Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 179
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 26 juny 2015, 18:35

Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
trafalgar
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dt. 24 març 2015, 22:08
Ubicació: Carrers de Junpui

Re: Dragon Ball Super

dt. 30 juny 2015, 19:30

Eii, esperant amb ànsies a que arribi la sèrie!! Algú sap si s'ha establert una data d'emissió en català? No pot ser que ens deixin amb les ganes de veure-la amb les veus de marc zanni i en joan sanz!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 01 jul. 2015, 08:29

No hi ha res anunciat ni tan sols previst per emetre això en català. Ja arribarà, però segur que caldrà esperar un parell d'anys.
I bé, no espereu res de bo de la serie.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Dragon Ball Super

dc. 01 jul. 2015, 14:38

No creguis. Segurament tardaran com un any. Els de Selecta Visión van ser els primers en fer conéixer la noticia i van dir que ja li van a darrere. A més, a Estats Units i Llatinoamérica ja la ténen licenciada FOX.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dc. 01 jul. 2015, 16:55

Cortexian05 ha escrit:
No creguis. Segurament tardaran com un any. Els de Selecta Visión van ser els primers en fer conéixer la noticia i van dir que ja li van a darrere. A més, a Estats Units i Llatinoamérica ja la ténen licenciada FOX.


Es fals. Fox no en té els drets.

Font: http://www.anmtvla.com/2015/06/dragon-b ... o-por.html
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 jul. 2015, 05:12

Confirmat, el primer capitol ha sigut una mer*** xD

Spoiler:
Spoiler: mostra
Sobretot l'escena on Goten i Trunks els hi costaba desempallegarse d'una serp, si amb un cop de puny l'haurien pogut fer entrar en orbita....
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 jul. 2015, 07:08

fabrebatalla18 ha escrit:
Confirmat, el primer capitol ha sigut una mer*** xD

Spoiler:
Spoiler: mostra
Sobretot l'escena on Goten i Trunks els hi costaba desempallegarse d'una serp, si amb un cop de puny l'haurien pogut fer entrar en orbita....


+99999999999999999 Es nota la falta de imaginacio, segur que volian rellenar mig capi amb aixo i per aixo tanta ximpleria.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 jul. 2015, 14:52

- L'animació es prou bona. Clar que és el primer capítol i cal lluir.
- Goku treballant perque la seva millor amiga, la dona més rica del mon no l'ajuda. Ha de venir el seu sogre, a donar-li diners que li sobren. Segur que en Satan es va ensumar el braguetrazo de'n Gohan.
- Trunks i Goten no creixen, deuen tenir enanisme.
- Krilin mengua, segons l'ending.
- Bills fent de Chicote eXxXtreme
- Kaioshin enterant-se com 20 minuts més tard.
- Inevitable recordar en Gohan, amb 4 anys, tallant la cua del dinousaure per alimentar-se i per venjança quan veus en Trunks de 8 i Goten de 7 passant-les putes amb una serp de merda.
- Follet Tortuga apareixent del no res per fer una ero-broma. Dantesc.
- No Kageyama, no Party.
Imatge
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 jul. 2015, 19:02

Se suposa que ha passat un any des de la lluita contra en Buu, o sigui que no havien de crèixer gaire els nanos. EL problema era a la batalla del déus, que se suposava que tenien 12 i 13 anys.

- però sembla que en Trunks sí que ha crescut, però si un s'hi fixa bé, a vegades sembla que sigui en Goten qui s'ha fet més petit en veritat.
- sí, en Krilin a la pel·lícula ja se'l veia més petit. I a la petita Marron li fan una destrossa amb el pentinat.
- segueixen mantenint la destrossa de la Videl. No poden deixar una dona amb caracter i ganes de gresca? La Xixi era lluitadora, però es casa i es torna una paranoica que no para d'envellir (quan es casa amb en Goku se suposa que està bona), mentre la Bulma a l'última pel·lícula semblava que tingués 15 anys i no 40 i pico. Odien totes les dones a excepció de la Bulma?
- sembla que en Iamxa també ha passat pel mateix cirurgià que la Bulma i en Krilin i qualsevol diria que té 40 i pico a l'opening.
- en Goku segueix sent un pèssim pare i marit. 7 anys mort amb una excusa d'allò més pobre per finiquitar la sèrie i ara, a l'any de tornar, se'n va a entrenar amb en Kayto (encara no sé què li pot oferir en Kayto de nou) amb la sensació d'haver fet la feina perquè, per fi, després de quasi 20 anys de casats, ha dut calerons a casa per segona vegada... i la dona i el fill petit tan contents. Em va sembla un sense sentit quan es pirava per entrenar a l'Uub, suant lo més gran de la neta i la resta i m'ho segueix semblant ara.
- en Gohan i la Videl fa un any que es coneixen i ja estan casats (però la Pan se suposa que no neix fins d'aquí 5 anys) i vivint a un palauet a la ciutat, quan al final de DBZ vivien al costat dels pares d'en Gohan. En Goku, que és un mal pare, ni tan sols ha fet una visiteta al fill. La lògica seria que festegessin, però es veu que això només ho va fer la Bulma amb en Iamxa i no li va anar gaire bé.
- en Satan era més alt que en Goku abans?

A mi que el capítol no tingui acció no em sembla malament, però en Goku a l'inici de Bola de Drac era més espavilat (encara que a la Toei no s'enrecordin) que en Goten i en Trunks junts en el capítol d'ahir. I mira que era innocent, que no sabia distingir una dona d'un home a cop d'ull...
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 jul. 2015, 19:06

Capitol introductori, tampoc podiem esperar més.
L'animació em sembla bé, però he de dir que per mi es inevitable comparar la tècnica de coloració dels animes actuals amb els dels noaranata.Ara els colors son molt vius i això em fa una mica de pena perquè em sembla molt diferent (això no critico a ningú, simplement és l'evolució)

M'ha agradat veure que a la Xixi li han deixat la mateixa roba, creia que toto seria igual que a BOG. Els dissenys d'en Satan i la Videl no m'entren, ho intento pero no m'agraden.

Subscric lo d'en Son Goten i en Trunks amb la serp, semblava relleno made in Toei.

Els openings i endings, doncs molt tipics dels animes actuals també. Intenten que apareguin tots els persoantges per poc protagonisme que tinguin, també fent que recrein escenes quotidianes i parides(molt allunyat dels classics de bola de drac)
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 jul. 2015, 20:16

He vist grans cagallons com el OVA del 2007, la OVA del Bardock, la serie i la pel·lícula del GT però no sé perquè, aquest és el primer material de Bola de Drac que m'ha donat la sensació de que estava veient una altra serie.
A part de les incoheréncies, no tinc massa ganes de comentar gaire ja que és el primer episodi i ja sabem que els capítols fora de la trama d'aquest anime sempre han sigut molt estranys. A qui collons se li va acudir de fer al Goku treballar pel camp?! Lo xulo que hagués quedat que hagués sigut un mestre d'arts marcials i que anés entrenant a qualsevol ambiciós que es trobés!
Per acabar de rematar tot el capítol l'han dedicat a les mentidetes del Satàn (que ja ratllen una mica) i a les aventures dels dos nens. Ni tan sols ha sortit en Vegeta o en Krilin al capítol! A més, la Bulma, en Cor Petit i en Follet Tortuga no han durat ni 5 segons en pantalla.
Sincerament, m'ha agradat més la animació dels 90' que han ficat al inici del capitol com a resum del final de DBZ que la del episodi. Aixó si, li tinc bastanta fé a la resta de la série, a més, quan arribarà la versió en català l'adornarà.
L'opening i el ending bastant bons.
Segur que es podria veure la serie sense veure aquest episodi. D'aquí 20 anys, si continua així, quan fagin Bola de Drac Super Kai, la serie durarà menys que FLCL.
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Dragon Ball Super

dl. 13 jul. 2015, 15:05

Opening en català http://youtu.be/jGTTQqCpuuU
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 13 jul. 2015, 17:50

Després d'haver fet un cop d'ull al primer episodi entenc que està dirigida a un públic infantil. No sé si això canviarà més endavant però em fa l'efecte que no s'aproparà gaire al concepte que tenim de Bola de Drac i Bola de Drac Z.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 26 jul. 2015, 20:52

Algú sap si hi ha hagut quart episodi de DB Super? L'estic buscant per la xarxa i no el trobo. Ja se l'han carregat? :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Dragon Ball Super

dg. 26 jul. 2015, 21:47

orikaiser ha escrit:
Algú sap si hi ha hagut quart episodi de DB Super? L'estic buscant per la xarxa i no el trobo. Ja se l'han carregat? :xiulant:

Pel que es veu no. Tampoc no n'hi ha hagut de One Piece. Jodeer, ara que a DBS començava la trama de la serie... ¬¬
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 179

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Comte Urà i 4 visitants