Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 juny 2017, 17:51

home com el capitol de avui estelar aparicio del yajirobai que per fi apareix en la actualitat crec que sera en el unic capitol que surti,,,, el mutenroshi aprenent el mabufa jo tancaria en freezer una vegada acabi el torneig com es el unic que a dia de avui dels dolents conserva el cos sembla que la resta ja ni existeixin i aixi no donaria mes pel cul en el futur seria una bona opcio,,, XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 juny 2017, 18:00

Ja havia aparegut abans el Yajirobai del present. Al inici de la saga d'en Black
https://www.youtube.com/watch?v=nnwhWrHrX7c
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 juny 2017, 11:29

ah val ja ni m´en recordaba,,, XD
Per cert lo del yamcha al final sera cert i participara al torneig amb la conya,,, i en freezer al final traira en goku i s´anira amb un altre univers i tot sera cert,,, jo ja m´ho espero aixi,,,

http://areajugones.sport.es/2017/06/12/ ... all-super/
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 juny 2017, 15:01

Jo aquest article no me'l prendria massa seriosament. I no es per portar la contraria, però quan he vist que el sub-titular de la notícia diu "últimas teorias"... Jo tinc per llei no fiar-me de articles que es basen en teories i no en fets.
Això sí, no se com en Goku no pensa en el Iamcha. Per que no s'entrena? A la Terra tens un deu que pot alliberar el potencial de la gent. I a Namek, segur que en Muri pot fer el mateix que el Venerable Ancià.
Però sembla que en Freezer, com mola moltíssim...
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 juny 2017, 15:59

a mi el freezer a la epoca molaba aixo si el combat final entre ell i en goku amb lo de esclatar namek quedan 5 minuts s´en va fer etern i la golden transformacio aquesta es clavada a la forma normal del seu germa cold pero en deurat no es res de nou com els agrada els de la toei vendrens la moto de ei mira com mola nose que,,, ¬¬

M´en recordo de gt fa 20 anys quan va apareixer el 4 nivell d´en goku per primera vegada tothom s´en reia de aquell nivell que si semblava un transvestit,que si es clavat a la pantera rosa i nose que mes xorrades pero va ser original aquell diseny i el va fer el propi toriyama aunque renegui de allo ara,,, de jo no tenia res a veure nose que,,, avui a dia els cambia el color de cabell de groc a blau i ale que original i tothom a tragar en fi
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 juny 2017, 16:51

A mi m'agrada en Freezer. Però no com a opció per substituir al u. Encara queden en Iamcha i d'altres, com en Trunks del futur.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 juny 2017, 17:22

en trunks del futur ja no sortira mes en bills va dir que estaba prohibit viatjar mes en el temps i per aixo va destruir la maquina del temps perque no se alteres mes la historia,,,
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 juny 2017, 18:42

I portar un mort no? XD Es broma, si que poden tornar un dia. Doncs les altres opcions que tinc són l'A-16 i en Cèl·lula. El Cèl·lula és més diplomatic. Recordem que va accedir a no matar a ningú.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 11:10

A mi em faria molta gràcia que hi participàs en Yamcha, però qui sap. Tanmateix sembla que no acaba d'estar clar que en Freezer acabi perpetuant la traïció a l'univers 7, no? En l'A-16 no hi havia pensat, i en Cèl·lula realment no seria mala opció. Després d'esclatar al planeta d'en Kaito es va regenerar i va tornar a la Terra amb el poder augmentat, com és propi de qualcú amb cèl·lules de superguerrer, fent-se més fort després de cada batalla, per tant ara encara ho tocaria ser més que quan el va derrotar en Son Gohan. I sí, és més diplomàtic, al cap i a la fi té cèl·lules d'en Goku.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 11:25

A mi tambe
el a-16 impossible es un robot i no te alma per tant no pot resucitar,,, pero a Gt en guiru si ho va fer,,, ¿? paradojas de la vida,,,
en celula ja ni s´en recorden o pensen que amb en freezer ja ni hi ha prou com a dolent,,,
jo no aguanto el follet tortuga al seu dia em feia gracia el personatge pero ara el detesto m´agradaria que en yamcha li fes una putada i el deixes fora de joc i anes ell jaja seria bonissim
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 11:30

Pero poden demanar que el reconstrueixin. Com van fer amb l'A-8 a la Saga d'en Bu.
Per cert, Super ha superat aquesta setmana a One Piece!! Sembla que en Freezer era un recurs per donar audiencia. Això o que als japonesos es van aborrir amb el capítol de One Piece.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 11:59

Ja aixo si que el poden reconstruir pero ja ningu s´en recorda d´ell XD
A mi one piece la segueixo ja perque la vull terminar de veure diuen que queden 4 o 5 sagues i ja se acabara o sigui als mil capitols o sigui que queden 4 o 5 anys mes de anime pero ja se me fa una mica llarga,,,
ara me he enganxat a boruto,,, al anime el manga paso de llegirlo,,,
i deien que sailor moon crystal tenia una quarta saga al japo i se estrenaba este any pero encara no se sap res,,,
anim yamcha XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 13:23

Parlant de androides que no poden resucitar perque son robots total i no tenen animes. ¿No entenc com a Bola De Drac Gt el androide 19 acompanyant del Dr Gero va resucitar si es el mateix cas que el A-16? I parlant del A-19 -No he entes mai de quin material esta fet el cap del A-19 que mai es destrueix? ¿Pot ser que el Dr gero coneixes el material de japonium super aliatge Z del Dr Yumi de Mazinger Z?
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 17:32

aixo tambe va passar a la pelicula fusio tambe sortien el a-19,el androide de la torre aquell que se semblava a terminator,i els tancs del exercit alemany i el robot aquell geganti que portava el negre que es deia black,,, o sigui incoherencies totes les que vulguis,,, per cert avui veient kai,,, es curios que en freezer es el unic que ha sortit viu de la gendikama,,, en majin boo kid i el ih sheron no van sobreviure,,, quines coses XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 17:56

kakarotto2017 ha escrit:
aixo tambe va passar a la pelicula fusio tambe sortien el a-19,el androide de la torre aquell que se semblava a terminator,i els tancs del exercit alemany i el robot aquell geganti que portava el negre que es deia black,,, o sigui incoherencies totes les que vulguis,,, per cert avui veient kai,,, es curios que en freezer es el unic que ha sortit viu de la gendikama,,, en majin boo kid i el ih sheron no van sobreviure,,, quines coses XD

Home si parlem de la pelicula ''Fusió'' hi ha moltes coses rares si les comparem amb super. En Son Gohan disfresat de ''Gran Guerrer Del Vent'' destrueix en Freezer fase final d'un sol cop de puny. En canvi a Super uns simples rajos d'electrucutacion den Freezer en fase normal van servir per deixar fora de combat a un Son Gohan que a perdut tot l'esperit combatiu. Vergonyos no es pot dir res mes.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants