Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 30 maig 2017, 11:29

kakarotto2017 ha escrit:
hola una vegada vist el capitol 92 em fot gracia els robots emilios aquests em recorden al deu loud i els mutants del planeta m2 reciclats i desde quan en boo ronca en Z mai va roncar,,, en el futur diuen que en freezer i en frost se alian al torneig per fer malifetes,,, se han enamorat quan es vegin mutuament XD i esta clar que en kale es vol fer la califula en kale em recorda molt al germa d´en vegeta pero una mica mes alt,,, lo que aquell ja tenia muller el huevo kinder aquell salut la serie cada dia es mes surrealista,,,

El Bu que roncava era el dolent. Va roncar quan estava esperant a que arribara en Son Gohan i contra en Goku al món dels Déus.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 30 maig 2017, 11:37

a mi dragon fall mai em va fer ni puta gracia tenia alguns gags i els noms si que feian gracia pero res mes,,, si ara aprofiten la ultima edicio ultimate per fer una replica reciclant els seus comics antics,,, pero ja esta,,, ja fa uns anys els van reeditar tambe pero en format comic petit,,, jo nomes em vaig comprar els de david ramirez els dragon fall gti 1 y 2,,, i perque era la epoca,,, avui dia ja no compraria res,,, ja em costa comprarme els de la vermella de super i aixo que nomes son 3 euros XD

ok a lo de boo si era el dolent pero el boo bo diguem que mai va roncar i a super si un altre fallo de la serie cullons se´ls esta acumulant,,, ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 30 maig 2017, 11:50

Bola de drac ja no s'aguanta per en lloc. En la realitat a no ser que continui GT. El dolent més poderós sempre serà el drac d'una estrella. I en Goku el va eliminar en estat forma miniatura i sense ser super guerrer. Amb això dir que tots els nivells multicolor que apareixen a super no equivalen el poder de un super guerrer de nivell 4.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 30 maig 2017, 11:55

L'humor de Dragon Fall es basa en referències a altres séries i animes, si no has vist totes les séries, estas perdut. Em va costar molt entendre la saga del Lazo Lila. Sort que l'any que el vaig llegir van emetre l'OVA de "Gray: Objectiu Digital" al Canal 33.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 31 maig 2017, 10:29

Per cert, Super ha baixat del 5% de share. Sembla que tant filler esgota fins i tot als japonesos. Aixó o la merda explicació que va fer en Cabba.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 31 maig 2017, 10:46

a mi lo de quedan 3 horas per començar el torneig universal en cada capitol em recorda molt en queden 5 minuts per que exploti el planeta namek i tardaba 40 capitols en exclatar al final,,, se´n fa etern,,, i despres el torneig el resolveran de la manera mes ximple com el torneig del altre mon que van tocar el sostre amb els peus i els dos van quedar desqualificats i no hi haura premi final en aquest cas les boles del drac enormes XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 31 maig 2017, 10:53

Aixó que dius Kakarotto, si arriba a passar, seria el cop definitiu. Amb aixó acabarien de destruir la série i tota la franquícia.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 31 maig 2017, 12:26

No se si sera veritat però es comenta en varis foros que la serie tindra 120 capitols.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 31 maig 2017, 12:38

En el seu dia es va dir que el primer contracte era de 100 capitols. No em semblaria estrany que tingues clausules d'estirar o retallar capítols segons audiència. A GT es van retallar i van quedar coses com sagues de apenes 4 capitols com la del Super A-17. Podria ser que aquests 100 capítols, amb l'inmerescut èxit de la serie, s'haguessin convertit en 120, allargant-la amb coses tan innecessaries com veure com Goku recluta Ten Shin han i en Follet Tortuga.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 juny 2017, 12:46

hola en el adelanto del capitulo 94 se ve que quieren cargarse a freezer (que ya esta muerto) para que no participe en el torneo y se ve que dicen goten,trunks i a-17 lo defienden nose que,,, se ve que es del universo 9 un tal sidra que quiere cargarselo nose porque tendra un amorio con el en el pasado que le dio calabazas o algo asi XD
 
Avatar de l’usuari
Hibari_Kyoya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: ds. 12 març 2011, 12:45

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 juny 2017, 14:17

kakarotto2017 ha escrit:
hola en el adelanto del capitulo 94 se ve que quieren cargarse a freezer (que ya esta muerto) para que no participe en el torneo y se ve que dicen goten,trunks i a-17 lo defienden nose que,,, se ve que es del universo 9 un tal sidra que quiere cargarselo nose porque tendra un amorio con el en el pasado que le dio calabazas o algo asi XD

Sidra es el deu de la destruccio del univers 9 :
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 01 juny 2017, 16:45

ah vale no em recordaba qui era el sidra aquest,,, per cert es clavat o esta inspirat amb aquest del senyor dels anells XD

http://3.bp.blogspot.com/-tQeTTE6c710/U ... li-pic.jpg
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 juny 2017, 11:09

Ara, aparentment, la tercera vegada que la Caulifla es transforma en SSJ, ja salta directe a SSJ2? XD

La Kale SSJ llegendari quina aberració. Val que vulguin fer còpia de Broly, però cal que la inflin tant, com una d'aquestes culturistes dopadíssimes?
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 juny 2017, 11:55

Imatge
S'han currat la Kale LSSJ. XD
En el següent semla que el Follet Tortuga entrenarà de debó. Semla que vol probar el Mafuba.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 04 juny 2017, 12:45

En fi, Freezer ressucitat per enèeeeeeeeessima vegada ara una brolly que fa angunia. Quina imaginació!! i el pitjor és que hi ha fans que els hi agrada això. Els videojocs i coses com el multuiverse han fet moltíssim mal a Bola de drac (no menys que la toei i Tori eh)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants