Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 07 set. 2017, 16:51

nose a mi els anime books aquest mai me han agradat del tot,,, i no els he coleccionat a mi m´agradaria si porten merchandising de super del japo que portin el joc del uno aquest si que me´l compraria,,,
A mi el versio latino me la bufa,,, menys les ultimes tres pelicules que me les vaig tenir que tragar en latino,,, per la resta,,, jo super crec que amb una vegada veientla subtitulada en japones ja tinc mes que prou i quan la compri el club super 3 de aqui a vete a saber cuando ja me la mirare perque en castella es infumable pel meu gust XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 07 set. 2017, 17:49

spoilers 1 diuen que la serie tindria 133 capitols,,, diu que se ha confirmat oficialment podria ser,,,

https://areajugones.sport.es/2017/09/04 ... all-super/

spoiler 2 diuen que la nova transformacio de goku serie kaioken x 20

https://areajugones.sport.es/2017/09/07 ... all-super/

ja se han filtrat per la red els resums dels capitols 107 al 109 pero paso de dir res que ho vulgui mirar que pasara que es busqui la vida al google sembla que quedan 3 capitols i ja se acabara el torneig menys mal,,, XD
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dj. 07 set. 2017, 19:15

xagasa ha escrit:
- He vist que la versió Latino de súper ja van pel 22 y ja parlen de les veus dels dobladors de la saga Goku black. Bueno al final ni català ni castellà. Capítols nous amb Latino. Bueno millor això que en Japonès.

Nooooo :plora:

L'únic que pot superar la versió original seria en català, i tot i això tindria els meus dubtes xD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 07 set. 2017, 22:13

XcRaSh ha escrit:
xagasa ha escrit:
- He vist que la versió Latino de súper ja van pel 22 y ja parlen de les veus dels dobladors de la saga Goku black. Bueno al final ni català ni castellà. Capítols nous amb Latino. Bueno millor això que en Japonès.

Nooooo :plora:

L'únic que pot superar la versió original seria en català, i tot i això tindria els meus dubtes xD


Em referia a que si boing triga un mileni mes a emetre els nous la unica opció de mirar-la sense llegir subtitols seria en la versió Latino.
-Jo també m'agrada mes al 100% amb l'idioma català però amb temes d'exclusivitat no ho poden emetre actualment.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 08:43

Diuen que Boing la reprendrà en breu...

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 14:21

A veure si es veritat. Cartoon Network li trepitja els talons. Crec que ja els falta uns 3 o 4 capitols per arribar al 27 y segur que continuaran.
I parlant de dragon ball super. Algu ha probat la iso del joc dragon ball budokai tenkaichi 3 Latino. Per lo que he llegit acaven de treure la versió final.
Esta bastant ben currat surten tots els personatges de super desde bills pasant per saga goku black y el torneig del poder.
Jo he trobat aquesta iso despres de buscar i buscarrrrrrrrrrrrr la versio catala on hi ha audios de la serie de tv i subtitols. Però sembla que ningu va guardar
aquella iso de la edició catalana de ps2. Pero aquesta versió latino esta molt ven acabada.

-En tema iso versió catala quasi que ja em rendeixò. Nomès pregunto si algu es membre de Eol? Osigui la web ''Elotrolado'' que parlen de videojocs.
Alli va ser on van fer la versio del''Dragon ball budokai tenkaichi 3 català. Si algu de alli la te i me la pot pasar per mp jo la pujo a la web.
-Es curios que molts usuaris que comentaven que la tenien , actualment els hi he demanat i molts han fet sordera. Però que no han duptat molts cops
de demanarme per mp si puc pasarlis temporalment per mp algun capitol que esta caigut perque m'han vist agreir als comentaris.
La cual cosa temporalment els he pujat per mp ja que molts cops la release era de un altre.
-La questio es que no m'enfado però que sisplau que ningu demani repujar per mp capitols que no siguin meves si despres fan sordera. Salutacions. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 15:39

Jo no sabia ni que existís aquesta versió en català :O!! Com molaria que 'aparegués'!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 15:46

victorpvadell ha escrit:
Jo no sabia ni que existís aquesta versió en català :O!! Com molaria que 'aparegués'!

Esta aqui però el link esta caigut.
viewtopic.php?f=12&t=20519
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 16:47

hola de nou de videojocs fet per fans hi han la tira per la red,,, a mi mai me han interessat jugar-hi la veritat pero estan molt ben fets alguns uns altres son un ñap com una casa i em vaig comprar al seu dia els de la play 1 el ultimate batlle 22 i final bout pero de 2 ma es clar i de la play 2 tinc els 8 jocs de dbz el tenkaichi 1 inclos les dues versions la barata i la normal perque hi havia un error un personatge apareixia en la caratula pero no en el joc o al reves no m´en recordo ara i clar com a raresa me´l vaig pillar,,, de la play 3 nomes tinc el burst limit i de la saturn el dbz the legend pero com no tinc la consola no podia jugar-hi,,, de la super tinc els 3 budokais i el hyper dimension i no crec que torni a jugar-hi nomes puc jugar a super al ultim perque els altres son en japones i el aparat aquell que se acoplava a la consola se´m va espatllar,,, :(

el dbz fighter te molt bona pinta pero no el jugare com passa amb els 2 xenoverse ja se me ha passat les ganes de jugar-hi me estare fent vell jaja salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 17:10

kakarotto2017 ha escrit:
hola de nou de videojocs fet per fans hi han la tira per la red,,, a mi mai me han interessat jugar-hi la veritat pero estan molt ben fets alguns uns altres son un ñap com una casa i em vaig comprar al seu dia els de la play 1 el ultimate batlle 22 i final bout pero de 2 ma es clar i de la play 2 tinc els 8 jocs de dbz el tenkaichi 1 inclos les dues versions la barata i la normal perque hi havia un error un personatge apareixia en la caratula pero no en el joc o al reves no m´en recordo ara i clar com a raresa me´l vaig pillar,,, de la play 3 nomes tinc el burst limit i de la saturn el dbz the legend pero com no tinc la consola no podia jugar-hi,,, de la super tinc els 3 budokais i el hyper dimension i no crec que torni a jugar-hi nomes puc jugar a super al ultim perque els altres son en japones i el aparat aquell que se acoplava a la consola se´m va espatllar,,, :(

el dbz fighter te molt bona pinta pero no el jugare com passa amb els 2 xenoverse ja se me ha passat les ganes de jugar-hi me estare fent vell jaja salut


Com a minim el dragon ball z budokai tenkaichi 3 es oficial però han agafat els audios de tv3 i els han posat al joc. I també l'han subtitulat.
https://www.youtube.com/watch?v=PUUlJNE2Cjo

El personatge que dius de la caratula va ser el spopobich. No sortia en el joc del primer budokai. Ho van modificar quan va sortir la edició platinum.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 08 set. 2017, 17:17, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 17:17

ei no cal que copiis el meu ultim missatge respon-me tal cual i punt ja t´ho han dit abans pero jo tambe t´ho dic de bon rotllo eh jeje

Esta be el joc diuen que es el millor de tots els de la play 2,,, un antic amic estaba viciat tot el dia i sempre deia perque no jugues amb mi,,, cullons jo quasi no sabia ni fer un kame hame i em fotia cada pallissa millor li deia juga tu i jo et miro XD

Per mi el pitjor joc sens dubte es el final bout de la play 1 amb 3 trunks,3 gokus,2 vegetas o algo aixi,,, crec que al final hi havia un truc que sortia el supersaiya 4 pero ara no m´en recordo a la hobby consolas de la epoca deian el truc jaja ,,, aixo si la presentacio del joc per mi es lo millor que te XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 17:35

¿quantes vegades se han reeditat les pelicules? unes 40 ¿no? aixo si es treuren profit i clar com van totes en pack es super novetat,,, i dbz el pla per exterminar els saiyans,el retorn d´en goku i la d´en bardock jo crec que no les veurem mai editades a casa nostra,,, seran rarezas XD

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... ack-163864
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 08 set. 2017, 18:12

El personatge de la caratula que no surtia al joc es l'spopobitch i va ser al primer budokai. LLevors van modificar la caratula a la versio platinum.
Jo vaig tenir les 2 trilogies. La dels budokai. On el primer era amb efectes per ordenador , El segon era el del ajederez. Uff que pesat sem va fer aquest.
i el tercer que em va agradar molt i ja era mes igual a la proxima trilogia que van ser els budokai tenkaichi. Aquests em van agradar molt la mecanica des combats
pero per sobre de tot m'agradava molt el modo historia. Encara que en dos dies l'havia acabat.

-En tema noves box de les pelis. Doncs una nova presa de pel. I lo millor de tot ho compraran un munt de fans.
Desprès de fer un miler de versions diuen una versio amb millor definicio. ¿Aixi lo que van vendre abans que era qualitat beta o vhs?
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 12 set. 2017, 18:43

hola al capitol 107 es veu que en chungo han tindra dificultats amb el yadrat es veu aquest de fer tant el canvi de lloc instantani en gohan li desgasta la energia es conya mo he inventat pero si algo passa i en frost utilitza manipulant el mutenroshi perque faci el mabufa contra en vegeta i el tanca i el vell que estaba esgotat acaba caient desmaiat pero algo passa i llibera el princep dels saiyans,,, en freezer que se aliat amb en frost traiciona el univers 6 pero poc despres el tira traicionara al seu novio per guanyar el torneig ¿? ho sabrem en el proxim capitol no s´ho perdin de aqui a una setmana en aquest bat canal i en aquesta bat hora,,, XD

posdata:avui he possat en shin chan que deien que farien nous capitols i un cullo son els mateixos repetits de sempre cago en tot ¬¬
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

dt. 12 set. 2017, 18:51

kakarotto2017 ha escrit:
posdata:avui he possat en shin chan que deien que farien nous capitols i un cullo son els mateixos repetits de sempre cago en tot ¬¬

Dels 2 capitols que fan, el primer es nou, el segon repetit.

PD: Nou en catala, evidentment, en castella ja els van fer fa anys.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants