Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 juny 2017, 16:53

doncs seria mes interesant aixi,,, a mi el torneig perque despres el combat final sigui en goku contra en jiren no te cap emocio la resta dels combats per mi em sobren,,, i ja me esta cansant tanto relleno de merda,,, de aqui uns anys quan facin la readptacio de la serie que no ho descarto quitaran tots els rellenos rotllo el kai i la serie de 120 capitols quedaran en 60 amb la tonteria,,, ¬¬
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 juny 2017, 17:08

60? Quedarien uns 15. XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 09 juny 2017, 17:49

avui fent zapping i veient una mica de dbz kai ho he estat mirant una estona i dic menut corta i pega de Z i he pensat menuda puta merda os ho juro i he cambiat de canal no se si per el pas del temps a principi em molaba o es que ara veient super me ha entrat la vena sarcastica XD

Per cert ha sortit el 4 de la vermella aqui teniu la portada jo em comprare aquest i el del juliol i no em comprare res mes de bola de drac ja me he cansat o me estic fent vell,,, ¬¬

http://libros.fnac.es/a1353444/Bola-de- ... earchpos=2
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dv. 09 juny 2017, 18:26

Comte Urà ha escrit:
60? Quedarien uns 15. XD

Molta raó. Per començar les sagues d'en Beerus i Freezer ja les podran tallar per l'existència de les pelis. Només els quedarà saga Black i Torneig!

A mi amb Kai em passa el mateix que quan ho vaig veure per primer cop, no puc amb el nou sistema d'articles que van fer servir per els noms propis, és superior a mi, és com quan algú ralla un plat amb la forquilla: "el" Goku, "el" Vegeta, ... Tampoc m'agrada que facin servir BGM de saga Buu a saga Freezer, o cançons noves que li treuen tot l'hype a l'escena (exemple: episodi d'avui quan en Goku s'acaba de curar a la nau d'en Freezer i diu 4 coses abans de volar cap on en Freezer apallissa en Vegeta).

Desitjaria que algú s'ho currés i agafés els àudios de la sèrie original i els enganxés a Kai. O potser encara millor, que es currés una versió resumida de Z, i seria 10 vegades millor que Kai XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 juny 2017, 12:57

es que super tindria que a haver-hi començat si les dues pelicules ultimes no les haguesin fet per al cine,,, tindria que haver sigut serie directament i segur que no estaria tan mal dibuixada la serie al principi,,, com potser que les pelicules si tenen mes temps per fer-les pero la serie al principi dius despres de haver vist les pelis pero que puta merda es aquesta jo ho vaig pensar al principi menys mal que despres ho van millorar,,, lo pitjor era el goku 3 nivell estaba deformat es veu que a les noves generacions de dibuixants els costaba fer-lo i crec que per aixo van tenir la excusa la toei de dir el 3 nivell ja no val per res i clar se van inventar el blue que es el superguerrer normal pero cambiat de color que original XD

Despres els de selecta van dir que tenian intencio de licenciar les ultimes pelicules la del germa d´en vegeta,la de bardock i la dbz gaiden la remake no la original per mi tindrian que llicenciar les dues,,, pero sembla que aixo ha quedat en el oblit i no ho veurem mai aqui suposo,,, en fi
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 juny 2017, 13:04

La del germà d'en Vegeta no es pot exportar, perque és un OVA fet especialment per un event de la Shonen Jump (De la mateixa manera que no poden exportar un OVA de Chrono Trigger). O sigui que aquí ens van enganyar. I no sé perque no es poden traduir ni ddoblar jocs de Bola de Drac en castellà.
La OVA d'en Bardock és un misteri el motiu per la qual no la porten. Segurament, el motiu és el mateix que en el cas de l'OVA d'en Tarble.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 juny 2017, 14:51

El remake del 2010 de Bola De Drac ''Sayajin Zetsumetsu Keikaku'' Es quasi imposible que la doblin ja que es exclusiva del video joc que va sortir per PS3.
Lo mateix va pasar amb les oves del 1993 que van sortir per la videoconsola Playdia. Soposo que al tenir l'exclusivitat la companyia dels videojocs fa imposible
vendre els drets d'aquestes oves.
- La gran majoria per sort han sigut doblades per fandubs com el remake del 2010. Lo extrany es que a cap fandub li ha donat per doblar les de 1993.
Aquestes dues oves durant els anys 90 les van anomenar '' El video perdido'' ja que eren molt dificils d'aconseguir. Per sort amb la dragon box japonesa es van
editar i es van poder veure.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 juny 2017, 15:51

Es cert al seu dia la ova era casi imposible de trobarla el videojoc era el dragon ball z gaiden aixi es deia al japo,,, bueno que ja les editin o no ja m´es igual no em treu la son la veritat qui las volgui tenir ja sap on trobar-les m´en recordo al seu dia en el mercat de sant antonio venien les pelicules japoneses grabades en vhs a mil peles cadascuna un amic meu es va comprar la dels tres grans superguerrers per cert la cinta me la vaig quedar jo al final i no m´en recordo que em vaig fer,,, tambe em van contar que es venien els episodis de Gt que portaven 3 per vhs a mil peles la cinta jo aquestes no les vaig veure mai m´en recordo al salo de novembre del 98 de la estacio de frança al stand de inu/kame els posaven els capitols finals i tothom alla parats com borregos veient-los jo entre ells ho confeso XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 juny 2017, 16:02

Un amic meu tenia aquests VHS. I vaig veure uns quants als quioscos. Ara, no se en quin idioma estaven doblats.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 juny 2017, 16:06

Al salo del manga del 98 un amic es va comprar les oves del 1993 en un dels stands que els fans venien mangas. Una xapusa a nivell mundial. Recordo que em va deixar el cd i les dues oves del pla per exterminar els super guerrers es veien (Horrorosament malament) Segur que en aquell temps algu es va comprar el joc i va gravar les oves amb la camera.
Lo de Gt que dius del salo del manga kakarotto2017. ¿Et refereixes a les vhs de mangafilms?
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 juny 2017, 16:20

a vere primer la cinta dels 3 grans superguerrers que vaig tenir jo estava en japones i recordo que la portada era una fotocopia de la caratula en blanc i negre
segon no al stand posaven els originals japonesos tenien una tele petita
tercer els vhs de manga films estaven en castella es van llençar en dues tirades,,, la primera era novetat en aquell salo els capitols finals que era la segona tirada es van vendre despres del salo en vhs a 2000 peles la cinta en aquella epoca eren un dineral,,,
crec que era aixi ja han passat un munt anys i no em puc recordar de tot em faig gran,,, ¬¬
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 juny 2017, 12:28

bones sembla que per el 2018 tindrem un nou videojoc de dbz el dbz fighter i torna al 2d i diu que faran una cosa nova combats de 3 contra 3,,, si aixo ja va apareixer en el joc de la saturn dbz legend fa 20 anys o sigui que de nou res de res,,, lo si que no es diu es que si saldran els de super jo crec que si,,, han de vendre la moto,,,

posdata: del capitol 94 res a dir XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 juny 2017, 12:41

Si surten. Surt en Golden Freezer. Segur que surten en Hit i en Jiren. El que no sé es si sortiran els de GT.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 juny 2017, 15:52

home i tant sortiran en goku blue,vegeta blue,en golden freezer,en bills,en champa,en hit,en jiren,el supervegetto blue,zamasublack,black,zamasu,en kaybe,les dos noises supersaiyans,en frost i diria que ningu mes de super sortiran al joc,,, lo que els aniran posant per dlc asi tenen la excusa de anant actualizant com a fet amb xenoverse 2,,, suposo que li donaran una mica de temps aixi per fer el 3,,, i els de Gt ja ni s´en recorden,,, per cert a la serie on coi es en kibito? se ha anat de vacances? XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 12 juny 2017, 17:07

Algú te que vigilar el planeta dels Kaioh Shin.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants