Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 17 des. 2016, 11:55

Hola la trama del torneig universal es veu que sera que tots els deus de la destruccio i kaiohshins estaran presents amb equips de deu lluitadors cadascu i si un equip perd el seu univers llavors sera destruit,,, ja em vaig la final univers 6 contra el 7 com el torneig d´en champa sino al temps,,, aixo es tot amics XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 17 des. 2016, 12:05

Jo crec que això de destruir els universos és una broma d'en Zeno. Quan va apareixer per primer cop, ja feia broma amb la idea de carregar-se en Beerus i en Champa. Jo crec que diu això per que els lluitadors lluitin amb totes les seves forçes des del principi.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 17 des. 2016, 13:19

"Spoileraso"! Qui contracta a en Hit per matar en Goku, i filtrat el manga 19, de la saga d'en Black.
Spoiler: mostra
Veure vídeo dels mugrons d'en Monaka
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 17 des. 2016, 21:02

El manga com sempre interessant. I no és ironia.
Vist el capítol 71. Ha estat molt bé. I el següent sembla interessant, però es veu que estarà dibuixat amb el cul.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 18 des. 2016, 11:59

El dibuix i l'animació del proper capítol tenen pintar d'estar a l'alçada dels més infames
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 10:54

Ahir em vaig veure la pelicula. '' El super guerrer son goku'' On surt el Slug. Doncs feia moltissims anys que no la havia vist i la tenia com de les pelis mes dolentes. Varies curiositats de aquesta peli. Els puns febles dels nameks. (No poden soportar el so de quan xiula un huma en la esplicació den Kaito es que els toca un nervi de l'orella que els fa patir molt i tambe els inmobilitza si sels estira de les banyes que es lo que li fa en cor petit al Slug dienli que ell sap els seus punts debils) Una curiositat es: En Kaito li diu a en Goku que en Freezer no hauria tingut res a fer contra el Slug perque es un super namek. En definitiva una peli normal per passar la estona.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 11:03

El mateix Ancià de Namek diu que un Super Namekià podria derrotar en Freezer i a un Super Guerrer.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 11:06

hola capitol penos el 71 on els hagi em recorda molt a Gt vol.2 con el don kear y el dr.relic no us sembla? i la animacio dolenta de cullons,,, anda que si et compres els blueray i surten aixi menudo timo XD

Dos lo de la peli que dius xagasa jo quan la vaig veure per primera vegada t´ho dic en serio quan en son gohan es posa a xiular a mi tambe em fa dolor el cap XD

Ostres ahir mirant per google mangues antics de toriyama em vaig topar amb aquest en kojika fixeu-vos en el drac que surt no os recorda que es clavat al super drac de super ja se on es van inspirar fixe que en aquest aqui us deixo la imatge perque ho comproveu XD

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... _cover.jpg
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 11:13

Si busques mangas de Akira Toriyama passat per:
Spoiler: mostra
Mundo dragon ball
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 11:38

Un manga que em va agradar molt d'Akira Toriyama va ser Sand Land. I també em van agradar Cashman i un altre on una noia es vol convertir en heroïna i acaba treballant com a prostituta la pobre. Algú sap com es deia aquest One Shot?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 11:42

Lady Red (són 3 pàgines només).

A mi Sand Land em va pareixer la millor de les seues históries curtes.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 11:49

Això!! Gràcies!!
Quina mania tenia en Tori de utilitzar colors pels noms dels seus personatges. Per cert, Sand Land va ser l'última història que a fer? I penseu que totes les històries tenen lloc a l'Univers 7 com Jaco, Neko Majin, Dr Slump i Wonder Island?
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 11:56

hola us deixo una entrevista que li han fet al antic disenyador de bola de drac esta molt interessant

http://www.hobbyconsolas.com/reportajes ... ador-84308

A mi de mangues el que mes me ha agradat es go! go! ackman que es clavat a en trunks de petit pero en vampir i a mes duia una espasa com ell,,, era un desgraciat rotllo el dimoni chiviru del dr.slump que era el fill del dimoni i tot lo que feia li sortia malament era bonissim de mangues van sortir un munt crec que planeta els va editar quasi tots hi ha dos llibres que hi surten tots the world of akira toriyama van sortir 2 volums crec planeta crec que va editar tan sols el primer i avui en dia es molt dificil pillarlo i aixo del teatro manga tambe van sortir uns quants jo nomes tinc el cowa el vaig pillar per 1 euro en una tenda de 2 ma XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 13:52

Go! Go! Ackman, juntament amb altres obres de Tori, té versió animada. I fins i tot 2 jocs a la SNES.
 
Laiast
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dg. 11 des. 2016, 13:46

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 des. 2016, 18:34

És verdad, yo quiero los capítulos en catalán

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants