Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dl. 26 feb. 2018, 17:41

Heu vist l'última actualització del xenoverse 2? Fa pinta que han afegit bastantes coses noves, com per exemple el Super Saiyan God
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dl. 26 feb. 2018, 17:43

Si algú necessita capítols de bola de drac recomano que es passi per la pàgina de dragonballzpolo.blogspot.com.es , la majoria de capítols estan en multidioma
 
Avatar de l’usuari
Hibari_Kyoya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: ds. 12 març 2011, 12:45

Re: Dragon Ball Super

dl. 26 feb. 2018, 19:26

connedi ha escrit:
Algun fansub decent per començar a llegir el manga en castella?

Si ja em dieu algun fansub en català ho peteu.

Una altra opcio es en video manga aquest canal el coloreja y els posa efectes de so i ost que sincerament no queden malament.: https://www.youtube.com/channel/UCXboQO ... 9xSrXyFHRw
PD: son en castella en catala no els trobo en lloc
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 26 feb. 2018, 21:05

Doncs sí avui ha sortit un nou pack de dlcs del xenoverse 2. Sembla que porta contingut. Serà per remediar el poc contingut del fighterz.
- En tema manga de super en català només per part de planeta cómic.

Edit: Pregunta pels experts. Va sortir oficialment el dragon ball z butoden 2 per la nes? I dic nes no snes. Per snes ja ho sé segur que van sortir 3.
- Avui també he flipat una mica. Me comprat per steam el metal gear survive i pel preu creia que pesaria menys que el fighterz i tela. 19 Gb de paso. En canvi el fighterz 4 Gb amb algo. I realment el fighterz és molt més car.

Edit 2: El pack dlcs xenoverse 2 inclou com a personatges nous en Goku Ultra Instinct, , Jiren i el Androide A-17. Com afegit s'ha introduït una nova història d'un misteriós personatge anomenat Fu, un guerrer que viatja en el temps.

Edit 3: estic buscant la torre d'acer de moment sense èxit. :lol: Vaja nevada ha fet. Ha cobert tot.
 
Avatar de l’usuari
xajo_67
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 16:54

Re: Dragon Ball Super

dc. 28 feb. 2018, 08:31

xagasa ha escrit:
Doncs sí avui ha sortit un nou pack de dlcs del xenoverse 2. Sembla que porta contingut. Serà per remediar el poc contingut del fighterz.
- En tema manga de super en català només per part de planeta cómic.

Edit: Pregunta pels experts. Va sortir oficialment el dragon ball z butoden 2 per la nes? I dic nes no snes. Per snes ja ho sé segur que van sortir 3.
- Avui també he flipat una mica. Me comprat per steam el metal gear survive i pel preu creia que pesaria menys que el fighterz i tela. 19 Gb de paso. En canvi el fighterz 4 Gb amb algo. I realment el fighterz és molt més car.

Edit 2: El pack dlcs xenoverse 2 inclou com a personatges nous en Goku Ultra Instinct, , Jiren i el Androide A-17. Com afegit s'ha introduït una nova història d'un misteriós personatge anomenat Fu, un guerrer que viatja en el temps.

Edit 3: estic buscant la torre d'acer de moment sense èxit. :lol: Vaja nevada ha fet. Ha cobert tot.

El que busques són tots els capítols de quan va a la torre d'acer o algun concret? Ja que jo els tinc tots podria passar-te un link pels que necessitessis.
Pel que fa a Xenoverse 2 la nova historia fa bona pinta.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 28 feb. 2018, 14:00

xajo_67 ha escrit:
El que busques són tots els capítols de quan va a la torre d'acer o algun concret? Ja que jo els tinc tots podria passar-te un link pels que necessitessis.
Pel que fa a Xenoverse 2 la nova historia fa bona pinta.

Gràcies per l'oferiment però actualment ja tinc els 153 capitols de la serie inicial , els 291 del Z , els 64 de bola de drac GT i els 67 de Super en castella i del 68 al 129 subtitulat.
(A lo de la torre d'acer em referia a que on visc jo ha cobert bastant la neu i m'ha recordat els capitols de l'exercit de la cinta vermella)

Edit: A Japo ja ha sortit el tomo 5 de Dragon Ball Super.
Spoiler: mostra
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 març 2018, 11:41

hola hacia tiempo que no pasaba por aqui a comentar bueno vamos a ello una vez visto el capitulo 129 ni freezer,ni a-17,ni rastro de ellos,,, un capitulo entero para que al final goku se transforme al fin en silver como la llaman la doctrina egoista y justamente al final del capitulo,,, bueno creo que es el unico capitulo que al final no dieron el tiempo que queda,,, supongo que 1 min,,, y dice que jiren al fin conocera lo que es el miedo al verse superado en poder pero bueno eso lo veremos en el 130 y ya el 131 sera como aparecen todo kiski en el torneo espero que no copien el final de Z,,, y que solo aparezcan en el torneo,,, y quede todo como un sueño como los serrano XD
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 març 2018, 13:55

Vaya resumen.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 març 2018, 14:54

Creo que ese resumen y esta imagen me han dejado igual.
Spoiler: mostra
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 març 2018, 18:12

si se que sois fans de mis comentarios y de mis resumenes de la serie bajo mi punto de vista pero es que ya esta serie me la tomo como la parodia menos mal que ya se acaba,,, porque ya me empezaba a aburrir y eso que desde siempre ha sido mi serie favorita pero es que ya no me trago todo lo que nos pongan,,, me hare mayor,,, y ya soy mas exigente con las cosas sera eso,,, ¬¬

ahora a ver lo que tardan en que todo kiski se transforme ya en surfer para los videojuegos db heroes,,, no creo que tarde mucho,,, XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 07 març 2018, 14:58

Ja ha sortit el títol de l'últim capítol:"Final miraculós! Adéu Son Goku!"
Crec que en Goku convenç en Zeno per restaurar tots els universos eliminats per fer un altre torneig. D'aquí que en Goku entreni a l'Ub, la Pan i al Son Goten.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 07 març 2018, 17:44

Ole. Els ha sortit fum pel cap pensant amb el títol del capítol final.
És cosa meva o que però al xenoverse 2 a en Vegeta cada vegada li ajusten més les malles.
Ho comento perquè en un vídeo que està parlant la Bulma amb ell i està d'esquena se li veu massa ajustat. Si s'ajup se li estriparan els pantalons.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 07 març 2018, 18:21

por dios que alguien se cargue al menos a un zeno,,, me harian feliz,,, o que lo regresen al futuro XD

no si al final resucitaran a todo kiski incluyendo a freezer que el dragon lo considerara buena persona rollo polunga cuando resucito a vegeta en namek y la pregunta es se quedara con bills para hacerle compañia y que no moleste + ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 07 març 2018, 20:58

Algú s'inventaran si volen ajuntar amb el final del torneig de z. Potser la zona morta d'en Garlick on quedaran tancats tots el zenos, Bills y altres déus.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 març 2018, 11:27

ahora dicen en el capitulo 131 que se titula una conclusion milagrosa adios goku hasta el dia que nos volvamos a encontrar,,, a ver si dejan el torneo en empate,,, o los descalifican a los dos por volar rollo excusa del otro mundo cuando goku y paikuhan tocaron el techo ya me supongo que haran algo similar ya no me extrañaria nada,,, XD

ostia hablando de garlick junior es el unico personaje de las peliculas que ha aparecido en la serie original,,, que curioso,,, y las demas peliculas dicen que son lineas temporales como ahora gt que dicen que no es canon y que es otra linea temporal para mi gt es el futuro de la serie y esta super un parentesi que se han inventado en los 10 años perdidos,,, ¬¬

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Cortexian05 i 33 visitants