Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 25 gen. 2018, 16:08

ok yo ya te respondio antes bueno como quedan 7 capitulos para que termine super supongo que lo haran asi 5 para que termine el torneo y resuciten a todo kiski de nuevo con las super dragon balls (incluidos los 6 universos eliminados por capricho por zeno) y 2 para celebraciones comidas uno el famoso capitulo aquel de trunks y son goten y majin boo defiendo la tierra por unos extraterrestres o algo asi era,,, y el otro para que vegeta y goku vayan al planeta de los saiyans del universo 6 para presentarles al rey de los saiyans de alli (que yo creo que se parecera al rey vegeta pero sin la perilla) y a lo mejor alli se reencuentran con el hermano de vegeta seria curioso y asi enlazarian todo bueno que opinais vosotros del asunto XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 26 gen. 2018, 15:15

pues parece que va a llover,,,

Spoiler: mostra
en el capitulo 125 de este finde parece ser que golden freezer y a-17 quedan eliminados por el superpoderoso toppotamadre


en fin a ver si para de llover XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 gen. 2018, 11:47

Bon dia. Estic un altre vegada veient GT.
Estic pels primers capítols. Ara que sembla que està de moda els noms oficials de paraules com (Saiyan-Super guerrer) Els noms dels dracs malignes en català seria mal traduït dir-li pel nom de la bola?
-Edit: Si algú s'ha comprat el fighterz paseu pel fil de la secció videojocs i comenteu.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 gen. 2018, 12:41

Vols dir "Drac d'una estrella", "Drac de dos estrelles", etc? Al parer meu està ben traduït. En tot cas, igual que les boles de drac, on es prefereix la lectura xinesa en enlloc de la japonesa, fer una doble combinació.

- "Jo sóc l'Er Xing Long, el drac de dues estrelles". Així es manté l'originalitat sense perdre informació.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 gen. 2018, 14:29

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Vols dir "Drac d'una estrella", "Drac de dos estrelles", etc? Al parer meu està ben traduït. En tot cas, igual que les boles de drac, on es prefereix la lectura xinesa en enlloc de la japonesa, fer una doble combinació.

- "Jo sóc l'Er Xing Long, el drac de dues estrelles". Així es manté l'originalitat sense perdre informació.


Info de la wikipedia:
Lista de Dragones Malignos:
Dragón de 1 estrellas: Ih Shin Ron o Yi Xing Long (31 años)
Dragón de 2 estrellas: Er Shin Ron (39 años)
Dragón de 3 estrellas: San Shin Ron (43 años)
Dragón de 4 estrellas: Shu Shin Ron (34 años)
Dragón de 5 estrellas: Wu Shin Ron o Un Shin Ron (33 años)
Dragón de 6 estrellas: Liu Shin Ron o Ryu Shin Ron (47 años)
Dragón de 7 estrellas: Qi Shin Ron o Chi Shin Ron (35 años)

Cullo si que son joves. Jo creia que tenien milenis però que al ser dracs no envellien.

-Ho he estat mirant actualment pels titols dels capitols de GT. No se si posar la traducció de tv3 o posar la traducció apartir de la oficial japones amb els noms que son realment.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 gen. 2018, 15:36

Això dels anys jo diria que és una invenció, una fumada d'algú. Enlloc ho he vist.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 gen. 2018, 15:42

Bé, els Dracs Malignes afirmen neixer a partir d'un desig. Així que només cal saber quan fa d'aquell desig. El de les 6 estrelles, el que diu neixer del desig de les calces per Oolong ha de ser el més vell i, en efecte, ho és. Sí, a GT quasi tots els herois que no son fills d'algú són tots una colla de matures. Especialment Bulma, que ronda la seixantena d'anys.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 gen. 2018, 15:51

Això dels anys ho possen els fans segons l'any en el qual es van realitzar els desitgos que van donar vida als dracs. I de fet, els anys estan malament. Ja que el Drac de 3 estrelles hauria de tenir la mateixa edat que l'Ub.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 gen. 2018, 16:40

Ah.... bé d'aquí, dels desitjos, però en tot cas em reafirmo que és la primera vegada que ho veig escrit en algun lloc.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 28 gen. 2018, 17:15

El vell kaioh shin va dir que en el pasat els dracs malignes ja havien aparegut.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 29 gen. 2018, 09:16

Fa anys que hi ha una cronología de Dragon Ball. No sé si ve directament de Toriyama, pero mai s'ha refutat. Tampoc és realment important:
http://es.dragonball.wikia.com/wiki/Cronolog%C3%ADa

El cas es que al manga i anime sempre s'ha dit "Han passat 3 anys des de blablabla" i es pot saber quants anys han passat des de l'inici de la serie i s'ha pogut crear aquesta cronologia. Goku neix al 737, amb 12 anys es troba la Bulma i així fins el 789, on en Goku, amb 52 anys, rejuveneix i amb 53, al 790, lluita contra els Dracs Malignes.

El vell Kaioh Shin no parla estrictament d'aquelles Boles de Drac a la Terra. Conegut el poder dels sabis namekians, no és d'estranyar que com el Kami-sama que coneixem, altres hagin anat a altres planetes on els hagin concedit Boles de Drac i fetes servir fins que apareguessin els seus Dracs. Però bé, tampoc cal donar-li més voltes: És un recurs per crear un relat per donar més força a l'amenaça dels Dracs Malignes. No pretèn crear "un cabo suelto".
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 29 gen. 2018, 10:14

Parlant de Bola De Drac GT. Estic fent el cover de la box 1. Que us sembla? Algun consell?
Spoiler: mostra
Imatge
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 29 gen. 2018, 11:37, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 29 gen. 2018, 11:04

- Ortografia
- Textes de la caràtula en castellà
- Codi de barres random
- Composició aleatòria d'imatges
- Imatges tallades
- Sense marges
Imatge
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 30 gen. 2018, 02:40

Maki ha escrit:
- Ortografia
- Textes de la caràtula en castellà
- Codi de barres random
- Composició aleatòria d'imatges
- Imatges tallades
- Sense marges

Completament d'acord. Sobretot en l'apartat de les faltes d'ortografia (a mi em fa mal d'ulls sobretot la Y que ha posat, a la frase "[...]Boles de Drac de la Estrella Negra Y per error[...]quan en català no existeix).
A les imatges, crec que s'hauria d'haver començat amb imatges al planeta Imega de Don Kyaa, del Dr. Leddick, el gegant del planeta dels animals gegants, i en Zunamer.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 30 gen. 2018, 11:58

Bon dia.
Aclareixo que utilitzo com a base la plantilla de les box 1 i 2 de selecta.
Punts errors:
1- Tema marges. Ho he modificat una mica.
Però convido a que us mireu la box 2 de GT de selecta. Els marges brillan por su ausència i segur que tothom ho troba perfecte. I em refereixo a la part de darrera on surt el drac d'una estrella amb els altres dracs. Jo no veig marges.
2- Faltes ortogràfiques.
Yes yes. És el inconvenient que té al utilitzar fonts de Photoshop de internet on no pugis utilitzar apòstrof o la ç o accents.
3- Imatges tallades.
Les imatges tenien de adaptar-se als recuadres originals tal com he dit he utilitzat una plantilla de fons.
Osigui era tallar les fotos o posar senceres però distorsionar les. Ja he mirat que dintre de tot quedes bastant bé el tall.
4- Falta de personatges i posat de forma aleatòria.
El tema és fer només 2 box de 64 capítols.
Osigui 32 cap a cada box. Utilitzant la plantilla que utilitzo era imposible posar més personatges.
5- La Y.
El error ha sorgit ja que vaig copiar el text castella i el vaig traduir a sobre de la caratula i la (Y) Es va colar.

- Moltes gràcies pels consells. Si algú vol provar a fer canvis li puc passar el ips.
Salutacions. :yeah:

Edit: Algú que tingui el fighterz seson pass.
Val la pena o la pela com ho vulgueu dir comprar el primer pack de dlcs. El que porta els 8 personatges.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: cb18ana i 25 visitants