Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 02 març 2017, 11:16

hola doncs la nova transformacio es com jo deia supersaiyan god superaiyan fusionat amb el atac d´en kaito per deu XD
Home fer una altre vegada la revista de norma ja no cal,,, pero coi a la bunka podrien fer al menys 3 o 4 pagines comentant la serie capitol a capitol els nous personatges que hi ha i novetats en merchandising,,, que son 100 pagines quasi i jo crec que amb unes 60 i deixant el preu a 4 euros es vendria millor i no com ara a 6 euros que si val es una miseria pero segons qui no so pot permetre o no li dona la gana de pagarlo tenent ja internet que estas al dia al moment ja res es com abans sniff ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 02 març 2017, 11:23

Home si fos una bona revista que dediques unes pagines a bola de drac. Jo la compraria. Pero que fossin bones explicacions tipus els dossiers que va editar mangazone fa 20 anys.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 02 març 2017, 17:15

i la pallisa a la Videl, tot gentilesa de les associacions de pares
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 02 març 2017, 17:27

lo mes censurat de bola de drac ha sigut 1 lo dels pits de la bulma quan els mutenroshi els veu i saca sang a punta pala,,, 2- el cuerno d´en freezer clavat a en krilin,,, 3- la pallissa de´l spopovitx a la videl quan comença a sangar quan li reventa la cara i 4 lo dels dos caçadors matan als dos vells aixo ha sigut lo mes fort no se si queda alguna cosa mes no crec,,, tambe a shin chan la volien treure perque deian que la mare metia pallises en cada capitol al nen i aixo no era bo,,, i era lo mes gracios de la serie avui dia les associacions de pares i el defensor de la tv han fet molt de mal,,, crec que mai mes veure per exemple musculman a tv3 en fi salut
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 02 març 2017, 17:40

kakarotto2017 ha escrit:
lo mes censurat de bola de drac ha sigut 1 lo dels pits de la bulma quan els mutenroshi els veu i saca sang a punta pala,,, 2- el cuerno d´en freezer clavat a en krilin,,, 3- la pallissa de´l spopovitx a la videl quan comença a sangar quan li reventa la cara i 4 lo dels dos caçadors matan als dos vells aixo ha sigut lo mes fort no se si queda alguna cosa mes no crec,,, tambe a shin chan la volien treure perque deian que la mare metia pallises en cada capitol al nen i aixo no era bo,,, i era lo mes gracios de la serie avui dia les associacions de pares i el defensor de la tv han fet molt de mal,,, crec que mai mes veure per exemple musculman a tv3 en fi salut

Ni Musculman ni Bobobo ni Bleach ni Orphen...
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Dragon Ball Super

dj. 02 març 2017, 18:21

Massa sobreprotecció crec jo. Com més temes es toquen entorn a això, més conseqüències hi ha.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 10:58

Quin xiste mes dolent el que va dir en Bills en el capitol 7 de ahir. (El cerdo rosa) :tv:
Per cert es veu la mare de la Bulma amb els ulls oberts. Crec que en tota la serie nomès els va obrir un cop i va ser quan ella li pregunta a la Bulma on va i ella li diu (Vaig a veure el meu fill Trunks però el del futur)
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 11:12

xagasa ha escrit:
Quin xiste mes dolent el que va dir en Bills en el capitol 7 de ahir. (El cerdo rosa) :tv:
Per cert es veu la mare de la Bulma amb els ulls oberts. Crec que en tota la serie nomès els va obrir un cop i va ser quan ella li pregunta a la Bulma on va i ella li diu (Vaig a veure el meu fill Trunks però el del futur)

Vols saber una altre curiositat de la mare de la Bulma? El seu nom real es Panti.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 11:44

hola si la familia de la bulma es tot roba interior,,, la mare de la bulma es panti que be de pantis,,, la bulma son bragues,la bra es un sujetador el push up,el dr.brief es calzoncillos y trunks crec que eran calzones crec que era aixi ho explicaven al dossier definitiu de la kame pero ara no tinc ganes de buscar-lo i de memoria ho explico aixi que recordi,,,

Es passen la meitat de la serie pensant en el menjar es extrany que quan en bills ha vist al oolong no se el hagi imaginat rostit a la brasa amb la poma a la boca XD

Estem a març quin dia surt el 1 de super? he anat al quiosc al mati i encara res,,, salut
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 12:10

kakarotto2017 ha escrit:
Estem a març quin dia surt el 1 de super? he anat al quiosc al mati i encara res,,, salut

El dia 21.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 12:58

Steve Maister ha escrit:
kakarotto2017 ha escrit:
Estem a març quin dia surt el 1 de super? he anat al quiosc al mati i encara res,,, salut

El dia 21.


I em sembla que només el distribuiran en botigues especialitzades, per tant en quioscos crec que no.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 13:20

kakarotto2017 ha escrit:
hola si la familia de la bulma es tot roba interior,,, la mare de la bulma es panti que be de pantis,,, la bulma son bragues,la bra es un sujetador el push up,el dr.brief es calzoncillos y trunks crec que eran calzones crec que era aixi ho explicaven al dossier definitiu de la kame pero ara no tinc ganes de buscar-lo i de memoria ho explico aixi que recordi,,,

Es passen la meitat de la serie pensant en el menjar es extrany que quan en bills ha vist al oolong no se el hagi imaginat rostit a la brasa amb la poma a la boca XD

Estem a març quin dia surt el 1 de super? he anat al quiosc al mati i encara res,,, salut

Trunks la traducció es banyador. Si que ho havia llegit als dossiers de la kame lo de la familia de la Bulma que els noms es referien a roba interior.
-El proxim cop que vagi a comprarme boxers li dire a la dependenta que vull Brief a veure que em diu. :profident:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 13:52

ah ok el dia 21 doncs,,, en el fnac ho tindrian a la venda? suposo que si ja que porten mazo manga anire a mirar-ho alla sino anire el diumenge al mati al mercat de sant antoni que alla fixo que ho acabo pillant es que em fot pal anar a qualsevol tenda de manga la veritat sera la edat suposo XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 14:26

Jo per sort aprop on visc han obert una llibreria especialitzada. Veurem com es aquest comic 212 n''1 super.

-Tinc una consulta i m'ha semblat una tonteria obrir un tema per preguntar-ho per això ho fare aqui.
L'any 2006 aproximadament selecta vision va treure a la venta per primer cop la colecció dragon ball z sin censuras en una caixa amb 2 dvd de
4 capitols cada dvd. Osigui 8 capitols mensuals que van recollir els 291 capitols de z en 36 caixes dvd de 72 dvd en total.
I aqui be el meu dubte: uns mesos abans de lllançament de la serie en dvd per part de selecta vision la editorial manga films anunciava uns packs box de varis dvds en una mateixa box. Però aquestes box no van veure mai la llum. ¿Perqué manga films no va editar aquestes box? ¿Per perdua de llicencia potser? o perqué selecta vision va anunciar que la seva edició seria amb master japones sense censures i segurament manga films seria un recopilatori dels dvds de color vermell que havia estat editant amb el master censurat de tv.i es van fer enrrera.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 març 2017, 17:02

hola aquest disabte se estrena per fi la batalla dels deus en primicia per tv3
lo que dius dels dvds son un munt jo me estic fent totes les coleccions en dvd si soc un masoka pero mes igual XD
i super es lo mes vist en boing,,, es normal diria que super,hora de aventures,el mon boig d´en gumball,les aventures de mr.bean en dibuixos i les super nenes per dir algo son lo mes vist ¬¬

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Nallzeta i 28 visitants