada tomo ho sento molt que els donin pel cul,,, XD
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dl. 29 maig 2017, 22:38

Ostreesss, no comparem Dragon Fall amb Super per favor, li dona 1000 voltes! Vegetal, Trakatrunks, Chungohan, Sosón Goku ... jo en tenia (i tinc si els busco) uns quants d'aquests còmics. Com a mínim complien el seu objectiu, i és més, segons com fins i tot estaven més ben dibuixats!

De fet, ara buscant he vist que últimament han continuat amb l'edició Ultimate, i ja se'n foten del SSJBlue xD
https://www.normacomics.com/dragon-fall ... on-08.html

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants