Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 01 ago. 2018, 02:18

Jo també tinc una tovallola de l'època dels androides, on surten tots els guerrers amb en Trunks del futur. Jo ben orgullós la portava a la piscina i a la platja. També tinc un joc de llençols de Bola de Drac, per a llit de 80 centímetres. Surten diversos personatges, i les 7 boles de drac.
Però bé, què fem parlant de Merchandising, quan aquí es ve a palar de DBS?
Fa uns dies que m'estic mirant de nou l'anime, aquest cop en castellà a Boing. La censura es infumable, els haurien de tancar per censurar aquesta sèrie, i a més, algunes veus son insufribles
Spoiler: mostra
Per exemple, ara que estan a la saga de la resurreció d'en Freezer. Les veus d'en Tagoma quan es "poseït" per en Ginyu, la d'en Sorbet, o la d'en Jaco, son vomitives
. No puc amb elles. No s'ajusten gens al personatge ni a la seva personalitat.
Ja no parlem de la qualitat del dibuix, no sé com els van deixar emetre episodis amb un nivell tant baix de dibux. Pitjor que el primer episodi d'avui de BDZ Kai, que ja és dir.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 01 ago. 2018, 10:05

orikaiser ha escrit:
Jo també tinc una tovallola de l'època dels androides, on surten tots els guerrers amb en Trunks del futur. Jo ben orgullós la portava a la piscina i a la platja. També tinc un joc de llençols de Bola de Drac, per a llit de 80 centímetres. Surten diversos personatges, i les 7 boles de drac.
Però bé, què fem parlant de Merchandising, quan aquí es ve a palar de DBS?
Fa uns dies que m'estic mirant de nou l'anime, aquest cop en castellà a Boing. La censura es infumable, els haurien de tancar per censurar aquesta sèrie, i a més, algunes veus son insufribles
Spoiler: mostra
Per exemple, ara que estan a la saga de la resurreció d'en Freezer. Les veus d'en Tagoma quan es "poseït" per en Ginyu, la d'en Sorbet, o la d'en Jaco, son vomitives
. No puc amb elles. No s'ajusten gens al personatge ni a la seva personalitat.
Ja no parlem de la qualitat del dibuix, no sé com els van deixar emetre episodis amb un nivell tant baix de dibux. Pitjor que el primer episodi d'avui de BDZ Kai, que ja és dir.


I les veus de la saga Goku black en castellà que et sembla?
Jo tinc moltes ganes d'escoltar la veu d'en Marc Zeni interpretant la veu d'en Goku Black en català.

-Per cert jo també tinc aquests llençols. Tenia molt la costum de posar-los a l'estiu.
I quasi imagino que son els mateixos perque aquella epoca es van vendre molts i quasi tothom els tenia.
Avui els busco i els posare al llit.

-Hi ha una secció de merchandising pero no se si es pot posar imatges de coses que ja teniem.
Si no en posaria una imatge?
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 01 ago. 2018, 13:39

Encara no he arribat a aquesta saga. Quan la vegi ja comentaré què em sembla. En Goku en castellà m'agrada bastant, més que en Gaviria diria (personalment parlant).
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 01 ago. 2018, 16:13

La veu d'en Goku es bona, ho fa bé i li posa ganes, però clar, és la cinquena en castellà!! De fet qualsevol de les que ha tingut hauria estat bona si hagués sabut cridar una mica i posar-li ganes, cosa que aquest si fa.

El problema de la versió en castellà és que al final et trobes amb un Goku, un Trunks i un Vegeta amb veus diferents, i clar, si la sèrie ja de per si es una merda si a sobre el personatges tenen veus diferents doncs costa relacionar-ho tot. Si aquí ens canviessin les veus d'aquests tres ens suicidem
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 01 ago. 2018, 16:41

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 02 ago. 2018, 00:42

Per qui li interesi deixo per aqui la banda sonora de la saga d'en Goku Black.

Dragon Ball Super OST - A Dangerous New Enemy
https://mega.nz/#!lZ1UHYDQ!4t45HI5g9QOD ... yuADHnLExI

A mi em motiva molt aquest ost. Just avui a la tarda le escoltat.
Sort que tenia copia de seguretat d'aquesta i d'altres bandes sonores
i cançons ja que he perdut el mp3.
-Bueno en principi se on es. Si i sera..... :lol:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 ago. 2018, 16:08

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 ago. 2018, 16:37

kakarotto2017 ha escrit:


Realment la peña s'avorreix molt.
Ja només falta la fusió Bulma i Xixi. :plora:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 ago. 2018, 17:19

Pues en el juego de dragon ball fusions sale la fusion de pan junto a bra es brapan que original,,,

https://www.deviantart.com/linkhelios23 ... -628945705

Por cierto en la pelicula super broly se lo cargaran o lo dejaran vivo para que se case con califula diciendo mira no eres el unico tarado que tiene esa demencia senil que se te va la pinza el beerseker XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 07 ago. 2018, 17:49

ahora dicen que sera la pelicula mas larga de todas duracion de 2 horas aproximadamente y me temo que veremos una fusion vegetto con el ultra instinto me parece a mi ¬¬
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 ago. 2018, 16:51

ala otra vez mas yo me se de unos que se estan frotando las manos con esta noticia para revenderlas por 30 vez y despues saldran en 4k que ya es lo ultimo que les falta y aun hay gente que se las comprara de nuevo me parece esto el timo de la estampita XD

https://areajugones.sport.es/2018/08/10 ... 1533912227
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 10 ago. 2018, 20:03

Segueixen amb la mateixa merda i no són capaços de parlar amb les televisions corresponents per doblar les pelis que queden, que això si faria vendre el producte
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 23 ago. 2018, 18:16

el 13 de septiembre nuevo capitulo de super heroes el 3 y aqui os dejo una info

Spoiler: mostra
https://www.dragonball.uno/dragon-ball-heroes/super-dragon-ball-heroes-trailer-oficial-de-apertura-de-la-mision-del-universo-4-kanba-ozaru-algunos-spoilers-que-veremos-en-la-serie-animada/


el comic 39 de db super por si alguien quiere leerselo quedan 15 minutos para que termine el torneo

Spoiler: mostra
https://www.dragonball.uno/dragon-ball-super/dragon-ball-super-la-ultima-leccion-de-la-escuela-tortuga-manga-numero-39-en-espanol/


eso es todo un saludo
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 ago. 2018, 15:56

se confirma la aparicion de gogeta en la pelicula pero esta vez la fusion que sera de blue o de god ahi esta la incognita,,, yo creo que de god,,, porque el blue ya aparecio en la pelicula aquella de 4d del año pasado,,, y no creo que repitan supongo que freezer hara de sparring para que los dos saiyans puedan fusionarse a tiempo en el ultimo minuto como siempre.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 30 ago. 2018, 00:34

Aviam quanta estona dura la fusió. Fanservice per donar i vendre.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Swordarrow i 18 visitants