Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 nov. 2017, 10:14

Que la veurem en català no en tinc cap mena de dubte, TV3 la buscarà(segurament faran una aposta conjunta la FORTA), no obstant caldrà esperar perquè els drets d'emissió son de Mediaset

La reportera que hi havia al saló del manga segurament s'ha emocionat una mica i per això ha dit això.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dg. 05 nov. 2017, 16:07

Vaja que dit d'un altre manera informen sense estar informats.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 06 nov. 2017, 11:51

Bola de drac super terminara en març del any que be i tendra en total 133 capitols la serie aixi ho confirman la sortida dels dvds/bluerays al japo,,, i que a finals de any tindrem pelicula nova on en vegeta per fi visita el planeta sharada del univers 6 i coneix al rey de alla dels saiyans (m´agradara veure si se asembla al pare d´en vegeta jaja) .

Per altre part no me extranyaria que ja es comencecin a doblar episodis en catala per la seva futura posterior venda en una segona edicio dels blue ray / dvds i si els daran per la tv suposo que si pero seria a finals de any 2018 suposo ja per dir alguna data jeje

Posdata: xagasa ho sento no tinc scaner pero procurare escanejar alguna cosa i la colgare aqui en un post a part no se quan pero vaig guardar tot lo que salia de bola de drac jaja i alguns articles de toriyama de les seves obres que me interesaven no se si algu mes le interesara aixo nomes te valor nostalgic ja economic ja no en te res de res per les noves generacions no saben ni que es jaja salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 06 nov. 2017, 12:03

Com s'ha comentat mediaset té els drets osigui que fins que no finalitzi el contracte. Res de res. I pensar que quan va emetre TV3 bola de drac GT l'any 1999 vaig pensar que trigaven un mileni i a Japó s'havia fet el 1997. Nomès 2 anys despres. Ara amb súper tindrem de esperar mínim 3 anys. Diria 4 però ya portarà 1 any més o menys per Boing.

Per cert algú s'ha comprat la box de súper?
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dl. 06 nov. 2017, 13:57

La data de fi de super que tant es parla surt d'aquesta entrevista?

http://misiontokyo.com/noticias/entrevi ... ball-super

Per què jo no veig que diguin que s'acabi super al Març... (fins el març amb el torneig de poder encara... quina mandra sort que només queden 21 minuts per que s'acabi...)

[i]lo que si nos pueden decir es que una vez termine la parte de la batalla de los universos habrá continuidad en la historia.[/i]


Respecte a comprar les box de super... només li veig sentit a comprar-les en BD i a 52€ cada box ho sento però no... (per cert que ja s'anuncia la box 2 per el 13 de desembre a amazon.)

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 06 nov. 2017, 14:04

Cullo 52 e la box. Vaya tela. Per 14 capítols.
Em sembla que a aquest pas la gent la mirarà censurada si ha de pagar això. Les antigues box de selecta podien valdre aquest preu però portaven 26 capítols més o menys. Alguna havia arribat a 40 cap la box per aquest preu. Doncs sort que selecta no ha tingut de doblar els capítols que si fos així la xifra del pack seria....
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 06 nov. 2017, 16:19

home lo del torneig de poder si porten dos capitols i nomes ha passat un minut en cada capitol i quedan 21 minuts encara de torneig tindrem encara 21 episodis mes de tortura o sigui el planeta namek esclata vol.2 aixo no se acaba mai potser març del any que be es que per di ja se acaba el torneig tarda mes que la sagrada familia en acabarla jaja i nose de moment estan confirmats 133 episodis perque son 11 dvd blue ray box packs en total i de moments hi han confirmats despres si fan mes sagues podria ser diria que una mes fins als 154 capitols com la serie original en fi que me es igual la veure i punt quan acabi acabara i ja esta XD

En la entrevista tambe li han preguntat als dos productors de la serie super perque toriyama li fica en trunks el pel blau en verde lila com la antiga serie i diuen que aixo es cosa de toriyama que la bulma tenia el pelo blau i en trunks tambe aixo ho va fer el autor i ho van respectar i no van dir ni piu lo que diu el mestre va a misa es veu o sigui mentre venen la moto i la gent compri merchandising que mes da lo que fotin XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 06 nov. 2017, 18:31

No se si Toriyama s'implica gaire a super o si s'ho mira per sobre. Però sagas com la den goku black podrien haver sigut molt millors.
Han volgut seguir un bola de drac z que van donar per finalitzat i que ara per ajuntar-ho amb gt amb una nova saga ven feta ni havia mes que prou.
Em refereixò a una saga com feien a z que durava 80 cada saga. Ara son mini sagues.
Per cert a saber si Toriyama ja ha recordat qui es Tao Pai Pai. Lo que deuria flipar el noi que li va demanar el esboç .
I el autor li va dir..... Eeeeem. Qui era Tao Pai Pai???. :lol:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 06 nov. 2017, 22:49

Toriyama deu estar implicadíssim, perque diu que te la agenta tan apretada que no pot fer cap declaració sobre les acusacions que rep després d'apareixer en la darrera fornada de papers que el vinculen a empreses offshore per evasió d'impostos.

Rao de més per no adquirir subproductes de Dragon Ball.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 07 nov. 2017, 10:36

ostres amb el mestre toriyama per lo que le interesa si que esta atent deu ser la edat ¿oi? XD aqui teniu la noticia coi hi han dos fotos de toriyama lo que no hi ha per internet es una foto seva actualment deu ser vergonyos ¬¬

https://www.hobbyconsolas.com/noticias/ ... iso-173686

Home ara diuen que el tomo 2 sortira a finals del any que be o sigui tindrem 5 numeros de la vermella i al novembre el tomo complet aixi esta fet ara per rescarnos la butxaca dues vegades mira que son llestos (la pela es la pela com es diu aqui) jo m´ho pillare tot total per un comic de 3 euros al mes tampoc me arruino,,, i seguire les dues edicions i ja de llibres em comprare chozenshu 3 i 4 i ja en tinc mes que suficient.

Ja lo dels temas dels packs dvds em sembla una mica cars la veritat que si algu te les peles i s´ho compra em sembla perfecte (jo aunque tindria les peles no me´ls compraria sabent que mes tard sacaran la edicio amb el catala sempre passa lo mateix) i ara els de selecta els ha dat per recomprar series antigues la vision de escaflowne,inuyasha,yu yu hakusho vamos que sempre son les mateixes series jo per exemple mai he vist editat en dvd aqui ginger yawara! i sailor moon deian que la anaban a sacar i ha quedat en el oblit es veu pero en fi que cadascu es compri lo que vulgui salut
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 nov. 2017, 10:16

kakarotto2017 ha escrit:
ostres amb el mestre toriyama per lo que le interesa si que esta atent deu ser la edat ¿oi? XD aqui teniu la noticia coi hi han dos fotos de toriyama lo que no hi ha per internet es una foto seva actualment deu ser vergonyos ¬¬

https://www.hobbyconsolas.com/noticias/ ... iso-173686

Home ara diuen que el tomo 2 sortira a finals del any que be o sigui tindrem 5 numeros de la vermella i al novembre el tomo complet aixi esta fet ara per rescarnos la butxaca dues vegades mira que son llestos (la pela es la pela com es diu aqui) jo m´ho pillare tot total per un comic de 3 euros al mes tampoc me arruino,,, i seguire les dues edicions i ja de llibres em comprare chozenshu 3 i 4 i ja en tinc mes que suficient.

Ja lo dels temas dels packs dvds em sembla una mica cars la veritat que si algu te les peles i s´ho compra em sembla perfecte (jo aunque tindria les peles no me´ls compraria sabent que mes tard sacaran la edicio amb el catala sempre passa lo mateix) i ara els de selecta els ha dat per recomprar series antigues la vision de escaflowne,inuyasha,yu yu hakusho vamos que sempre son les mateixes series jo per exemple mai he vist editat en dvd aqui ginger yawara! i sailor moon deian que la anaban a sacar i ha quedat en el oblit es veu pero en fi que cadascu es compri lo que vulgui salut


On has llegit ho del tomo 2? Em passes la font please?

A veure si algú puja a la xarxa el rippeig dels primers 14 capitols del box en castellà i actualitzo els audios, pero evitar les parts censurades

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 nov. 2017, 11:02

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 08 nov. 2017, 16:53

Algú sap alguna web de dvdfull anime?
Ho comento per poder descarregar la box de súper.
Em comprometo a descarregar-la i extreure els àudios ac3 per cedir-los per la release.

Edit: Em sembla perfecte que hagin decidit continuar la sèrie vermella fins al final.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 nov. 2017, 11:12

a mi també em sembla perfecte que s'editi la sèrie Vermella completa i qui es vulgui comprar-la en aquest format em sembla molt bé com qui es vulgui comprar el format tom només també jo em comprare els dos ^^

Ahir ja va començar la saga black a super a boing molt emocionant (mode ironia on) això si havia plànols dels braços de goku i vegeta que semblaven com torzidos sobretot quan mengen el ramen XD

posdata: a l'episodi d'ahir de super a trunks fa un flashback del passat quan va derrotar a freezer i king cold i lluito al costat de goku i els seus amics contra els androides i surt amb els cabells lila menuda cagada van fer ahi que ara surt amb els cabells blau ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 09 nov. 2017, 11:47

Si jo també el vaig mirar portava desde el capítol 27 sense mirar-lo per la Boing. Normalment espero al que es publica aquí. Però la impaciència em va superar.
No sé si va haver alguna censura. El tema flashback pensaments de pasat. No he entès mai com sempre ho emeten tan descolorit com si fos una cinta beta.
-En tema tomo o sèrie vermella. Doncs sèrie vermella per dos motius: Tinc la versió antiga i les vinyetes es veuen més bé. Als tomos es tan miniatura que s'ha de llegir amb lupa. :lol: Conya apart. S'ha de reconèixer que estan més ven imprimits que la versió anterior la sèrie vermella.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants