Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 01:55

Pel que tinc entès, en Bardock surt molt poc a la película, per tant crec que en Josep Maria Mas pot posar-li veu. O això, o fer com a Z a la saga Nàmek, que va ser el mateix Marc Zanni qui li va posar veu.
En 10 dies sortirem de dubtes.

I ara un petit off topic. Veig que els caps de setmana emeten Kai al Super 3, pels horaris em va fatal, ja que es l'hora en què estic camí a la feina. He vist que no es pengen els videos al 3 a la carta. Em sembla una llàstima, ja que personalment m'agrada més el doblatge de Kai, que l'original de Z, almenys en aquesta primera saga, i així poder comparar.
El meu dubte és: es possible veure els capítols online sense haver-los de descarregar?
Gràcies per avançat per la resposta.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
NucelarGen
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 20 gen. 2019, 07:33

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 07:48

Hola

Como es posible que a día de hoy todavía no este en catalán ? De vedad que no lo entiendo . El mejor doblage y nada. Pero además la serie en estos momentos tiene mas adeptos que en los 80 / 90 ( aqui ) y con la película de Broly ,que todavía aumentará mas todavía esos seguidores y que no esté Super en catalán es para cagarse .

Un saludos a todos !

PD: escribo en castellano mas que nada por las faltas de ortografía que pueda hacer en catalán , espero lo les sepa mal .
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 09:44

La sèrie no està en català per dos motius: el primer i més important, perquè els drets Espanya encara son de Mesiaset, quan li caduquin aleshores es podrà negociar. Segon, no es barata la sèrie, però en tot cas de venir no dubto que hi haurà alguna mena d'acord amb la retsa d'autonomiques
 
Avatar de l’usuari
NucelarGen
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 20 gen. 2019, 07:33

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 09:53

Era un pregunta retórica xD . Si , si lo smotivos los sabía . Incluso Marc Zanni a lo largo de este video https://youtu.be/vddwXuly4q8 lo explica mas o menos , pero aún así , me da mucha rabia
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 12:08

Imagino que seran depen quins drets.
Per aquella epoca al 1999 ''Mangafilms'' va fer el llançament de la serie en video ''VHS''
De lloguer per videoclubs i venta a quioskos.
6 mesos desprès tv3 va comprar i doblar els 64 capitols i els va emetre sense pausa deixant a mangafilms en el capitol 30 que just havien fet una pausa de 2 mesos ja que informaven que la primera part de la serie de GT havia finalitzat i que estaven preparant la segona part del 31 al 64.
-Per aquell moment vaig pensar que trigariem anys a veure bola de drac gt en català imagino que serien diferents drets de emisio.

-A lo que portem d'anys amb Super ja es una mica vergunyos que Toei animation deixi tants anys de drets exclusius.
A sobre per lo que parlen a tots els foros es que Boing detesta la serie y se la treuria de sobre pero vaja que per tocar els nasos aguanten la exclusivitat.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 20 gen. 2019, 14:44, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 13:33

Boing detesta la sèrie... i a sobre no he deixat de llegir pals que els queien per censures i altres... Jo de mica en mica he guanyat optimisme en aquest sentit, tard o d'hora ho veig. Em sap greu que no hàgim pogut ser-ne pioners, però en fi!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 14:42

Amb les altres sagas y GT vam ser els primers. No entenc això d'exclusivitat si un canal ha comprat sempre d'inici els nous capítols. És com si ara Netflix compres els 928 capítols de detectiu Conan i deixes a TV3 amb un pam de nasos impedint la emisio per exclusivitat.
 
Avatar de l’usuari
NucelarGen
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 20 gen. 2019, 07:33

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 19:01

xagasa ha escrit:
Amb les altres sagas y GT vam ser els primers. No entenc això d'exclusivitat si un canal ha comprat sempre d'inici els nous capítols. És com si ara Netflix compres els 928 capítols de detectiu Conan i deixes a TV3 amb un pam de nasos impedint la emisio per exclusivitat.


Tota la raó . Y ahora que lo dices , me parece que hay una petición para que Bola de Drac ( no se si era el Z , Super..) llegue a Netflix. Es una serie la cual no soy capaz de ver en otro idioma que no sea el catalán, no puedo , es superior a mi . Ni japones u cualquier otro solo catalán

Saludos
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 20 gen. 2019, 19:40

He escrit al servei d'atencio al client de tv3 preguntant si tenien previst emetre ''Bola de drac super'' durant el 2019 i m'han respost que de moment no entre dins dels plans d'emisio.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 21 gen. 2019, 01:22

Va per llarg veure Super en català. A més els senyors de Mediaset, van decidir que després de la pausa nadalenca, tornéssin a emetre l'inici de la saga del Torneig de poder, des del capítol 77. Abans de la pausa nadalenca, es va emetre fins el capítol 96.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 21 gen. 2019, 23:53

Quan ja pensava que el xenoverse 2 li havien donat la juvilacio a sortit un super pack de Dlcs
Spoiler: mostra
DRAGON BALL XENOVERSE 2 Extra Pack 4 presenta a un súper villano de la próxima película
Dragon Ball Super: Broly

Presentado como parte del Paquete Extra 4, los jugadores podrán jugar como la versión
cinematográfica de Broly, cuyos poderes se han incrementado para igualar o incluso superar al de
Goku, lo que le permite luchar con el instinto de batalla puro.

Una nueva etapa, Tournament of Power Arena, también estará contenida dentro del
Paquete Extra 4 con los dos Zen-Ohs que se unirán a la batalla en mitad de la pelea.


-Lo seguent que m'ha agradat es mirar per sobre el comic 44 de Super.
Sembla que tornen a Namek i haura una lluita amb el personatje nou.
 
Avatar de l’usuari
NucelarGen
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 20 gen. 2019, 07:33

Re: Dragon Ball Super

dt. 22 gen. 2019, 07:29

El trailer de DragonBall Super Broly tiwnw que estar apunto de caramelo :D
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 23 gen. 2019, 11:53

Pareix que en Josep Maria és el director de doblatge en català:

Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 23 gen. 2019, 15:16

Doncs si,m'ha soprès la veritat, tot i que no crec que suposi cap canvi destacat
 
Avatar de l’usuari
NucelarGen
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 20 gen. 2019, 07:33

Re: Dragon Ball Super

dc. 23 gen. 2019, 18:57

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Camel3XL i 22 visitants