Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2200
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 29 oct. 2017, 15:40

Vist fins el capitols 41 dels capitols doblats en castellano dir que en Zenosama es la vergonya 100% de coses extranyes aparegudes a bola de drac.
Una especie de titella que tots els deus li tenen respecte i fa una cara de empanat que no s'agunta.
Vergonya es poc fa pena veure això. Sort que els capitols de l'epoca dels 90 eren 1000 cops millors.

victorpvadell
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

dl. 30 oct. 2017, 09:20

Crec que cercaré un altre lloc on comentar Súper, no us agrada absolutament res xD A mi en Zeno és del que més gràcia em fa de tota la sèrie, i precisament té el regust a l'humor absurd que caracteritzava Bola de Drac original. Tota la franquícia és plena de coses d'aquestes, des de l'autoanomenat emperador del mal, en Pilaf, que és un patata fracassat, passant pel temut mag Babidí, que no és més que un ploramiques o el poderosíssim monstre Bu quan surt de l'esfera, una bolla de greix llèpola i riallera. A la Terra sortia un paio que crec que era "el rei" que no era més que un ca manso... El Follet Tortuga, el millor mestre d'arts marcials de la Terra i l'home més fort d'aquesta no és més que un vell verd. En Kaito era una eminència i li havien d'explicar acudits dolents (a mi això sí que em feia una mica de vergonya), en Zeno és senzillament el que ha de ser: l'ésser més poderós per sobre dels universos, sí, però estúpid, infantil, manipulable i a sobre mal dibuixat. I per si no podia ser prou absurd n'hi ha dos :lol:. Per a disseny seriós o estètic ja hi ha en Daishinkan, que no m'estranyaria que pogués tenir algun pes en l'argument, circulen teories sobre això, cosa que a més el faria un personatge interessant psicològicament...

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 450
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

dl. 30 oct. 2017, 09:27

I no ens oblidem d'en Karin, alies Mixet Murri, un gat que és el mestre de mestres.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 406
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

dl. 30 oct. 2017, 17:36

hola ara que estic al altre mon amb en kaito,en bombolla i en gregory ja puc parlar de nou XD

he decidit que no fare mes spoilers de super em guardare la meva opinio personal per mi que estic mes guapo,,, xerrare nomes dels capitols emesos al japo aquest ultim 113 caram nomes passa un minut de 23 que diu en bills fins a 22 que diu narrador al final i no eliminen a ningu aixi normal que el torneig no acabi mai cullons,,, bueno el seguirem veient igual

Ah com estaba una mica cansat amb tanta tonteria de la politica me estat veient els capitols de super a boing i caram quina traduccio el super drac li tenen que dir porfa concedeixem el meu desig i el zeno sama jaja al final de cada frase diu eh,,, sense comentaris,,, perque fiquin els noms en japones ara dels atacs tampoc es que arregli el doblatge molt,,, la serie en castella sona mes infantil que la original com eh tio esta super guay ese ataque i tal que fuerte eres,,, en fi no tinc mes res a dir per ara salut

posdata: ¿algu va al salo del manga? jo no

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 30 oct. 2017, 17:52

A mi lo den zenosama lo que mes em va posar nervios va ser el eh eh eh eh X10. Pels comentaris de mes amunt doncs dir que si que una mica de comedia comica fa gracía.
Però si comparem una saga seriosa com la saga den cel'lula - androides i mirem lo den zenosama doncs dona molt que desitjar. Tot i això em seguire veien i coleccionant els capitols de super i molt agreit a raulgm per la seva paciencia a sincronitzar els audios i subtitular a mà les censures. Una salutacio de agreiment desde aqui.

I sobre lo del salo del manga ja m'agradaria però tinc asumptes obligatoris que m' inpedeixen anar-hi.
Quines novetats estan previstes de bola de drac???

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu

dt. 31 oct. 2017, 16:46

De novetats del salo parlant de super si la primera box dvd i blueray i els packs nous de bola de drac i la Z tot novedos,,, ja podrien aprofitar i haver sacat ara el chozenshu 3 no se perque la espera al dia 28 pero es igual deuen ser coses de imprenta i distribucio en fi salut

posdata: El Salón del Manga celebra los 25 años de la publicación de Dragon Ball en España

http://misiontokyo.com/noticias/el-salo ... -en-espana

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 03 nov. 2017, 10:50

Si no fan cap retallada de capitol. Dimarts començara la saga den goku black. Dic retallada perque porten dues setmanes fen 3 capitols.
-Una mica tard però ja m'ha arribat el anime book de ''La resurrecció de Freezer'' (Peazo toxarro de llibre , no m' extranya que quasi val el doble que els anime books normals)
-Exelent qualitat de imatge i format però uns detalls erronis pel meu gust:
1- La portada esta masa acostada i queda retallada de tots els costats, sembla que hagui de sortir l' imatge del llibre. ''Potser la original ja era aixì''
2-Lo segon ja es error de traducció: Golden Freezer (En català queda fatal) Molt millor Freezer daurat.
-Alguns potser diran que es la traducció oficial però al mateix anime book es refereixen a en Goku i en Vegeta com a super guerrers i seria Saiyans.
De fet a la pelicula va ser just al reves que la traducció del anime book en Freezer es fa anomenar Freezer daurat i la Bulma li diu a en Jaco que en Vegeta es un Saiyan.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu

dv. 03 nov. 2017, 12:39

Lo del golden freezer el nom es facil es perque aixi ven mes es a dir queda mes chachi per les noves generacions diguem (a mi la transformacio es igual que la de cooler pero en daurat pero la aparença es practicament igual) XD

Es extrany que en jaco no hagues aparegut mes en super en el torneig de poder dic,,, a lo millor que es no se ha enterat que es feia com va sempre a la seva bola esta mes pels seus hobbys que per la feina seva jaja

¿ningu del forum ha anat al salo del manga aquest any per darnos una petita cronica del que ha sortit de super al salo? nomes nos interesa aixo va

posdata: la meva coleccio de revistas kame ha passat ha millor vida he retallat lo que me ha interessat i la resta a la brossa es una pena ho se pero no es pot guardar tot i cadascu te el seu espai propi salut

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 03 nov. 2017, 14:03

kakarotto2017 ha escrit:
posdata: la meva coleccio de revistas kame ha passat ha millor vida he retallat lo que me ha interessat i la resta a la brossa es una pena ho se pero no es pot guardar tot i cadascu te el seu espai propi salut

Tens impresora scaner? Ho pregunto perque seria interesant si poguesis compartir aquestes pagines que imagino seran de bola de drac. Ja que la revista en si no valia res.

-A la secció Compras - Manga, anime, merchadising he posat la imatge del anime book la resurreció de Freezer.

orikaiser
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 159
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

ds. 04 nov. 2017, 01:20

D'en Jaco no es pot esperar gran cosa, quan veu en Freezer o en Bills es fa caqueta a sobre. Si a això li sumes els poders d'altres Déus de la destrucció més poderosos que en Bills, com en Vermoud, o en Daishinkan i els dos Zenos, li agafa un cobriment de cor al patruller.
Imatge

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 04 nov. 2017, 15:41

Acabo de veure pel telenoticies de tv3 que ensenyaven lo del salo del manga i les disfreses. I comentava el event del salo amb la nova serie de dragon ball super com a edicio i lo que he flipat. La locutora ha dit. Aviat la podrem veure en català. Ooooooh. Espero que no hagui sigut una confusió.

roger_anime_cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 82
Membre des de: dv. 03 maig 2013, 17:29

ds. 04 nov. 2017, 15:58

xagasa ha escrit:
Acabo de veure pel telenoticies de tv3 que ensenyaven lo del salo del manga i les disfreses. I comentava el event del salo amb la nova serie de dragon ball super com a edicio i lo que he flipat. La locutora ha dit. Aviat la podrem veure en català. Ooooooh. Espero que no hagui sigut una confusió.

Ha dit que molt probablement també es podran veure en català.

Minut 55:54 http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/teleno ... o/5699695/

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 04 nov. 2017, 16:20

Vaya veig que me flipat una mica. Bueno de mentres a conformar-nos amb lo que hi ha.

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 76
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33
Contacta:

ds. 04 nov. 2017, 18:36

Ha dit que molt probablement també es podran veure en català.

Minut 55:54 http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/teleno ... o/5699695/[/quote]

Si no és ben bé el que deia en xagasa però és que dient això donen ales per a que pensem que la tindrem en català :juas: , i amb l'esperança no s'hi juga eh! que després l'hòstia amb la realitat és pitjor :ein:

orikaiser
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 159
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dg. 05 nov. 2017, 01:35

Potser de cara a 2018 podrem veure-la en Català, a finals d'any potser. Veurem els propers mesos, però el que es segur, es que TVC està negociant per dur-la a casa nostra.
Ho dic per dir, però la veritat es que no en tinc ni idea de si Super la veurem relativament aviat en Català.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: fabrebatalla18 i 7 visitants