Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dv. 09 feb. 2018, 11:16

Del 77 al 82 és el torneig d'exhibició
Del 83 al 95 hi ha tot el reclutament del lluitadors.
A partir del 96 ja van tots cap al Torneig començant doncs d'aquest.

Resumint que si vols anar al gra, amb tota la feina feta, ves directe al 96...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 09 feb. 2018, 11:22

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Del 77 al 82 és el torneig d'exhibició
Del 83 al 95 hi ha tot el reclutament del lluitadors.
A partir del 96 ja van tots cap al Torneig començant doncs d'aquest.

Resumint que si vols anar al gra, amb tota la feina feta, ves directe al 96...

Ho deia just per això. Com els he descarregat del fansub burguillo team i es torrent. He anat comprovant si estaven complets. M'ha semblat que hi havia un sac de capítols innecessaris. En canvi al voltant del cap 100 la qualitat grafica a millorat molt.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dv. 09 feb. 2018, 13:07

xagasa ha escrit:
Hola. Com que sembla que la emisio de nous capitols doblats anira per llarg me descarregat els capitols 80 al 126. En el seu moment em vaig quedar en el cap 79.
-M'agradaria que em diguesiu d'aquests capitols els que es podrien considerar relleno osigui que es surtin una mica de l'historia tipus el capitol on juguen un partit de beisbol.


Capitols de relleno on no hi passi res no hi ha, capitols de rellenos amb molt poca (poquísima) història la meitat tranquil.lament...

Del 77 al 83 és
Spoiler: mostra
el torneu d'exhibició. Jo crec que val la pena.
Del 83 al 95 és
Spoiler: mostra
el reclutament, a cada capitol recluta a un, fins que els últims dos o tres son per explicar que en un dels participants no ho podrà fer i cal anar a buscar un substitut.

Jo miraria aquests
Spoiler: mostra
91.¡¿Qué Universo sobrevivirá?! ¡¡La Reunión de los guerreros más fuertes!!
92.¡Sucede una Emergencia! ¡¡Reunir a los incompletos 10 miembros!!
93.¡Tú eres el décimo guerrero! ¡¡Goku visita a xxxxxx!!
94.
95.

Després
Spoiler: mostra
ja comença el torneig, que sincerament també et podríes saltar uns quants... pero clar hi ha lluita i història, pero acabaràs fins els nassos de l'univers 2


Salutacions
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 12:01

https://www.dragonball.uno/dragon-ball- ... grabacion/

foto curiosa del grupo de todas las voces que han puesto a la serie super en japon todos de la 3 edad y ahi falta la voz de la bulma y como muchos estos llegaran para la proxima pelicula en diciembre a no ser que tengamos alguna baja de ultima hora dios no lo quiera pero nunca se sabe en fin ¬¬

por cierto ahora lo unico que importa de la serie es donde esta wallyfreezer todo el mundo se lo pregunta,,, a ver si goku y jiren se van de ostias fuera del cuadrilatero se acaba el tiempo y queda el unico en pie freezer que estaba medio escondido esperando esta oportunidad siendo el ganador del universo 7 y quedar como el bueno de la pelicula quien lo diria todo puede pasar ya XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 12:07

Yo estic fent marató de super. Els 46 ultims.
En tema Androide 21. Mola. Però amb la fusió Majin boo és una mica bleda.
Em sembla una mica fort. Desintegren la A-21 després de absorbir en freezer , celula i tota la peña. Amb un atack combinat de tots. Al estil pla per exterminar els super guerrers. Amb el Hatchajack.
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 12:14

Hola, kakarotto2017. Porto llegint els teus missatges en aquest fòrum des de fa mesos i cada vegada que et llegeixo no t'entenc, el que vols dir quan escrius. Et falten, punts, comes... Has d'escriure millor, perquè el que fas escriure tot de cop i ja està, després hi ha persones que no entén el que vols dir perquè et falten posar coses perquè s'entengui. Jo tampoc sabia com anava tot això de l'ortografia fins que vaig aprendre. És un consell que et dono, no tu prenguis malament.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 14:25

M'agrada el torneig del poder. La qualitat a guanyat i s'asembla més a bola de drac z.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 15:55

hahah de debò. Res de Super s'assembla a Z. De fet crec que l'únic en comú són els noms dels personatges i de la sèrie. En que s'assembla exactament a Z?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 16:28

Noín ha escrit:
hahah de debò. Res de Super s'assembla a Z. De fet crec que l'únic en comú són els noms dels personatges i de la sèrie. En que s'assembla exactament a Z?


Home si ho comparem del cap 1 al 80 proximadament es lo que mes s'asembla. Tal com li dic a un amic meu s'asembla es algu similar no identic 100%.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 16:29

ramon10 entiendo que habra gente que no le guste como escriba o como me exprese o que lo escriba todo junto pero es mi forma de hacerlo y no voy a cambiar ahora sorry.

Ayer viendo un rato dbz en el 33 cuando llegan todos a la tierra y vegeta esta a punto de pelearse con gohan sale la bulma dandole una patada a la rana,,, y sale el cuerpo de ginew convertido con el espiritu de la rana por ahi saltando,,, como es que en super no se dieron cuenta de ese detalle hubiese sido bonito que volviese a su cuerpo original y no haberse metido en el del calvo.

Super en lo unico que se parece a Z es en los flashbacks de cada capitulo como un huevo a una castaña el torneo de poder para mi ha sido la saga mas cansina de todas,,, el dia de mañana cuando hagan un super kai la serie durara 64 capitulos como Gt XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 16:43

Uuuuff veig Bola de drac ignorada.
Aquesta serie ha passat a la historia. No per mi esclar. ;-)
-Però als 90 el fighterz hagues estat un boom. Ara ho consideren una castanya.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 17:20

es que ya estamos cansados queremos que acabe la serie ya XD

mi modo de escribir y de expresarme es de ironia,,,

Por cierto en el Z Fighter segun la guia esa japonesa si te compras esa guia tienen el truco para sacar la a-21 directamente sin tener que pasarse el juego o algo asi,,, osea pasas por caja 3 veces te compras el juego,despues el dlc y despues la guia vamos que el juego les sale rentable de cojones ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 10 feb. 2018, 17:36

kakarotto2017 ha escrit:
es que ya estamos cansados queremos que acabe la serie ya XD

mi modo de escribir y de expresarme es de ironia,,,

Por cierto en el Z Fighter segun la guia esa japonesa si te compras esa guia tienen el truco para sacar la a-21 directamente sin tener que pasarse el juego o algo asi,,, osea pasas por caja 3 veces te compras el juego,despues el dlc y despues la guia vamos que el juego les sale rentable de cojones ¬¬
No veo que pasarse el juego sea algo complicado. Por ahora.

Edit: No sé com es que TV3 no tenia costum de doblar els avançaments de capítol i si que ho va fer al Kai. També ara que estic fent els subtítols forçats de Gt estic veient que alguns títols de la versió en català són inventats.
No tots però la majoria no tenen res a veure amb el títol original.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 11 feb. 2018, 10:10

No van doblar els avançaments dels següents episodis bàsicament perquè no els rebien, I això va passar amb molts altres animes d'aquella època. Era un clàssic de la distribuïdora francesa, inventar opnings i endins i eliminar els avançaments.

Respecte als títols, en general s'assemblen i alguns són idèntics, no obstant una traducció perfecta antigament era molt difícil
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 11 feb. 2018, 15:30

Noín ha escrit:
No van doblar els avançaments dels següents episodis bàsicament perquè no els rebien, I això va passar amb molts altres animes d'aquella època. Era un clàssic de la distribuïdora francesa, inventar opnings i endins i eliminar els avançaments.

Respecte als títols, en general s'assemblen i alguns són idèntics, no obstant una traducció perfecta antigament era molt difícil


Si serien els errors de l'epoca.

Poso 2 titols que tenen errors.

Cap 29.

Titol tv3: "Superperillós: en Baby ha vençut tres superguerrers"
Titol Original. Això va malament! El poder del super guerrer de nivell 3 es derrotat.

Cap 47.
Titol tv3: "Un tomb increïble de la fortuna. L'A-17 explota després d'un atac doble"
Titol Original: Gran aliança! El doble atac explosiu de Goku i A-18

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants