Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 12 set. 2017, 19:00

ah val el primer es el nou es que l´he posat quasi quan acababa bueno si son els mateixos que va fotre antena 3 llavors tampoc passa res els tinc mes vistos que la rambla de barcelona per dir alguna cosa jaja salut

posdata al web del fnac ja se anuncia la venta del primer tomo de super per 8 euros i en catala quin nivelas coi XD

https://www.fnac.es/a1381703/Akira-Tori ... earchpos=1
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 13 set. 2017, 10:52

Kakarotto2017 quan sàpigues algo de la sortida a la venda del àlbum de súper informa sisplau. :yeah:

- Ahir a cartoon network van emetre el capítol 27.
I sense censura. Ole aquests si que en saben.
Avui el 28 encara inèdit en castellà. Qui m'hauria agut de dir que veuria súper subtitulat , després en castellà y ara en Latino. Si cartoon network va a aquesta velocitat a emetre els capítols en poc temps s'aproparà a la versió japonesa. Bueno la qüestió és que els emetin encara que sigui en Latino. A mi s'em fa molt pesat tenir de llegir-los
I més actualment que en tinc com uns 16 dels capítols final subtitulats. Al principi sona una mica estrany el canvi de so en les veus però en un parell de capítols t'acostumes. Yo em vaig veure al seu temps la saga de Hades completa en Latino. Ja que selecta va dedicar-se a doblar aquestes ovas en conta gotes.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 14 set. 2017, 10:33

bueno ahir vaig anar al quiosc i res dels cromos suposo que sortiran la ultima setmana o la primera de octubre aquestes coses sempre van amb retard,,, XD

Per cert he perdut el meu llibre del compendi 2 de la daizenshu en catala i ara em tinc que comprar un altre anire el dissabte al fnac a per un altre ja se que a la gent li importa un comino aixo ho compto com anecdota ¿no us ha passat perdre algo de la serie de merchandising? a mi bufff,,,
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 14 set. 2017, 13:21

Desde ahir a cartoon network van començar la saga de champa. Capitol 28.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

dj. 14 set. 2017, 20:16

xagasa ha escrit:
Desde ahir a cartoon network van començar la saga de champa. Capitol 28.

Home, pero digues que es en latino sino la gent es pot confondre...

Per cert, jo de tu esperaria, Boing deu estar a punt d'estrenar la resta de capitols xD Tot i que realment jo m'esperare al BD de SV, no soporta la censura absurda

PD: En latino tambe tenen censures tontes al DB Super...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 14 set. 2017, 21:11

Ostres tens raó no havia anomenat l'àudio que es en Latino. En tema censures ni han però molt menys que a boing
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dv. 15 set. 2017, 00:49

Selecta per Twitter ja ha anunciat la llicència (crec recordar que ja s'havia filtrat). Els he demanat (com altra gent) per la versió en català... ja imagín que no faran ells el doblatge, però per demanar que no quedi i, sobretot, per fer una mica de presència/pressió...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 15 set. 2017, 00:58

victorpvadell ha escrit:
Selecta per Twitter ja ha anunciat la llicència (crec recordar que ja s'havia filtrat). Els he demanat (com altra gent) per la versió en català... ja imagín que no faran ells el doblatge, però per demanar que no quedi i, sobretot, per fer una mica de presència/pressió...

¿Quina resposta o excusa t'han donat per no posar l'audio català?
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dv. 15 set. 2017, 10:48

De moment no m'han respost... ni a altres comentaris d'altra gent sobre el tema tampoc no he vist resposta de moment...
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 16 set. 2017, 00:59

Imagino que en Marc Zanni s'hauria pronunciat si DBS es doblés al català, i no ho ha fet. De moment tot indica que ser+a el doblatge castellà de Boing i para de comptar. Segons la caràtula que he vist al Facebook, trauran fins la saga d'en Black.
Suposo que els BD seran sense censura, i amb la velocitat del so corregida respecte Boing.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 16 set. 2017, 01:27

Ja se que es veia a venir a kilometres que selecta no doblaria els capitols. Però hauria sigut un exelent venda per la editorial i hauria fet contens als seguidors de bola de drac.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 16 set. 2017, 17:14

tranquils que hi ha temps de sobra les reeditaran la serie 20 vegades a la venda com les pelicules i les altres parts de la serie,,,

per cert no deien els de selecta que aquesta any llicenciarien sailor moon en dvd ¿algu la ha vist fins ara a la venda? es com slayers dubto que la editin sencera la deixaran per la meitat per falta de vendes sino al temps,,,
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 17 set. 2017, 19:37

Ja ha sortit la raw del capítol 28. El torneig d'exhibició és en Beerus contra tots els déus. I el Daishinkan té el seu propi ceptre. Una altra diferència amb l'anime és que en Rumshi escridaça al Gowasu pel que ha passat amb en Zamasu.
I en Vermouth fa un Hakai.
Comte Urà l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 17 set. 2017, 19:45, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 18 set. 2017, 16:34

uauuuuuuuuuuuu apasionant el capitol de ahir (modo ironia on) cada vegada s´inventen les coses al tuntun,,, els deus tots flipats perque el boo blau que era clavat es regeneraba automaticament coi si era com el majin boo kid es que ningu dels altres universos coneixien en majin boo ¿? i ja era hora que fotesin fora el mutenroshi espero que no lluiti mai mes,,, sembla el pilaf del torneig ¬¬
Per la resta res a dir sembla que la alianza del frost i en freezer durara nomes un capitol,,, i nomes quedan 34 lluitadors i aixo que quedan 2 capitols perque termini el torneig suposo que el de 1 hora especial aniran quasi tots fora per minut,,, i el combat final durara 10 minuts o aixi,,, per donar-li una mica de emocio ¿no? i en cor petit se enfrontara tots sol contra els dos namekians el nail dolent i el slug vol.2 o sabrem proximament salut

posdata: xagasa es veu que la cole de super se retrasa fins el octubre perque ara els de panini saquen una de marvel nose que,,, aixi que haurem de esperar XD
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dl. 18 set. 2017, 17:50

A mi em va encantar, l'actuació final del Follet Tortuga em va posar la pell de gallina! Tot és molt accelerat, és l'emperò que hi veig, però es torneig l'estic vivint a fons :wub:

Em costa de creure que quedin dos capítols! Potser es complirà la teoria que circula i hi haurà un gir argumental com a la saga Bu? Daishinkan, és la teva hora!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Camel3XL i 19 visitants