Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 18:03

En Vegeta també va sobreviure a la Bola Genki.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 18:24

si tens rao pero aquella va ser una mini bola genki mes be XD
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 22:31

Osti, doncs després del vell DB Hyper Dimension de la SNES, és el primer joc de DB que mínimament desperta la meva curiositat! Visualment llueix genial, gairebé 100% look anime. El sistema de combat fa pinta a còpia dels MvsC, però res a dir, millor això que no que reinventin la roda malament. D'alguna manera potser es troba a faltar la sensació de grandesa de l'escenari dels jocs 3D, o dels 2D vells amb allò de dividir la pantalla amb una línia xD però res imprescindible.
Llàstima que hi hagi tota la púrria de personatges de super... Amb lo "vell" ja en feiem prou -_-'
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dc. 14 juny 2017, 22:49

He vist el trailer del joc i fa molt bona cara, almenys en els acabats gràfics... veurem què tal la jugabilitat! Els que s'inspiraven en tenkaichi budokai, que en el seu moment era una passada per a mi, se m'acabaven fent massa repetitiu i donant-me la sensació que tots els personatges, més o menys, es manejaven igual -o més bé que les diferències no afectaven gens al maneig...-.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 18 juny 2017, 13:36

Vist el capítol 95 de Super. He de dir que m'ha agradat moltíssim, excepte per un petit detall. Però ha estat molt bé. En Freezer no s'assembla pas al Freezer dels fillers de Z i GT. Sembla ser que ja saben fer anar el personatge.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 juny 2017, 01:35

A jo també m'ha encantat! Tenc moltes ganes que comenci el torneig, esper que el sàpiguen sucar bé, em fa molta il·lusió pensar que en aquest no n'hi haurà prou amb ser poderós... en una autèntica batalla campal hi ha massa factors a tenir en compte; em faria il·lusió que els personatges aparentment secundaris s'hi reivindicassin (i que no acabi tot amb en Goku treient-se la trenta-quatrena transformació de la butxaca a l'hora de jugar-s'ho tot contra l'últim enemic).

Sembla que en Freezer quedarà amb l'univers 7 i... quina cara de dolent, de sàdic... si ho fan així de bé no em sabrà greu que l'hagin rescatat per tercera vegada... i segur que després del torneig en passarà alguna, això no podrà quedar així xD
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 juny 2017, 09:56

Segurament en Freezer és l'únic personatge que ha mantingut la seva personalitat en tota la història.Té mèrit venint de la Toei
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 juny 2017, 10:38

Caram doncs si que a tingut canvis. Jo porto com 7 capitols sense mirar. Doncs em fare una marato i em posare al dia.
Al final amb tantes transformacions noves que ha tingut Super. Per quan ho enganxin amb Gt diran que de tantes lluites han perdut la memoria i momès recorden el nivell 3.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dl. 19 juny 2017, 19:20

No crec que ho vinculin amb GT. GT és un futur on mai han conegut al Beerus (Segurament no va tenir el somni del SSG i segueix dormint). Encara que poden fer un remake de Gt
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 juny 2017, 02:03

Us recomano que doneu una ullada al Manga 25 de Super. Us deixarà bocabadats.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 juny 2017, 10:19

Realment imprevisible i sorprenent tot el que passa.D'altra banda sembla que en Toyotaro no tingui gaire clar com acabar la història
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 juny 2017, 11:10

Noín ha escrit:
Realment imprevisible i sorprenent tot el que passa.D'altra banda sembla que en Toyotaro no tingui gaire clar com acabar la història

Jo també tinc la mateixa impressió que tú. Però:
Spoiler: mostra
Veient com en Zamasu ha destruit la espassa d'en Trunks, tot apunta a que ben aviat sortirà la Genkidama Sword i en Zeno del futur.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 juny 2017, 13:22

Doncs espero que no acabi així, perque situaria el manga en el mateix nivell de merda que l'anime
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 juny 2017, 16:40

El manga no el seguia, però l'he mirat encuriosit... i mare de Déu! Que diferent respecte a l'anime!!
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 20 juny 2017, 16:47

Hola m´he vist el manga 25 i si sembla interesant pero se esta allargant molt la trama i ja es fa una mica pesat,,, jo m´en comprare els de la vermella que quedan els 2 numeros i arreant que es gerundi per cert el 4 surt avui,,, i els tomos no m´els comprare no se no em fan ilusio la veritat,,, i la serie a vere si ja comença el torneig que ja toca despues de tanta tonteria de relleno,,, i em temo que despres del torneig tindrem combat final de goku contra freezer una altre vegada nose perque XD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants