Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 maig 2019, 17:51

xagasa ha escrit:
Vaig preguntar al servei al consumidor de TV3 si tenien pensat doblar les pelicules d'en broly que els va quedar pendents de doblar ja que la primera i la nova han sigut doblades.
M',han donat resposta i m'han dit que actualment ja no tenen els drets d'emissió de les pelis.

Això és quelcom que sabíem de fa anys. TV3 no ha tingut els drets de les pelis de Z des dels anys 90. Jo he escrit força missatges aquests anys dient que aprofitessin les pelis del cine per fer-ho, però vaja res de res
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 maig 2019, 20:19

Si això els vaig comentar jo que podrien aprofitar l'èxit de la nova peli de broly per doblar les dues que queden d'en broly i que tindrien èxit assegurat ja que hi ha molta gent que les espera desde fa anys.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Dragon Ball Super

dv. 24 maig 2019, 16:59

Per a qui li interessi, Dragon Ball Super Broly ja és disponible a Rakuten TV, amb audio català. https://rakuten.tv/es/movies/dragon-ball-super-broly

I a Filmin https://www.filmin.es/pelicula/dragon-b ... ype=unique
 
tonibm19
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 17 abr. 2018, 23:38

Re: Dragon Ball Super

dv. 24 maig 2019, 19:28

Necessitam una release de la peli ja xD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 maig 2019, 01:34

La peli ja circula quasi per totes les webs amb audio ac3 i dts castellà i Japonès.
Clar esta que el català l'eliminen.. :no: :plora:
 
Avatar de l’usuari
Broly
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dt. 30 gen. 2018, 22:57

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 maig 2019, 20:39

xagasa ha escrit:
La peli ja circula quasi per totes les webs amb audio ac3 i dts castellà i Japonès.
Clar esta que el català l'eliminen.. :no: :plora:

¿Com pot ser que encara no estigui en català per cap lloc? Arghhhh.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 29 maig 2019, 21:07

Alergia al català.
 
fe80grau
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dl. 28 març 2016, 01:32

Re: Dragon Ball Super

dj. 30 maig 2019, 13:21

 
kogoro mouri
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 21:39

Re: Dragon Ball Super

dj. 30 maig 2019, 15:53

moltes gracies per pujarla tan rapid!!
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Dragon Ball Super

dj. 30 maig 2019, 17:13

Només pengen coses amb àudio català quan són pelis o sèries originals catalanes, ja m'he hagut de discutir amb algun que altre uploader d'altres fòrums perquè es dignin a ficar el català en els seus ripejos però ni així, no veuen que oferint més opcions hi hauria més gent que se'ls baixés.
Ja veus tu, que els costa ficar 250 MB més en un arxiu, no els hi demano ni els subs que ocupen mooooltíiiiisim menys.
Per cert, s'agraeix la pujada fe80grau, però m'esperaré a una versió amb més qualitat, gràcies de totes maneres.

Salut!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 30 maig 2019, 19:19

Ja he vist la pel·lícula en català. és la primera peli de Bola de Drac on no deixen els crits en VO(diria que sona algun en anglès).Alguna cosa de la traducció diferent, com ara la paraula Saiyan, que ara diuen amb la tònica en la primera síl·laba.

PD.Em sorprèn que no hi hagi hagut cap noticia d'atacs epilèptics al Japò, perquè mare meva quanta llum i combats a la velcitat de la llum volant, és esgotador i molest.

Gràcies pel link!
Noín l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 01 juny 2019, 10:12, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 31 maig 2019, 19:49

Frydivx ha escrit:
Només pengen coses amb àudio català quan són pelis o sèries originals catalanes, ja m'he hagut de discutir amb algun que altre uploader d'altres fòrums perquè es dignin a ficar el català en els seus ripejos però ni així, no veuen que oferint més opcions hi hauria més gent que se'ls baixés.
Ja veus tu, que els costa ficar 250 MB més en un arxiu, no els hi demano ni els subs que ocupen mooooltíiiiisim menys.
Per cert, s'agraeix la pujada fe80grau, però m'esperaré a una versió amb més qualitat, gràcies de totes maneres.

Salut!

Jo tampoc ho entenc i mira que els hi faria un favor inclús a ells. Aquestes webs tenen capchas i acortadors per aborrir.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 04 juny 2019, 01:21

Un anunci de Toshiba al Japó, ha disparat totes les alarmes, sobre un hipotètic retorn de DBS força aviat. Personalment, no m'ho crec gaire, fins que no surti a les revistes oficials japoneses, no m'ho creuré. Em sembla una campanya de certs youtubers, per obtenir més visites al seu canal.
També han anunciat un hipotètic manga de DBGT. Obviament, aquests youtubers, no han posat cap font per contrastar les notícies que han anunciat. Tot plegat, com he dit, em sembla més una estratègia per guanyar seguidors als seus canals.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 04 juny 2019, 15:58

Em crec qualsevol cosa de Bola de Drac, com si un gos fa una sèrie i es converteix en cànon
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dt. 04 juny 2019, 18:01

xagasa ha escrit:
Vaig preguntar al servei al consumidor de TV3 si tenien pensat doblar les pelicules d'en broly que els va quedar pendents de doblar ja que la primera i la nova han sigut doblades.
M',han donat resposta i m'han dit que actualment ja no tenen els drets d'emissió de les pelis.

Les pel·lícules del Tapion i el Janemba s'hauríen de doblar com mes aviat millor. Tenint Selecta els drets per distribuir en dvd/bluray no crec que sigui tant dificil com adquirir la serie Bola de Drac Super.
La pel·li del Tapion es la meva preferida de la saga de pel·lícules i espero poder veure-la doblada.
Este es el camino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants