Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 feb. 2018, 12:26

https://www.dragonball.uno/dragon-ball- ... del-anime/

bueno ya sabemos el motivo porque jiren quiere ser el mas poderoso de todos porque mataron a sus padres rollo batman cuando era pequeño quien lo iba a decir,,, por fin reaparecio el wallyfreezer veis estaba escondido,,, y pobre a-17 tanto hacer barreras que ha petao pobrecillo,,, bueno ya lo resucitaran,,, pero si os fijais al tirano no le pone la barrera protectora claro como ya esta muerto habra pensado que mas le da,,, bueno 3 minutos para que explote namek,,, en el proximo vegeta es apaleado hasta la saciedad rollo en gt con el ih sheron,,, y goku ya cabreado dominara el migate y se cargara a jiren y su ansia de poder,,, despues resucitaran a todo kiski con las dragon balls y todos a comer a casa de bulma incluidos los dos zenos mongers como si no hubiese pasado nada,,, y ya no me hace gracia que enlacen a oob con el torneo comparado con el resto de enemigos que ha tenido goku en super el pequeño es una minucia,,,, XD

Posdata: perdonad si escribo todo junto y seguido es mi forma de expresarme un saludo
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 feb. 2018, 14:24

Bon dia a tots encara que no para de ploure. Estic continuant amb la marato del torneig del poder.

Informo per qui tingui capitols de qualsevol versió de bola de drac gt. En aquest fil estic pujant subtitols forçats pels avançaments.
viewtopic.php?f=27&t=21260
De moment tinc fet subtitols fins el capitol 50. Avui intentare acabar-ho i si Argentona26 pot fer la correcció pujare els 14 subtitols que falten.
-Si algú els ha descarregat digueu que us sembla. ;-)
 
Avatar de l’usuari
Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 feb. 2018, 21:35

kakarotto2017 ha escrit:
https://www.dragonball.uno/dragon-ball-z/dragon-ball-figther-z-contara-los-openings-endings-originales-del-anime/

bueno ya sabemos el motivo porque jiren quiere ser el mas poderoso de todos porque mataron a sus padres rollo batman cuando era pequeño quien lo iba a decir,,, por fin reaparecio el wallyfreezer veis estaba escondido,,, y pobre a-17 tanto hacer barreras que ha petao pobrecillo,,, bueno ya lo resucitaran,,, pero si os fijais al tirano no le pone la barrera protectora claro como ya esta muerto habra pensado que mas le da,,, bueno 3 minutos para que explote namek,,, en el proximo vegeta es apaleado hasta la saciedad rollo en gt con el ih sheron,,, y goku ya cabreado dominara el migate y se cargara a jiren y su ansia de poder,,, despues resucitaran a todo kiski con las dragon balls y todos a comer a casa de bulma incluidos los dos zenos mongers como si no hubiese pasado nada,,, y ya no me hace gracia que enlacen a oob con el torneo comparado con el resto de enemigos que ha tenido goku en super el pequeño es una minucia,,,, XD

Posdata: perdonad si escribo todo junto y seguido es mi forma de expresarme un saludo



No te perdonamos porque eso daña a los ojos. Procura escribir más o menos que se te entienda o que dé ganas de leerte, Tanto texto junto no apetece.
Es un consejo. No te vayas a ofender. Saludos.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 feb. 2018, 01:36

Aquestes qüestions, seria millor que les tractéssiu en privat. Manquen 3 minuts de torneig, tot per decidir.
Spoiler: mostra
Amb el suicidi de l'A17, la més que probable caiguda d'en Vegeta, només quedaran en Goku i en Freezer, contra en Jiren. En Freezer però, molt mal ferit, i en Goku sense amb prou feines energia.
En el proper capítol aparaixerà la Bulma, serà l'última oportunitat de sentir-la amb la seva veu original? Recordem que fa uns mesos va morir la seva seiyu repentinament.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 feb. 2018, 11:14

bueno pues ire por partes mejor,,,

1-truchen ok no me ofendo escribire los temas por partes
2-ya para lo que queda lo veo tonteria ponerlo por privado lo que pasara
3-vegeta como he dicho antes sera apalizado como en gt y bulma solo aparecera una imagen suya rollo homenaje a la seiyuu pero no saldra en ningun caso su voz
4-goku al ver vegeta apalizado y ver el ansia de poder de jiren se cabreara rollo gohan en su epoca y sacara el migatte por tercera vez
5-freezer sera el ganador final ya que jiren y goku al meterse de ostias fijo que les diran que quedan descalificados por abandonar el lugar de combate y volar o algo asi se inventaran,,,
6-bueno espero que asi se me entienda mejor ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 feb. 2018, 13:13

Jo com he comentat mes amunt estic veient els capitols actualment ja que els havia deixat aparcats.
-Visca els Spoilers. :plora:

-Bueno a mi no em fa res. Però hi ha gent que no volen saber el que pasara abans de mirar-los.

-Me he encontrado el Trunks de futuro y me ha avanzado la respuesta.
(Pues fale xagasa pues no leas los spoilers)
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 feb. 2018, 14:13

A mi m'agrada comentar super i per la meva part continuaré usant el tag de spoiler, a qui li doni igual no li costa res obrir el desplegable y que no vulgui spoilers no tindrà problemes.

Per cert
Spoiler: mostra
sembla que no será fins el final del proper capítol que en Goku tornarà a activar el Migatte, ho veig tot molt precipitat, es a dir tindrem de lluita final el capítol 129 i 130 per què suposo que el 131 serà un de tancament. Només dos capítols per resoldre una lluita final d'un torneig on s'estan jugant la supervivencia universal... En tota la saga, des de que el protagonista del combat adquiereix el seu màxim poder fins que acaba guanyant la lluita, quan han passat només 2 capítols??? Hem sembla un despropòsit...



Salutacions
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 feb. 2018, 14:29

raulgm ha escrit:
A mi m'agrada comentar super i per la meva part continuaré usant el tag de spoiler, a qui li doni igual no li costa res obrir el desplegable y que no vulgui spoilers no tindrà problemes.

Per cert
Spoiler: mostra
sembla que no será fins el final del proper capítol que en Goku tornarà a activar el Migatte, ho veig tot molt precipitat, es a dir tindrem de lluita final el capítol 129 i 130 per què suposo que el 131 serà un de tancament. Només dos capítols per resoldre una lluita final d'un torneig on s'estan jugant la supervivencia universal... En tota la saga, des de que el protagonista del combat adquiereix el seu màxim poder fins que acaba guanyant la lluita, quan han passat només 2 capítols??? Hem sembla un despropòsit...



Salutacions

Jo amb això soc molt extrany. Sempre m'ha agradat spoilejar-me abans de mirar els capitols. De fet crec que ja be del passat la costum ja que si ho pensem be revistes com Neko i Kame ens estaven spoilejant sobre els capitols. També va ser spolier durant uns mesos la serie vermella de bola de drac. Just quan en cel'lula va aborbir l'A-18 i va aconseguir la perfecció del cos.
El primer cop que vaig veure en cellula perfecte va ser als comics.

Edit: Hi ha algu que tingui el fighterz pc steam per fer algun torneig online?
El videojoc porta ja dues setmanes i mitja que va sortir. Si algu vol fer algun combat envieu-me un mp per quedar una hora en concret.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 13 feb. 2018, 17:58

hombre antiguamente en Z viendo las fotocopias ya mas o menos te imaginabas que iba a pasar todo empezo con un fanzine llamado inu de fotocopias en byn que se vendia en una parada de videojuegos del mercado de sant antonio tenias que ir pronto porque solo traian unos 10 ejemplares recuerdo que costaba 300 pelas,,,

De ahi ya llego la tsuzu con 3 ejemplares y despues ya salio la neko y del fanzine que os hablaba antes de ahi llego la kame y posteriormente todos los especiales etc,,, ya nos enterabamos por los tantokoubon de que iba a pasar antes de que llegasen los capitulos a la tele,,,

todo empezo con la primera fotocopia donde goku salia como supersaiyan y de ahi a freezer metal con su viejo king cold,,, despues trunks del futuro,,, los androides y perfect cell,,, despues dabra,babidi y spopovich,,, despues main boo gordo y ya por ultimo super boo y kid boo,,, hasta que llego gt ya todos leiamos la kame para enterarnos de lo que pasaba,,, os hablo de hace 20 años cuando no habia internet poca gente tenia,,,

y esta la historia de los spoilers bajo mi punto de vista sobre dragon ball en fin venga ahora criticarme ^^
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 15 feb. 2018, 11:38

Bon dia a tots. Pels més entesos en dates.
Quan surt el còmic 6 de la sèrie vermella.

-Per altre banda a mi m'agradaven molt els chetos perquè regalaven tazos però els chetos que la gent utilitza al dragon ball fighterz no m'agraden gents.
-Ahir em trobo un contrincant a la batalla torneig que sense carregar gens de ki em va tirar com uns 20 kame hame ha i la cosa no acaba aquí ja que no li baixaba gens les barres de vida. Osigui vida infinita. No sé si steam pren mesures amb tramposos però a mi em fot molt perdre així. Amb chetos em refereixo a cheats però tots els meus amics els hi diuen chetos. Ja que les partides perdudes en queden anotades i les veu l'altre gent al iniciar un combat.
Osigui que al iniciar un nou combat es veu les partides guanyades i perdudes.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 15 feb. 2018, 12:12

el manga sale en abril a mediados supongo

https://www.dragonball.uno/dragon-ball- ... -hisakawa/

pues ya hay voz de bulma nueva se llama aya hisakawa y saldra en el proximo episodio 128 se ve y la presentaron antes en un anuncio publicitario para ver como reaccionarian los fans japoneses se ve

https://www.dragonball.uno/dragon-ball- ... comercial/

saludos cordiales y ojo al dato
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 15 feb. 2018, 16:25

kakarotto2017 ha escrit:
el manga sale en abril a mediados supongo

Gracías por la info.

-Tengo una pregunta: ¿Si el juego dragon ball fighterz no tuviera denuvo seria mas hablado por la gente o seria como ahora un videojuego fantasma?
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dj. 15 feb. 2018, 17:02

kakarotto2017 ha escrit:
el manga sale en abril a mediados supongo


Exactamente el 5 de abril segun Amazon.

https://www.amazon.es/Dragon-Ball-Serie ... ball+super

Saludos
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Dragon Ball Super

dj. 15 feb. 2018, 17:07

xagasa ha escrit:
kakarotto2017 ha escrit:
el manga sale en abril a mediados supongo

Gracías por la info.

-Tengo una pregunta: ¿Si el juego dragon ball fighterz no tuviera denuvo seria mas hablado por la gente o seria como ahora un videojuego fantasma?



¿A que te refieres con videojuego fantasma?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 15 feb. 2018, 17:15

Doncs em refereixo a que esperava més bona acceptació i només en parlen a eol.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants