Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 març 2018, 19:49

Tràiler de la nova peli:

Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 març 2018, 20:07

La roba del nou personatje em recorda a la del Nappa, i sembla que augmenti el volum del seu braç. Pel que se sap de la peli, que fa referència a l'origen dels saiyans es pot pensar que l'aura verda que desprèn pot ser que sigui perquè és un saiyan llegendari, com el Broly
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 març 2018, 23:51

Per cert, sabeu si el personatje que apareix al trailer és el Yamoshi, això explicaria algunes coses sobre la pell, el cabell i altres
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dc. 21 març 2018, 00:20

Em mola l'estil de dibuix!
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 21 març 2018, 11:12

a ver si con las super dragon balls goku pide el deseo que resuciten a yamoshi el super saiyan legendario o que alguien lo haya resucitado haciendolo malo como poseido y se lo hagan enfrentarlo a kakarotto podria ser,,, para saber quien es realmente el legendario mas fuerte,,, a mi el dibujo no me dice nada,,, parece que veremos la resureccion de freezer parte 2 XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 23 març 2018, 14:06

Dona la impresió que aquest super guerrer serà poseit i que en Goku tindrà de lluitar amb ell.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 24 març 2018, 01:18, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 23 març 2018, 16:14

No m'agrada que es canvi l'estil de diuix sincerament, per bé que estigui. Tot i que després de Super qualsevol estil val sembla
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 23 març 2018, 16:24

Crec que aquest estil de dibuix es el que auria d'haver tingut la serie sempre. Tant la resta de Z com sobretot a super. Estil toriyama pur.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dg. 25 març 2018, 11:36

Podríem dir que acabat tal com ens pensàvem: Tots vius, contents i feliços.... El que és lògic i normal. A esperar la pel·lícula.
De sorpreses, qui demana el desig i el que li passa en Freezer....
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dg. 25 març 2018, 12:07

El final ha sigut totalment l'esperat, fins i tot si no hagués sigut aquell els Zen-Oh ho haurien eliminat tot pel que diuen. Tot i així, la combinació Goku-Frieza m'ha semblat brutal; surt un pla en el que el Vegeta se'ls mira com amb enveja i tot. Al final de tot quan el Goku i el Vegeta lluiten un altre cop es veu com el Goku diu que no pot fer l'Ultra Instinct, de manera que de moment el Vegeta és més fort que el Goku? Ja que el Vegeta té el Ultra Blue, que és millor que el SSGSS.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 25 març 2018, 12:20

Finalment, Super ha acabat, i aquesta és la millor notícia
El final ha tingut alguns moments bons, i m'ha sorprès el pla de Zeno, La resta ha estat "feliç" com ja es preveia.

Això no maquilla que la sèrie ha estat infame per moments:
- començant pel dibuix i l'animació de la majoria de sagues,
-una OST fluixa sense transmetre res,
-moltes incoherències made in Toei
-deixar sense cap mena de protagonisme personatges com en BUU i en Trunks i en Son Goten (per contra han donat un excessiu protagonisme a altres que realment no pintaven res com el Follet Tortuga o el mateix A17)
-ja no comento res de les escales de poder (completament inventades, destacant els personatges que abans he citat)
- la quantitat exagerada de transformacions d'en Goku
- la "increïble" habilitat de tots d'estar reventats però en el següent episodi recupera l'energia una vegada i una altra(premi per en Vegeta)
- L'estupidesa inaguantable d'en Goku en totes les sagues excepte la final (estava tan ocupat lluitant que no ha tingut temps de fer l'imbècil)
-Carregar-se en Trunks del futur (disseny de personate molt dolent, semblava encara més jove que a la sèrie, tema de poder inacceptable i final de saga Black digne de He-Man)
-La pèrdua d'epicitat i dramatisme (normal, han fet la sèrie pels nens)
-El plagi i reciclatge descarat que ha fet la Toei d'escenes de Z
-No han enllaçat el final de la Serie amb Z, cosa que em fa molta por

Segur que em deixo alguna cosa, però aquest és el meu balanç. Espero sincerament que no facin cap altra sèrie (que il·lús sòc) i que no facin res més, que deixin morir d'una santa vegada això (i no em facin desitjar la mort de la Masako Nozaga per aconseguir-ho), i si volen fer pelis de tant en tant doncs d'acord, però que parin ja sisplau de series i més merdes
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dg. 25 març 2018, 12:50

La lluita final entre Goku i Vegeta recorda la lluita entre ells 2 per primera vegada, siguent fins i tot en el mateix escenari. Jo crec que és un bon final per fer memòria de tot el que han passat junts i a la vegada fer alguna semblança amb el principi de tot, donant a entendre que ve una nova etapa.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dg. 25 març 2018, 21:45

El final encara m'ha acabat agradant i tot... cert que ha estat en línies generals el previst, amb petits matisos, però ja feia episodis que havia perdut l'esperança d'un bon final i baixar l'expectativa ha jugat a favor de Súper. De tot el que vaig criticar, com a mínim han sabut jugar bé la carta de l'A17 que, com a androide, té energia il·limitada i no es cansa durant el combat... Fet que, com bé observau, al final té una merda de valor perquè sembla que tot cristo és capaç d'alçar-se de nou quan estan completament ensorrats...

La banda sonora també em sembla fluixa en general, però té algunes peces -poques- molt encertades, i un repertori molt fluix. En aquest darrer episodi per exemple crec que està molt ben jugat l'apartat sonor, igual que m'ho paregué al final del torneig d'en Champa. En veure el capítol d'avui en dos moments en concret se m'ha posat la pell de gallina, i era saber jugar bé la carta sonora en l'instant adequat, amb l'animació adequada i en un punt argumental adient. Llàstima que tot plegat -animació, lucidesa en l'argument i ost- acabi sent un fet aïllat en la sèrie.

En general, a mi, la sèrie m'ha encantat (ja sé que aquí no li agrada a ningú xd), és la primera sèrie que he seguit al ritme japonès, al final ja sense ni esperar que la subtitulassin... Però sí, sóc crític i li reconec mancances, però així com l'animació ha acabat millorant i fins i tot les sagues han estat més d'interès que les dues primeres, l'únic que desitjo és (em sap greu!) que se'm faci curta l'espera perquè tornin amb la nova pel·li i nous episodis, i que tot plegat sigui encara millor!
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dl. 26 març 2018, 16:13

victorpvadell ha escrit:
El final encara m'ha acabat agradant i tot... cert que ha estat en línies generals el previst, amb petits matisos, però ja feia episodis que havia perdut l'esperança d'un bon final i baixar l'expectativa ha jugat a favor de Súper. De tot el que vaig criticar, com a mínim han sabut jugar bé la carta de l'A17 que, com a androide, té energia il·limitada i no es cansa durant el combat... Fet que, com bé observau, al final té una merda de valor perquè sembla que tot cristo és capaç d'alçar-se de nou quan estan completament ensorrats...

La banda sonora també em sembla fluixa en general, però té algunes peces -poques- molt encertades, i un repertori molt fluix. En aquest darrer episodi per exemple crec que està molt ben jugat l'apartat sonor, igual que m'ho paregué al final del torneig d'en Champa. En veure el capítol d'avui en dos moments en concret se m'ha posat la pell de gallina, i era saber jugar bé la carta sonora en l'instant adequat, amb l'animació adequada i en un punt argumental adient. Llàstima que tot plegat -animació, lucidesa en l'argument i ost- acabi sent un fet aïllat en la sèrie.

En general, a mi, la sèrie m'ha encantat (ja sé que aquí no li agrada a ningú xd), és la primera sèrie que he seguit al ritme japonès, al final ja sense ni esperar que la subtitulassin... Però sí, sóc crític i li reconec mancances, però així com l'animació ha acabat millorant i fins i tot les sagues han estat més d'interès que les dues primeres, l'únic que desitjo és (em sap greu!) que se'm faci curta l'espera perquè tornin amb la nova pel·li i nous episodis, i que tot plegat sigui encara millor!

A mi em passa el mateix, durant alguns moments sentia la tensió de que pot passar qualsevol cosa. També valoro el que han fet amb els gràfics d'anar millorant, la història m'ha agradat en general, encara que crec que hi ha coses que es podrien millorar, una d'elles el transcurs del temps, diuen que han passat només 30 segons en algun capítol pràcticament, sencillament podrien haver posat més temps al torneig. El que passava de que no tenien energia i de cop tenien molta també em sembla que s'han passat una mica. En general la serie m'ha agradat, perquè vulgui o no jo esperava a que arribés el diumenge per poder veure el següent capítol, com segurament feia la majoria, de manera que m'ha tingut enganxat fins el final. Espero anssiosament a que treguin la pel·lícula i tornin a treure capítols
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 26 març 2018, 16:56

Dragon Ball Super in a nutshell:
- Pero Goku, tu no estaves inconscient al terra sense poder moure't? Què fas aquí?
- ¯\_(ツ)_/¯
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants