Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 15:03

Es que probablement encara no l'hagin anunciat. Ells fan la nota de premsa, l'envien a webs especialitzades, penjen la nota a la web, ho anuncien a Facebook i Twitter i tal.

Pero igual no fan tanta cosa per un sub-sub-sub-producte de Dragon Ball com pot ser un anime book de les terribles pel·lícules de Dragon Ball, de les que com a molt, es poden salvar un parell.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 15:15

Pòster per ells ja és massa fer una edició bilingüe. Català i castellà. Ara amb el reflotament de la sèrie vermella volen expremer el suc del manga de súper amb aquesta versió que és més accessible a les butxaques dels estudiants de primària.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 15:19

Es que qualsevol persona amb una mica d'estima per l'obra de Toriyama no es compraria aquestes coses fruit d'una prostitució de la llicencia.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 15:36

Això si. Tinc amics que no compren res que no hagi tocat Toriyama.
-Ja de cara al videojoc xenoverse 2 ha sortit un nou dlc. Tipus tablero de combat o algú així he llegit.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 15:38

El primer anime comic d'en Broly va sortir al setembre del 2015, vas una mica confós, perdut, no ho sé, ho saps tu.

El dubte que tenies. A la pagina d'inici de Planeta Cómic, sota el banner hi posa: Novedades cómic y manga, on es mostren les portades dels títols que s'acaben de posar a la venda recentment, exemple ara hi trobem el tercer compendi de Bola de drac.
Pels títols ja anunciats i que sortiran pròximament doncs a "Próximamente cómic y manga". Cap a la meitat de la pàgina d'inici, per sota "Col·lecciones Cómic y manga" i per sobre de la part de les xarxes socials. Ara mateix hi ha només dos títols d'Star Wars.

Ara entrem dins la fitxa d'un producte.
Sobre el títol del producte, hi pot posar:
- Novedad: Si s'acaba de posar a la venda i es recent, com el cas del mencionat Bola de drac Compendi 3
- Proximamente: Faltan X dias. Sí, hi podrien posar el dia exacte que surt i no pas un compte enrere.
- I sí ja fa temps que s'ha publicat doncs no hi posar res.

En principi els títols dels anime comics de les pel·lícules doblades en català són els tradicionals, els mateixos de sempre, com es coneixen. Veig que hi ha les excepcions de "La super batalla dels 3 superguerrers" que l'han anomenat "Batalla al limit", respectant la part inicial del títol original japonès, i "Els guerrers de les galaxies" que pel que sigui han utilitzat el títol en castellà.

De cara el febrer de l'any que ve sortirà l'anime comic de Fusió, titulat "El renaixement de la fusió!"
Per les pel·lícules que no s'ha doblat al català, les quatre últimes abans de BOG, si que utilitzen s'han basat en títol en castellà.
I també cert, per l'especial de TV, han utilitzat també la forma castellana, quan en català se'l coneix per El pare d'en Son Goku.

Salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 15:52

Em refereixo al títol ''Batalla ardent'' anime book. Doncs sí és cert el que dius tu estarà descatalogat ja que la llibreria especialitzada que vaig em diuen que la edtorial no el tenen. Al 2015 van començar a vendre els anime book planeta? Cullo 3 anys per editar 11 anime books. Poques ganes de vendre tenen.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 16:25

yo el año que viene me pillare el chozenshu 4 es decir compendio 4 y si sale el tomo 2 de super tambien los de la vermella ya me lo pensare dos veces segun como tenga mi economia en ese momento y creo que ya dejare de comprar cosas de la serie tu sabes el dicho ese de tu sabes contar pues conmigo ya no cuentes,,,

Si gt no es canon,las peliculas tampoco lo son y super tampoco es canon bajo mi punto de vista vale que lo sera actualmente para vender la moto y ya no tengo nada mas que decir al respecto,,,
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 17:14

xagasa ha escrit:
Em refereixo al títol ''Batalla ardent'' anime book. Doncs sí és cert el que dius tu estarà descatalogat ja que la llibreria especialitzada que vaig em diuen que la edtorial no el tenen. Al 2015 van començar a vendre els anime book planeta? Cullo 3 anys per editar 11 anime books. Poques ganes de vendre tenen.


- Dubto molt que el tinguin descatalogat.... A la web hi tenen la fitxa, i més quan la col·lecció encara no està finalitzada. Pregunta-ho a Planeta per les xarxes, però per mi que a aquesta llibreria no han fet bé la seva feina, si en cas l'han de reimprimir, però bé buscant-lo n'hauries de trobar. No sé si ets de Barcelona o rodalies, però Norma Comics al Passeig de Sant Joan segurament el puguis trobar. I si no per internet, amazon, la mateixa norma comics, o on vulguis.
Bé, el seu seu pla editorial, fins ara ja hi havia mensualment Bola de drac color (la saga Origen ja no), hi amb els anime comics de les pel·lis han volgut espaiar les publicacions per no saturar tant la cosa.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 17:29

Sóc de rodalies. Però abans acostumava a comprar-ho tot a ''Continuara''. Norma també mi havia pasat per comprar figures de pelis. Al passeig st Juan. Em vaig comprar el Jason voorhees de la peli 7 i en són Goku súper guerrer amb la roba estripada de la lluita final amb en freezer. Unes petites joies de colecció.
Si que moltes vegades he pensat que la llibreria especialitzada que vaig no estan gaire per la feina.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 17:49

hablando de tiendas de comics yo en antaño siempre iba a la norma comics de hospi no hace años ni nada que la cerraron y a la chunichi comics (siempre llamaba antes de ir si habian llegado las nekos y kames nuevas jaja),por continuara compre algunos especiales de la mangazones viejos y algunos libros pero poca cosa mas,,, habian tarjetas japonesas de gt brillantes que me faltaban pero a 25 euros cada una ya se me quitaron las ganas de tenerlas al final me las imprimi y listo jaja,,, y por antifaz comics suelo pasar una vez al mes a hechar un vistazo ya que paso por la biblioteca de jaume fuster ya de paso miro que novedades hay,,, por lo demas lo mas comodo es el fnac,,, es donde me pillado lo ultimo,,, y segun que librerias especializadas le hablas de algo nuevo que sale de db super y te miran como algo raro parece como si no quisiesen saber nada de la serie jaja

posdata: me haria ilusion algun dia pillarme los 6 primeros tomos de la db daizenshu que son los que me faltan para completarla lastima que sea tan barata aqui os dejo el link,,, y aqui venden 8 faltan los 2 de las tarjetas japonesas yo tengo los 4 ultimos libros ,,, ¿alguien se anima y me los regala? XD

http://www.continuara.org/manga/libros/artbook/6391
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 18:13

Xagasa, "Continuarà" també és una llibreria amb una llarga trajectoria, no hi he pensat. I tal com diu en Kakarotto2017, quan voltava per BCN, ja que la tenia a prop, Chunichi era la meva llibreria de referència, però no sé si encara està oberta o no.

Kakarotto2017, aprofita que ve el Nadal a veure si cau XD.

Salut!!!
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 18:21

http://www.chunichicomics.com/ si aun sigue abierta y en barcelona sigue abierta esta al lado del camp nou casi,,, yo en antaño me metia cada pateada hasta ir que no veas suerte que era joven y no como ahora que ya los años pesan jaja

Me gustaria pillarlos sueltos los 6 primeros pero no si los venderan y si es que si de 50 pavos no bajan los chozenshu 1 y 2 japoneses los venden a ese precio,,, siempre han sido careros,,, con la excusa de que no se encuentra en "ningun lado" hoy en dia en la red si te buscas la vida o si tienes un amigo en japon que te pille las cosas mas baratas que la tienda sino no te comes un colin,,, bueno llevo 20 años esperandolos yo los que tengo me los pille en el salon de manga en noviembre del 98 ya casi 20 años han pasado no ha llovido ni nada,,, en navidad espero que no me toque la gorda es lo unico que pido XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 nov. 2017, 19:34

El daizenshu 3 le comprat fa poc. Vaig posar la imatge. viewtopic.php?f=5&t=19317&start=450
Jo quan anava al camp nou i l'skating tambe m'havia pasat per chunichi còmics.
Tambe hi havia un videoclub molt gran per la zona on tenien moltes vhs de pelicules anime. Ha saber si existeix encara.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 30 nov. 2017, 12:12

en cuanto al manga serie roja y tomo

http://misiontokyo.com/noticias/cuando- ... r-a-espana

y en cuanto dvd superpack para pedirselo al papa noel vosotros yo no,,, XD

http://misiontokyo.com/noticias/las-mon ... -diciembre

Spoiler: mostra
y proximo el universo eliminado del torneo es el 6


posdata: ya se le va la pinza,,,

https://www.dragonball.uno/dragon-ball- ... zer-temia/
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dj. 30 nov. 2017, 13:55

kakarotto2017 ha escrit:


Algú sap on puc comprar un mesurador de "Cèl·lules S"? És molt fàcil d'entendre d'on s'ho ha tret. Estava mirant l'Episodi I d'Star Wars, (els midiclorians), tot fumant un mica d'herba....
Ai Toriyama.....

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants