Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Super

dt. 22 ago. 2017, 15:16

Comte Urà ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
TOEI le ha fastidiado la sorpresa a SelectaVision: http://www.toei-animation.com/en/node/1847

El 30 de septiembre saldra a la venta el primer Box en DVD y BD, en castellano y japones (con subs en castellano), por tanto sin noticias del catalan.


Lo que me hace gracia de esto es que enseguida han salido los de Selecta ha decir que esto es falso.

No, ellos ni lo confirman ni lo desmienten, simplemente porque estan de vacaciones y el que lleva las redes no estara muy enterado del tema... Pero vamos a ver, TOEI es la dueña de la licencia y hay que tenerle mas confianza a una web oficial de TOEI que lo que pueda decir SV en sus redes cuando estan de vacaciones...
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 22 ago. 2017, 16:37

si confirmat sortira el 30 de septembre com diria la canço de mecano XD

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... ray-161020

Per mi ja se la poden menjar aixo es com el seu dia quan van comprar dbgt en vhs que en principi va sortir en castella nomes i despres quan la van reeditar en dvd ja van ficar catala,gallec i euskera,,, crec que ho faran primer aixi la vendran en castella i japones i despres mes endavant quan tv3 compri els drets per doblarla i se hagi acabat la serie al japo perque fins a llavors no ho faran,,, com va passar amb Gt en fi,,, a mes a mes jo amb veurela la serie una vegada en tinc mes que prou,,, salut XD
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 24 ago. 2017, 00:23

https://www.youtube.com/watch?v=cfFGbSAcPOY Manga 27 de Super, en anglès.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 24 ago. 2017, 16:33

hola ja deixo de seguir la serie ja me aburreix la merda del torneig i el manga passo no comprare cap numero mes tambe,,, soc seguidor de la series antigues de la nova em sembla ja una tomadura de pel,,, ale salut que us vagi be a tots aquest es el ultim missatge que deixo em retiro XD
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dl. 28 ago. 2017, 11:30

kakarotto2017 ha escrit:
hola ja deixo de seguir la serie ja me aburreix la merda del torneig i el manga passo no comprare cap numero mes tambe,,, soc seguidor de la series antigues de la nova em sembla ja una tomadura de pel,,, ale salut que us vagi be a tots aquest es el ultim missatge que deixo em retiro XD


Que radical... xD

Si que es cert que es un torneig amb molts capítols que sobren i sense grans batalles, esperem que es deixin de tonteries i començin amb les lluites de veritat en breu (Es rumoreja que serà el 24/09 quan en Goku estreni nova transformació)

Salutacions
raulgm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 28 ago. 2017, 14:10, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dl. 28 ago. 2017, 11:46

Ahir em varen sorprendre, pensava que ja es carregarien el Follet Tortuga però sembla que seguirà al camp de batalla (amb prou feines, això sí). Em va agradar aquest capítol, els nivells de poder al final ja són totalment incoherents però vaja, em mola que l'experiència i la tècnica puguin pesar més que la força. I la reflexió final del mestre fent entendre que ha après dels seus alumnes a superar els límits. Tot molt ràpid, a un ritme poc treballat, però m'ha agradat molt ^^
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 28 ago. 2017, 11:49

victorpvadell ha escrit:
em mola que l'experiència i la tècnica puguin pesar més que la força.

Ai, si en Gero hagués agafat cèl·lules del Follet Tortuga...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 28 ago. 2017, 14:59

Comte Urà ha escrit:
victorpvadell ha escrit:
em mola que l'experiència i la tècnica puguin pesar més que la força.

Ai, si en Gero hagués agafat cèl·lules del Follet Tortuga...

Potser en cel'lula hagues tingut 5 transformacions.

-Es realment penos que aquestes altures donin protagonisme al follet tortuga quan en el 2on torneig d'arts marcials den Goku petit va quedar ven clar que tot el grup li pasava la mà per la cara.
I encara mes com s'explica que pugui lluitar amb soldats den Freezer que per mes que pensem que son devils molt segur que son superiors en poder que el king picolo osigui en Satanas cor petit
''Si si '' exacte el que el mestre Mutaito va tancar en el recipient ermetic. Osigui que ara que el follet tortuga es mes vell te mes poder que a l'epoca que en goku petit va lluitar amb en Satanas Cor petit.
Doncs que li demani la maquina del temps a en Trunks i s' en vagui al pasat a carregarse en Satanas Cor Petit.
-A vegades m' agradaria saber si els guionistes actuals han vist la serie antiga o si pasen l'estona.. :maria: abans de fer el guio.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 28 ago. 2017, 15:35

https://www.youtube.com/watch?v=i518aGxUIf0
La nova forma sembla que sortirà al capítol especial. Sembla que no serà un crossover amb One Piece...
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 29 ago. 2017, 16:20

pare he pecat he mirat el capitol 105,,, cullons si la seguire mirant pero no comprare res mes de merchandising de super aixo si,,, el mutenroshi si molt protagonisme contra 3 matats 2 sailor moons de pega i un pollastre,,, ja podria haver-hi vingut algu i donarli una patada al cul i fer-lo fora del torneig com el frost amb en krilin,,, no es just que a la resta li quedin 3 o 4 lluitadors i al nostre univers quasi tots,,, a ver si els van eliminant ja que ja toca,,, o els fotran tots en un mateix episodi que es lo que me huelo,,, en fi seguire per aqui comentant,,, salut XD
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dt. 29 ago. 2017, 22:07

Sí, això pensava jo, que comença a ser com a sospitós i tot xD Igual que l'univers d'en Champa, que només ha perdut en Botamo. Amb el Follet Tortuga ja ho dic, em varen sorprendre, el donava per mort o descalificat!
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 30 ago. 2017, 10:57

Segurament els tres que queden de l'univers 11 seran qui eliminin al Hit, als altres Saiyans y als guerrers de l'univers 7 tret d'en Goku i en Vegeta (I potser en Son Gohan).
Per cert, al capítol d'aquest diumenge, l'univers 6 perdrà un altre guerrer.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 30 ago. 2017, 16:25

jo crec que sera la kale,,, la que anira fora,,, per cert no deia un productor de la serie que volian fer un capitol on una alienigenes volien atacar la terra per destruirla i li donarian protagonisme a en yamcha (ja que no va al torneig),en chaoz i en goten i en trunks en principi o van dir que ho farien no se si durant al torneig o al final de tot no se sap,,, jo ja me espero qualsevol chorrada,,,
el paio que apretaba a en goku el blau aquest no us recorda als paios de la peli de bio-broly son clavats,,, i el combat final de la tranformacio nova d´en goku super interesant tot plegat contra en hit durara una hora el capitol,,, suposo que ja sera el combat final,,, XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 30 ago. 2017, 16:33

kakarotto2017 ha escrit:
jo crec que sera la kale,,, la que anira fora,,,

És el Doctor Rota, un porc de l'univers 6 que ataca al Son Gohan i al Cor Petit.

per cert no deia un productor de la serie que volian fer un capitol on una alienigenes volien atacar la terra per destruirla i li donarian protagonisme a en yamcha (ja que no va al torneig),en chaoz i en goten i en trunks en principi o van dir que ho farien no se si durant al torneig o al final de tot no se sap,,, jo ja me espero qualsevol chorrada,,,

Pot ser que sigui part de l'especial que faran.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dc. 30 ago. 2017, 22:11

Podria ser això del capítol aquest, a més, van molt avançats respecte al manga encara, no? Pot ser un bon farciment!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants