Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dv. 17 nov. 2017, 11:30

Informo que s'ha mort la Hiromi Tsuru, la seiyû (actriu de doblatge) de la Bulma, entre altres personatges com la Madoka de Kimagure Orange Road o la Ukyo Kuonji de Ranma 1/2

Font: http://ramenparados.com/fallece-hiromi- ... agon-ball/
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 17 nov. 2017, 11:36

descanse en paz pues,,, pues ha muerto joven la mujer se ve con tan solo 57 años, pero mientras no se nos muera la voz de goku (toquemos madera) el resto ya se pueden substituir facilmente pienso yo,,,

Spoiler: mostra
ya ha salido 30 paginas mas del manga de super se ven como whiss le saca la bra a la bulma y les enseña por unas bolas quien podria participar en el torneo de poder de los luchadores de la tierra y luego se ve a toppo y el otro el conejo como luchan como una especie de zuhnamer de Gt Es clavado el bicho pero en version cangrejo y llega jiren y lo hace pequeño convirtiendolo en una especie de capsula hoi poi jaja y hasta aqui puedo leer
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 17 nov. 2017, 12:46

Sí, la senyora Nozawa només te 81 anys. A la que aguanti un parell d'anys ja tindran llesta la imitació digital de veu, així que qualsevol podrà posar-li el to a en Goku amb la veu de la Masako Nozawa.

Veurem què fan ara amb la Bulma, perque al Japó el seiyuu és molt més que l'actor/actriu de doblatge. Una mica com als EEUU amb els dobladors dels Simpsons.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 17 nov. 2017, 13:57

Una mica d'off topic, als EUA, amb les veus dels Simpson que moren, retiren el personatge, va passar amb en Troy Mclurth (o com s'escrigui), l'advocat, i fa poc amb la sita Karabappel.
Fi de l'off topic.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 17 nov. 2017, 16:27

oye para estar informados de super os recomiendo esta web creo que la hacen unos latinos pero esta muy bien hecha para mi gusto al estilo de los pezones de monaka pero en version machu pichu XD

https://www.dragonball.uno/
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 18 nov. 2017, 10:45

kakarotto2017 ha escrit:
y si aun durara el torneo universal para el 2020 a este paso XD

posdata: yo creo que como deseo final goku pedira al super dragon sheron que reviva a todos los universos eliminados incluso del 13 al 18 en fin

Espero que ese sea el deseo.
Por cierto, según dijo Toyotaro en una entrevista hace poco:
Spoiler: mostra
El torneo acabará por marzo de 2018
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 18 nov. 2017, 11:54

yo por mi parte me estoy bajando la serie de nuevo desde el principio en japones subtitulada en castellano ya que a medida que iba viendo los capitulos iba borrandolos pero como la version española no me interesa tenerla hasta que no salga en catalan me quedo con esta al menos para tener la serie no sea que algun dia me de una pajara y se me ocurra volverla a ver desde el principio XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 19 nov. 2017, 11:21

Spoiler: mostra
Kefla Out i al següent capítol l'univers 2 passa a l'atac. Segurament seran els próxims a caure. Aixó sí, m'ha cridat l'atenció aixó de la nova forma de la Ribrianne. Serà una transformació estil Eternal Sailor Moon?
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 20 nov. 2017, 00:26

Spoiler: mostra
I si el proper en caure de l'univers 7 no és en Cor Petit, i es l'A18? A l'avançament del 117, m'ha semblat veure-la en seriosos problemes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 20 nov. 2017, 10:52

Eh capitulazo el de hoy y solo quedan 17 min para que acabe el torneo diria que seran 8 capitulos de 2 min y uno final de 1 min para darle emocion a la cosa en el proximo la sailor moon vuelve al ataque cada dia la serie esta mas interesante (modo ironia on) verguenza ajena XD

Spoiler: mostra
si diria que iran por este orden primero a-18 ya que esta lesionada y despues cor petit que salvara a su discipulo son gohan de los dos namekianos pesados XD
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dl. 20 nov. 2017, 19:54

Segons la guia del epg de la TV aquesta nit fan l'episodi 53 "investigando la auténtica identidad de black"....

A veure si hi ha sort...

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 20 nov. 2017, 20:14

raulgm ha escrit:
Segons la guia del epg de la TV aquesta nit fan l'episodi 53 "investigando la auténtica identidad de black"....

A veure si hi ha sort...

Salutacions

Esperem no facin com va fer TV3 durant la lluita d'en gotranks amb en súper buu a la sala dels esperit del temps. Al acabar la repetició van emetre 3 de nous fins que en gotranks es transforma en nivell 3. Llavors van començar desde en Goku petit un altre vegada. 6 mesos després van començar a emetre els altres nous els Dimarts a la nit.
Estic parlant de més de 20 anys enrrera. Recordo que es va parlar inclús a la kame d'aquest fet estrany. Potser va ser per la polèmica que hi va haver pel capítol 217 en la lluita de la Videl i spopobitch i lo dels avis durant la saga d'en buu.
-Amb això volia dir que potser faran un parell de capítols més per deixar-ho en un punt interesant.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dl. 20 nov. 2017, 22:26

xagasa ha escrit:
raulgm ha escrit:
Segons la guia del epg de la TV aquesta nit fan l'episodi 53 "investigando la auténtica identidad de black"....

A veure si hi ha sort...

Salutacions

Esperem no facin com va fer TV3 durant la lluita d'en gotranks amb en súper buu a la sala dels esperit del temps. Al acabar la repetició van emetre 3 de nous fins que en gotranks es transforma en nivell 3. Llavors van començar desde en Goku petit un altre vegada. 6 mesos després van començar a emetre els altres nous els Dimarts a la nit.
Estic parlant de més de 20 anys enrrera. Recordo que es va parlar inclús a la kame d'aquest fet estrany. Potser va ser per la polèmica que hi va haver pel capítol 217 en la lluita de la Videl i spopobitch i lo dels avis durant la saga d'en buu.
-Amb això volia dir que potser faran un parell de capítols més per deixar-ho en un punt interesant.


Estan emeten el 53, confirmat! Avui escoltarem la nova veu d'en Vegeta

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

dl. 20 nov. 2017, 22:38

Cuando se sepa cual es la nueva voz de Vegeta comentadlo, me interesa esa informacion.

Por cierto, la anterior voz, la de siempre, era muy buena voz, creo que no tenia nada que envidiar a otros doblajes con lo que respecta a ese personaje, una pena que dejase el mundo del doblaje para dedicarse a otras cosas...
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dl. 20 nov. 2017, 22:49

fabrebatalla18 ha escrit:
Cuando se sepa cual es la nueva voz de Vegeta comentadlo, me interesa esa informacion.

Por cierto, la anterior voz, la de siempre, era muy buena voz, creo que no tenia nada que envidiar a otros doblajes con lo que respecta a ese personaje, una pena que dejase el mundo del doblaje para dedicarse a otras cosas...


Tendremos que esperar a mañana, hoy al menos no ha tenido ninguna presencia en el capítulo

Saludos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants