Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 18 set. 2017, 19:55

Realment flipo amb tu, t'encanta cada capítol, t'envejo que pugis gaudir amb tal despropòsit. En fi, millor per tu.
El capítol, sense comentaris, lo del Follet Tortuga contra el Frost, fent mafubas a saco i sense morir, un poder exageart.Mikreu-vos ara Bola de drac als migdies que veiem els darrers moments de gloria de veritat d'en Munteroshi, després és tot tret de la màniga.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dl. 18 set. 2017, 22:50

xD Doncs sí, hi ha molts pocs capítols que em desagradin; les dues sagues inicials sí que les vaig trobar fluixes (a més eren el mateix que les pel·lis...) i ho seguia un poc per "ja ho veurem" però des de l'arc d'en Xampa que em té el cor robat, ^_^! Llàstima que per aquí no compartim gaire els gustos, sembla que agradi ben poc! :o
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 set. 2017, 10:38

De la saga d'en Champa estic veient els capítols en latino. Si algú més la mira i vol comentar.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 set. 2017, 11:01

hola us dire una cosa aixo passa com va sortir bola de drac gt quasi tothom deia que era una m,,, que no valia per res,,, i la posaban tothom a parir,,, i crec que era dels poc que li agradaba la serie,,, vale que els primers capitols eran una mica de aquella manera doncs ara passa lo mateix de super,,, lo que es una vergonya que 20 anys despres la animacio vagi a pitjor vale que gt no era per tirar coets pero coi al menys estaba ben dibuixada,,, no hi ha excusa per fer-la ara una animacio cutre amb la de tecnologia que hi ha tendria que ser-hi al reves que fos cada capitol la leche pero es veu que clar la fan depresa i correns i no respecten el producte,,, us imagineu fa 20 anys que hi hagues manga de bola de drac gt i lo fes un pavo amb el consentiment de la toei i s´inventes la meitat de les coses al tuntun com passa ara amb el manga de super tothom ara hagues dit alaaaaaaaaaaaa on vas semblaria la parodia aquella de dbgti i ara la gent com esta de moda aixo que fotin la serie per una banda i el manga per un altre ja es igual inclos diuen ostres que be com mola nose que,,, mentres estigui ben dibuixat da igual la resta jaja

En fi a mi em passa ara lo mateix em ric de super per no plorar si la critico pero amb respecte mentre no em cagui en nose qui,,, ¿no? hi ha capitols que dius pero on foten el espirit de la serie i sembla una parodia de si mateixa com si fos dragon fall pero en anime bueno que cadascu si li agrada o respectem i si no us agrada i la critiqueu tambe aquest post esta per parlar-hi de qualsevol cosa de la serie aixo si cadascu amb el seu parer poc comentar lo que vulgui salut
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 set. 2017, 11:50

enquesta de lo que sortira ara a la venda i el mes que be que us comprareu?

1-el primer tomo de super
2-el album de cromos de super de panini
3-el pack 1 de dvd o blueray de super

Jo lo primer si,lo segon si pero nomes comprare el album pero no em fare la cole sencera i el tercer paso amb veurela una vegada ja tinc mes que de sobres ara responeu vosaltres XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 set. 2017, 13:39

Quan surti el àlbum avisa kakarotto2017.

No sé si és veritat però ha sortit un anunci de nous dlcs de dragon ball xenoverse 2.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 set. 2017, 13:54

doncs surt al octubre el album de super

home ara esta de moda el xenoverse 2 perque surt a la switch o como es digui podria ser aixo del seu llançament per aquesta consola potser

en el dbz fighter es veu que sortira un nou androide el a-21 es veu que es una barreja entre la a-18,la noia aquella del bojack i les ulleres de la arale aixo si esta bona surt en un video promocional amb el a-16 que es veu que es el seu mestre o algo aixi,,,

https://pre00.deviantart.net/8742/th/pr ... bnnhxd.jpg
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 set. 2017, 14:07

doncs si tenias rao 2 nous personatges al dlc de xenoverse 2 son aquests

Dragon Ball Xenoverse 2 incluirá próximamente a Buu (forma después de haber absorbido a Gohan) y al rey de los demonios Dabra

https://ockd.es/dragon-ball-xenoverse-2 ... ios-dabra/
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 set. 2017, 14:43

Sabeu que podeu obrir altres temes al fòrum, oi? Que hi ha vida i animes més enllà del post de Dragon Ball Super, no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 19 set. 2017, 18:40

ho sento pero no obrire cap mes tema al forum jo nomes parlo de la serie en aquest i tot lo que tingui relacio amb ella,,, ja ho vaig fer un cop fa temps i la gent es queixaba que el xagasa i jo erem uns pesats que semblava un xat partyline entre dos en fi disculpeu si escric massa no ho puc evitar jaja salut
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 22 set. 2017, 13:24

Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 22 set. 2017, 18:04

hola corre el rumor que la serie super tindria un total de 153 episodis com la primera part de la serie de moment quedarien uns 40 capitols i sembla que el torneig no acabara al capitol de una hora,,, sino uns quants mes ja me extranyaba a mi que quedesin tan pocs aixo si a vere si l´acaben ja que ja cansa una mica,,, volem un altre cosa XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 22 set. 2017, 18:44

kakarotto2017 ha escrit:
hola corre el rumor que la serie super tindria un total de 153 episodis com la primera part de la serie de moment quedarien uns 40 capitols i sembla que el torneig no acabara al capitol de una hora,,, sino uns quants mes ja me extranyaba a mi que quedesin tan pocs aixo si a vere si l´acaben ja que ja cansa una mica,,, volem un altre cosa XD

Per exemple?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 22 set. 2017, 20:16

Home estaria bé que sortís una nova saga de la red Ribbon. Ara que estan parlant de la nova Androide 21.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 23 set. 2017, 00:53

Al ritme que va, d'una mitjana de dos minuts de torneig per capítol, li queden 15 capítols a aquesta saga, però segur que s'allargarà quan vinguin els combats forts, com el d'en Goku contra en Jiren o Toppo, o en Vegeta contra en Frost, la hipotètica traïció d'en Freezer, en Cor Petit amb els Namekians de l'univers 6. En fi... Queden molts fronts oberts encara, com per pensar en una nova i hipotètica saga.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants