Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 març 2018, 14:13

En el Torneig del Poder no poden volar els guerrers, només els que tenen ales, i tothom sent la gravetat del seu planeta d'origen, ho explica el Whis just abans de començar el torneig i el Goku ho prova i només aconsegueix saltar molt amunt, de manera que l'única manera de que hi hagués un empat és que el Goku o el Frieza siguin eliminats i s'acabi el temps que encara quedi un dels dos. Tot i així, també podrien fer que la lluita entre el Goku i el Jiren no tingués cap vencedor i guanyés l'Univers 7 per superiotat en nombre de guerrers
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 març 2018, 21:43

Seré sincer. A pesar que sóc molt fan de Bola de Drac Super, que ho he seguit des del començament i que moltes coses que no agraden a ningú a mi m'han agradat, reconec que al final el torneig de poder m'ha decebut.

Ha tengut paratges entretenguts, algunes lluites emocionants amb una certa incertesa de desenllaç, però al final, per a mi, el més substancial, ha estat massa previsible. Goku contra Jiren i au.

No dic que no m'hagi agradat, l'he seguit fil per randa i és una saga entretenguda, però sí que la trob realment decebent... per ser la saga més important de Super, trob que no dona la talla i m'explicaré.

Tenia moltes expectatives depositades en el Torneig de Poder. Realment havien aconseguit muntar un nou torneig que em semblava molt i molt atractiu, amb un rerefons problemàtic que era la desaparició dels universos perdedors i amb unes normes que el desmarcaven clarament dels tornejos fins ara vists a la franquícia. Tots contra tots, lluita per equips de 10 lluitadors, límit de temps i una particularitat que no era qualsevol cosa: la impossibilitat de volar.

Un panorama que, francament, em convidava a pensar que serviria d'excusa perfecta per acabar veient un desenllaç totalment diferent als marcadament previsibles, unes condicions que podien dur els actors secundaris novament a un primer pla. En definitiva: un torneig que, ben duit, hauria estat marcat per l'estratègia, les tècniques i no per la simple acumulació de poder.

I sí, tot queda en un condicional "hauria...", perquè al final ha estat ni més ni menys que això que es podia evitar: hem vist estratègia, hem vist tècniques que no són només canons d'energia... i per a què ha servit tot? Absolutament per a res: per a llevar-se del mig els personatges secundaris i febles i plantar el final més previsible que podíem imaginar, amb la lleu excepció d'en Freezer rondant pel camp de batalla, que pel poder que té tampoc se'ns fa gaire estrany.

Molt decebent, sincerament. Si es veia tan clar -i se sabia- que hi havia una sèrie de personatges tant per sobre la resta, l'actuació sensata de tots els universos (que s'estaven jugant l'existència, que no és poc) era llevar-se'ls del mig tots a una. Cert que en Goku juga una mica a amagar les forces, però en Jiren tot d'una es veu que està per sobre la resta quan ataca la super guerrera en estat de descontrol que ho va destruint tot.

Estic convençut que desempallegant-se dels personatges més forts i no reservant-los pel final, Super hauria aconseguit un últim acte molt més inquietant, potser amb un Son Gohan novament exigit fins al límit, o amb un Cor Petit obligat a fer servir la seva ment privilegiada per alguna cosa vital que no fos de trànsit. Al final, tothom ha fet de teloner d'en Goku, ens inventem una nova transformació i... en fi, un final per badallar, que recorda massa al de sempre i al ben recent torneig d'en Champa.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 15 març 2018, 16:37

parece ser que,,,

Spoiler: mostra
quedan 1 minuto y medio para acabar el torneo,,, en el 130 luchan y ya en el 131 cuando ya quedan 30 segundos para acabar el torneo a goku se le termina el surfer y cae al suelo agotado,,, entonces cuando jiren parece el ganador absoluto reaparece un maltrecho freezer que con un rayo fulmina a jiren y el tirano es el ganador del torneo


y patatin y patatan este cuento se ha acabado,,, por mi que no hagan mas series eso si peliculas todas las que quieran XD
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 16 març 2018, 00:57

Doncs em sembla que el teu desig no serà concedit. Ja estan corrent rumors, que Super seguirà, amb una nova trama, (com no), centrada en la nova pel·lícula que s'estrenarà al Japó al desembre d'aquest any.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 16 març 2018, 11:17

Ja l'haureu vist tots, però aquesta és la imatge promocional de la pel·lícula:

Imatge

A mi personalment m'agrada molt aquest estil més simple, em recorda al dels inicis de Z.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 16 març 2018, 17:11

si ya lo se y se ha visto una imagen por la red donde se ven freezer y goku luchando juntos contra jiren,,, quien lo iba a decir que el tirano se convertiria en aliado de nuestro heroe y luchando junto a el,,, hace 20 años nos hubiesen dicho el futuro que esto pasaria y diriamos menudo fake o vaya puta mierda o algo similar,,, en fin,,, que hagan lo que quieran yo lo vere igual,,, solo espero que la continuacion de la serie super al menos se molesten a dibujarla mejor no pido tanto como fan ¿no? XD
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dv. 16 març 2018, 17:38

Això sí que es bo!!!
Goku's Saiyan Ranger 2: The attack of Jiren
https://youtu.be/_yZDnUWVYDg
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dg. 18 març 2018, 12:19

Heu vist ja el nou episodi, sabia que el Freezer seguia viu, però del A-17 no tenia nidea, aquest episodi m'ha semblat bastant bo, tant per l'argument com pels gràfics.

Per cert, es diu que el capítol 131 durarà 1 hora, contant publicitat si no m'equivoco, de manera que serà d'uns 40 minuts. Algú pot confirmar-ho?
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 18 març 2018, 13:40

L'acabo de veure. M'he quedat com tu, i tots els espectadors del Torneig. Veurem la setmana vinent com acaba la cosa, l'avançament del proper episodi no sembla que avanci gran cosa, a part del combat amb els tres que queden en peu de l'univers, i en Jiren.

Siusplau, si feu spoilers, feu-ho utilitzant l'opció d'spoiler de l'editor. No vull saber res de com acabarà el torneig fins que no vegi el capítol la setmana vinent.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dg. 18 març 2018, 20:20

Jo ho havia dit jo, que en Freezer i el 17 estaven jugant a cartes tot esperant el moment per tornar a sortir. Doncs només en falta un!
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dg. 18 març 2018, 21:55

Al final m'hauré d'empassar ses meues paraules sobre el final previsible del torneig!! Bé, gran part de la crítica la mantinc, però amb aquest darrer episodi m'ha tornat l'emoció de saber com acaba!!!
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Dragon Ball Super

dg. 18 març 2018, 23:48

A tuiter he llegit que el capítol 130 (o 131 no recordo) està ben animat. És cert això? Em costa de creure tenint en compte que DB Super és una serie de gargots mal dibuixats i mal animats.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dg. 18 març 2018, 23:54

Saggio ha escrit:
A tuiter he llegit que el capítol 130 (o 131 no recordo) està ben animat. És cert això? Em costa de creure tenint en compte que DB Super és una serie de gargots mal dibuixats i mal animats.


Si los ultimos capis estan mejor animados, se supone que es porque como ya termina la serie, han tenido todo el tiempo del mundo para esos capis
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 març 2018, 00:59

I també perquè van canviar el director d'animació per aquesta saga. I sí, potser portem uns 10 o 15 capítols decentment animats i dibuixats, res a veure amb l'ínfame capítol 5.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 març 2018, 13:02

a mi el careto de jiren enrabiado era clavado al majin boo de cuerpo grande solo le faltaba el tentaculo en la cabeza XD

No si al final freezer y a-17 se haran novios,,, como hagan una fiesta final y no salga ni la mujer ni los 3 hijos que dice que tiene no me lo creo para mi que se lo ha inventado ¬¬

se acabara el tiempo y ganara el universo 7 por 3 contra 1 y no es oferta carrefour,,, XD

en fin esperaremos la peli,,, ya solo comentare una vez a la semana un saludo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants