Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 nov. 2017, 11:13

ayer me estuve viendo el capitulo un rato y porque en verde llamarles zamasu y gowasu la u final se la comen y dicen zamas y gowas o me da a mi esa sensacion XD
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 nov. 2017, 11:59

Segons tinc entès aquesta "u" final vindria a ser muda. Si ho escoltes en japonès veuràs que la u ni s'escolta.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 nov. 2017, 12:04

fabrebatalla18 ha escrit:
Cuando se sepa cual es la nueva voz de Vegeta comentadlo, me interesa esa informacion.

Por cierto, la anterior voz, la de siempre, era muy buena voz, creo que no tenia nada que envidiar a otros doblajes con lo que respecta a ese personaje, una pena que dejase el mundo del doblaje para dedicarse a otras cosas...

Spoiler: mostra
Als crédits surt Jose Meco al lloc on sortia Alberto Hidalgo. Pot ser ell la nova veu
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 nov. 2017, 15:59

Les noves modes de bola de drac en noms. Golden Freezer y Black Goku. Em refereixo al doblatge.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 nov. 2017, 19:33

Diuen que la nova veu d'en Vegeta serà la de l'actor que fa de Bruce Willis
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 nov. 2017, 20:12

És un fake això del Ramón Langa. A més no encaixa.
Per cert, tinc entés que el Joan Sanz també s'ha retirat,no? Ens quedem sense Vegetas XD
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 nov. 2017, 20:37

Fuaaah, sense en joan Sanz si un dia DBS arriba en català perdrà la meitat de gràcia X_X
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dt. 21 nov. 2017, 21:23

En Joan Sanz Bartra va anar al Saló del Manga d'enguany per una sèrie d'anime. Aquest missatge el va deixar al seu facebook.

Saló del Manga 2017. El proper dissabte a les 19 h. seré a la sala d'actes del Saló, participant en la presentació de la sèrie Divine Gate, juntament amb la companya Ana María Camps, Luisma Albarracín i altres actors i actrius que han participat en el doblatge. Per qualsevol cosa, allà em trobareu. Salutacions cordials.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 nov. 2017, 11:03

En Joan Sanz zno s'ha retirat que jo sàpiga .De totes maneres ell no deixaria mai de fer de Vegeta pel que ha dit. Potser deixa de fer coses però de Vegeta ho dubto, esta massa compromès amb el personatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 nov. 2017, 11:59

Molt compromés, pero al llegir el llibre vaig descobrir, cap al final del llibre, que no havia entés gens en Vegeta i la seva evolució que culmina amb la claudicació enfront en Goku mentre ell lluita contra en Boo a Can Kaioshins.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 nov. 2017, 12:02

a mi la voz nueva de vegeta ni fu ni fa la verdad no soy fan de los actores de doblaje que quereis que os diga eso es lo que menos me importa de la serie,,,

recordando el torneo de champa de los 5 contrincantes no os recuerda que es la misma idea que el torneo de baba la vidente que eran 5 luchadores tambien creo que se inspiraron en eso y cuando monaka echa a hit de un puñetazo este haciendolo a proposito para eliminarse es lo mismo cuando el penultimo torneo de artes marciales a-18 le dice a satan que le meta un puñetazo fuerte para sacarla del ring es lo mismo y ya por ultimo me hace gracia ayer el capitulo salia el flashback de vegeta junto con trunks en la sala del tiempo salia en blanco y negro ¿porque? para que no se le viese el pelo lila evitando la cagada del capitulo anterior cuando habia otro flashback cuando trunks se cargo a freezer y cold y si salia a color vamos pienso eso,,, y me hace gracia ver al trunks de pequeño con el pelo lila y el trunks de adulto con el pelo azul porque bulma ahora lo tenga azul y tenga sentido ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 nov. 2017, 12:16

En tema veus es acostumarse a la nova. A en Son Gohan en català li van canviar la veu desprès que el vell de fa quinze generacions li fes sortir el poder ocult.
Em va costar una mica acostumarme a la nova veu. En principi els va anar de perles aquell moment. En Son Gohan feia una evolució i un canvi de veu.
Lo unic extrany es lo que va dir en Ten shin Han. (Si no arriba a ser per la veu no l'hauria reconegut) ¬¬ ''Ten shin han maco tens tres ulls però una mica de sordera''
Just la veu era lo que menos efectiu era per reconeixel.Si hagues dit l'estil dels cabells o l'uniforme vermell encara. :lol:
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 nov. 2017, 13:09

Doncs és una sort. Aleshores he barrejat el cas d'en Joaquim Sota am en Joan Sanz. XD
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 nov. 2017, 13:28

En Son Gohan passa per un munt de veus a Z en català, lo bo és que per al meu gust totes li escauen ^^ a mi la que més m'agradava és de quan lluita amb en Cèl·lula, tot i que a KAI crec que li mantenen la veu d'abans (em sona, però no n'estic segur). La d'adolescent també m'encantava!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 22 nov. 2017, 13:33

victorpvadell ha escrit:
En Son Gohan passa per un munt de veus a Z en català, lo bo és que per al meu gust totes li escauen ^^ a mi la que més m'agradava és de quan lluita amb en Cèl·lula, tot i que a KAI crec que li mantenen la veu d'abans (em sona, però no n'estic segur). La d'adolescent també m'encantava!

La gran majoria de veus d'en son gohan són de la Joel Munchals qui dóna veu també a en Conan edogawa. La veu den gohan al la lluita amb en celula qui era?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants