Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 29 set. 2017, 16:31

firefox 2? No vols dir Starfox 2? XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 29 set. 2017, 16:45

Es Starfox 2 si. La consola val 80e però la tenda on le comprat jo 90e. M'han dit que portava el adaptador original. :pacman:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 29 set. 2017, 17:32

ostres aixo starfox 2 coi es que estaba amb el firefox abans i me he equivocat XD

home esta be el preu,,, ostres el pacman que bo que era,,, jo el tenia en la nintendo pirata la nes aquella que portaba 167 jocs a la memoria jaja

bueno a vere si saquen un videojoc ja de bola de drac super ¿no? el xenoverse 3 XD

posdata: parleu de la serie aixo no es parlar de videojocs aunque siguin de la serie ens fotaran fora,,, ^^
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 29 set. 2017, 17:57

kakarotto2017 ha escrit:
ostres aixo starfox 2 coi es que estaba amb el firefox abans i me he equivocat XD

home esta be el preu,,, ostres el pacman que bo que era,,, jo el tenia en la nintendo pirata la nes aquella que portaba 167 jocs a la memoria jaja

bueno a vere si saquen un videojoc ja de bola de drac super ¿no? el xenoverse 3 XD

posdata: parleu de la serie aixo no es parlar de videojocs aunque siguin de la serie ens fotaran fora,,, ^^


¿Vas aconseguir la Nes mini clasic? O comento per lo que has dit dels 167 jocs a la memoria.

Edit: A la secció Compras - Manga, anime, merchadising. He posat la imatge i el anime book ultim que ha sortit de bola de drac
viewtopic.php?f=5&t=19317&p=350629#p350629
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 29 set. 2017, 18:08

xagasa ha escrit:
¿Vas aconseguir la Nes Mini clasic? O comento per lo que has dit dels 167 jocs a la memoria.

La NES Classic Mini no porta 167 jocs, així que no, no té aquesta. Ja ha dit que va ser una NES pirata de l'època.

I esteu començant a passar-vos de parlar de coses que no toquen, si vols saber quina consola té, envia-li un privat, però ja està bé de l'offtopic per aquí, coses puntuals les passem per donar una miqueta de vida, però deixeu ja l'offtopic descarat de coses que no toquen o limitarem el fil a parlar només de Super, que és el tema del fil ;)
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 29 set. 2017, 18:14

Ok. De fet ja he obert un fil per parlaro on toca.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 29 set. 2017, 23:40

Aquesta setmana no hi ha episodi de Super, i ens emplacen a l'especial d'una hora de la setmana que ve, amb l'esperat combat Goku vs. Jiren, i la nova transformació Super Guerrer Gris, a la qual anomeno jo de moment, a l'espera de nomenclatura oficial.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 30 set. 2017, 13:13

aixo nomes parlem de super no de xorrades que no tenen a res a veure amb la serie nova i que a ningu li interessa be,,, doncs jo opino que els capitols que fa boing son una p,,, m,,, en fi aixo es la meva humilde opinio salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 30 set. 2017, 15:17

Vistos alguns de la versió Latino de la saga Champa. Tinc super ganes de que arribi dilluns per veure els nous de la boing. Ja tinc seleccionades algunes censures absurdes. Tipus:
Spoiler: mostra
La pregunta que fa en Jaco ha en Zuno. Quina mida fa la delantera de la Bulma. O la conya dels mugrons den Monaca

Dir que he trobat 0 censures en la versió latino dels capitols 28 al 32 que he vist. Fare una marato entre avui i dema dels que quedin doblats i dilluns els nous a boing.

-I si. A mi no em fa res veure uns capitols una pila de cops. I si es en diferents idiomes m'agrada comparar lo que diuen i posibles canvis de noms o traduccions.
-La versió que em quedare quan arribi a sortir clar esta es amb l'audio català. Fins que arribi el dia paciencia.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 05 oct. 2017, 00:38

Acabo de veure pel Facebook, que ha mort l'actor que va posar veu al Gran Rei, a la versió original japonesa de Z. Tenia 89 anys. Es deia Ryuji Saikachi. Descansi en pau.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 05 oct. 2017, 16:32

Descansi en pau pero crec que aqui ningu gairebe el coneixia,,, per cert ara a super el gran rei serveix per a alguna cosa ¿? es como el mr. satan que ja no serveixen per res,,, com el chaoz,, la lunch,,, majin boo gras,,, el gos adult,,, en puar,,, yajirobai,,, son tots personatges que en aquella epoca van tenir la seva importancia a la serie a dia de avui ja no interessan,,,

Per cert se que super que emiteix boing no la veig perque no m´agrada,,, no dic que estigui mal traduida al castella ni res aixo ho fan be els actors,,, lo que no m´agrada es la censura que foten i per fer aixo vaig dir que millor no facin res que no la emitiin o que la emitiin a las 12 x exemple sense la censura pero clar a esa hora els nens fan nones,,, i la serie no tindria gaire exit perque ningu se enteraria jo a tothom que li dic que hi ha una nova serie de bola de drac em mirem amb cara extranya i diuen ah si,,, em passa per exemple al quiosc preguntat per la cole de cromos de super que encara no ha sortit,,, aixo si els ninots de 3 pavos cadascun si,,, no m´agradan semblen superformers aquells amb el cap gran i el cos petit,,, pero cadascu es compri el que vulgui estaria mes aixo es tot salut
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 05 oct. 2017, 19:16

Era la veu japonesa del Dr Ichigaki de Yu Yu Hakusho i va ffer de vell Kaioh Shin a un joc. D.E.P.
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Dragon Ball Super

dj. 05 oct. 2017, 21:20

també habia doblat alguns jocs de la sèrie Kingdom hearts , i com han dit era la veu del vell del torneig del altre món x i si no vaig errat és la veu japonesa d'en Rafiki a rei leó

s'en marxa un gran :(
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dv. 06 oct. 2017, 12:11

Aquest proper 17 d'octubre, Planeta Cómic posa a la venda el primer volum de Bola de drac Super i l'anime comic de DBZ La Resurrecció de F.

Imatge Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 06 oct. 2017, 12:19

hola llegits els spoilers dels proxims capitols fins al 114 sembla que els protagonistes seran kale,cabba i califula que protegiran a un esgotat goku tras enfrentarse a jiren que sembla que eliminara en hit o aixo sembla,,, i vegeta li diu a kale que es el seu discipul que no es rendeixi (aquest es clavat al germa d´en vegeta de la peli pero una mica mes gran) per aixo li te tanto cariño suposo XD
be sembla que tindrem torneig per estona,,, a mi ja me esta començant a aborrir,,, me ha passat lo mateix amb boruto que he vist el ultim capitol i ja dic ufff a lo millor la deixo de seguir,,, em quedo solo amb super i one piece,,, ¬¬
Per cert el tomo aquest de planeta que sera format tomo petit o el kanzeban? jo diria que lo primer suposo,,, salut

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants