Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 591
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 31 gen. 2018, 12:22

pues yo prefiero las plantillas bon olor zapatillas XD

vamos quedan 5 capitulos para que acabe el torneo digo explote namek x cierto que dias no hay capitulo al final porque ando un poco pajaro ultimamente un saludo

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2548
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 31 gen. 2018, 14:39

Bon dia. Com va per aquí. Ningú vol comentar res del dragon ball fighterz.
A mi em sembla bastant guapo el joc. Bastant incomplet però és la novetat actual que s'anirà completant a base de dlcs. Crec que una de les coses que fa que el joc no sigui comentat és perquè el joc té ''Denuvo 5.0'' osigui qui el vulgui pirata nanai. També em de colaborar una mica i no esperar que sempre tot sigui gratuït. Llavors ens queixem de jocs poc treballats i gràfics poc polits. Però les empreses no treballen de franc. Jo he posat un gra de sorra compranlo.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu

dc. 31 gen. 2018, 18:12

hoy en dia los dlcs es el negocio que tienen montado los tiempos cambian,,, y ya lo de comprarte el juego fisico es cosa de solo de coleccionista hoy en dia todo es de usar y tirar

vale ya me respondo yo mismo en las fechas de los capitulos que quedan de super lo dejo para el que le interesa el tema

126 4 de febrero
127 11 de febrero
128 18 de febrero

la ultima semana de febrero no hay capitulo osea el 25 de febrero por la maraton

129 4 de marzo
130 11 de marzo
131 18 de marzo

la ultima semana de marzo no hay capitulo el dia 25 de marzo por otra maraton (pero ya da igual) XD

raulgm
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 129
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

dj. 01 feb. 2018, 22:53

Bé doncs tot apunta que
Spoiler: mostra
Vegetta es petarà a en Toppo en el capítol d'aquesta setmana, fa pinta que serà un bon capítol

Salutacions

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu

dv. 02 feb. 2018, 16:23

ahora que la serie se termina ya da igual que pongamos las cosas por privado creo que ya no hace falta ¿no?
yo opino que freezer se rehara y intentara un ultimo ataque contra toppo y este al fin lo repelera y lo mandara fuera al tirano de un rayo,,, el a-17 viendo que sus golpes ni le hacen cosquillas a toppo intentara ayudar a goku con su escudo ante los ataques de jiren pero no le servira de nada el poder de este lo hechara fuera y vegeta impotente decide poner punto final para cargarse a toppo ya que con jiren ni le hace cosquillas y le lanzara su final flash mas potente para hechar fuera a toppo aunque se tenga que quedar sin fuerzas y vegeta caera desplomado del esfuerzo y goku al ver esto que sus 3 compañeros han quedado eliminados se reactivara el migatte por tercera vez y ya definitivo y se cargara a jiren de una puta vez XD

Vamos es mi teoria de lo que pasara en estos episodios finales que quedan y si esperemos que tv3 ahora que ya que no hay independencia continuara compre la serie a finales de año al menos hasta lo que ha emitido boing hasta la saga de zamasu vamos pienso yo y seria lo mas logico ¿no? un saludo

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 557
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dv. 02 feb. 2018, 17:27

kakarotto2017 ha escrit:
y si esperemos que tv3 ahora que ya que no hay independencia continuara compre la serie a finales de año al menos hasta lo que ha emitido boing hasta la saga de zamasu vamos pienso yo y seria lo mas logico ¿no? un saludo

La meva humil opinió sobre això que has comentat, com que és quelcom aliena, ho poso en spoiler, per no interferir en el fil. Qui ho vulgui llegir bé i qui no també. Si em vols respondre Kakarotto2017, i qui ho vulgui, que també ho faci en spoiler. Gràcies!

TV3 (i la CCMA) ha de fer front al coi de l'IVA retroactiu que es va treure de la màniga el Montoro i (Govern espanyol) a finals d'anys passat. No són precisament quatre quartos, tot al contrari, cosa que implicarà una reestructuració a la televisió, avui mateix ja hi ha la primera víctima la cancel·lació del programa de tarda "Tarda Oberta", i que serà substituit per un altre amb plantilla pròpia la setmana que ve. I les següents víctimes poden ser Polonia, Està Passant, i tots aquells programes i sèries de producció externa. Dit això, et veus veient TV3 comprant DBSuper amb aquest panorama que els hi ha caigut a sobre i tot per se li han capgirat les idees al ministre en qüestió?

T'ho diré d'una altra manera.... potser el govern espanyol (PP) i amics (PSOE i C's) no van aplicar el 155 a TV3, però amb aquesta mesura, l'objectiu és carregar-se TV3, i amb una TV3 delitada ja et pots treure del cap DB Super en català, més One Piece en català, Premis Gaudí i deu mil altres coses, que gràcies a TV3 existeixen, i amb molta gent indirectament treballant gràcies a ella.

Dit això, informa't i treu-n'he les teves pròpies conclusions.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu

dv. 02 feb. 2018, 17:35

como diria el gran makinavaja pues bueno,pos fale,pos malegro,,,

pues para estar en crisis tv3 joder en la familia super 3 no paran de crecer primero las 2 niñas ninfas,despues el hermano surfero del gato y ahora una tia que toca la guitarra,,, esto tiene mas fichajes que el barça este año XD

en fin soñar es gratis ¿no? quien te dice a ti que el dia de mañana la cosa no mejora y si pueden traer super a medias con los de selecta les saldria mas barata ¿no? yo solo espero que sino hay super pues que no traigan mas capitulos ni de doraemon,ni de detective conan,ni de shin chan ni de ninguna otra,,, porque sino se les veria el plumero para unas cosas si hay y para otras no ¿no? y el resto de programacion de la cadena me da igual ya casi ni la veo,,, mientras no se carguen el apm? que viendo como esta el patio ya no me extrañaria nada XD

orikaiser
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 180
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dv. 02 feb. 2018, 21:57

Opino el mateix que en Lupus Sigarrensis.
La situació política catalana actual, amb un govern Español en plena ofensiva per carregar-se 40 anys de Catalunya autònoma, acabarà causant un quasi tancament de la CCMA. Programes de producció propia a baix cost, i apa. Oblideu-vos de qualsevol sèrie nova, encara menys anime. Estiraran al màxim els drets d'emissió que tenen i no renovaran fins que la CCMA recuperi el poder econòmic que ha tingut fins ara. El més curiós de tot, és que a TVE això no passa... Curiós, oi que sí? (Disculpeu l'off topic polític)
Imatge

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu

ds. 03 feb. 2018, 10:41

bueno que la traigan o no al final eso solo lo dira el tiempo yo confio en que si y si luego los actores que estan ahora doblando no les apatece doblarla pues que se pongan otros ya ves tu,,, que problema,,,

a mi el resto que hagan en la cadena me la pela,,, hoy en dia teniendo internet la tv es cosa del pasado yo ya casi ni la veo solo veo cuentame,la casa de empeños y mi familia vive en alaska es lo unico que me gusta actualmente,,,

bueno dejemos de tonterias de politica que no nos lleva a nada,,, fijamos en nuestros esfuerzos a ver que pasa en los capitulos finales,,, fijo que a final de la serie hacen una gran comilona en casa de bulma para celebrarlo ¬¬

orikaiser
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 180
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

ds. 03 feb. 2018, 14:34

Em temo que no hi haurà festa de celebració ca la Bulma. Recordo que la seiyu que posava veu al Japoó a la Bulma va morir de cop. Segons tinc entès, quan un/a seiyu mor, el seu personatge es retirat. Crec que son molts pocs casos els quals es manté el personatge en un anime, quan el/la seiyu mor.
Imatge

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 557
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

ds. 03 feb. 2018, 15:19

Ja, però el personatge de la Bulma tampoc no es pot retirar així com així. No és un Chaoz, Oolong o Puar... ella és la Protagonista Femenina de la sèrie.

xagasa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2548
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

ds. 03 feb. 2018, 21:03

Ara que parleu de la Bulma tinc un dubte.
La veu de la Bulma al mode història del fighterz és la veu de la dobladora Japonesa que va morir fa poc?

Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 484
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

dg. 04 feb. 2018, 13:40

Sí. És un treball póstum.

raulgm
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 129
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

dl. 05 feb. 2018, 08:31

Suposo que ja heu vist el capitol d'aquesta setmana, no? El meu comentari anterior va estar encertat, no era gaire difícil ja que els rumors ja apuntàven en aquest sentit, ara m'ha quedat un dubte,
on és en Freezer?

No el donen com eliminat però tampoc el consideren que participant restant? La imatge final del 3 contra 1 no el te en compte... tampoc apareix al resum del proper capítol

Salutacions

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1851
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16

dl. 05 feb. 2018, 11:48

raulgm ha escrit:
ara m'ha quedat un dubte,
on és en Freezer?

No el donen com eliminat però tampoc el consideren que participant restant? La imatge final del 3 contra 1 no el te en compte... tampoc apareix al resum del proper capítol

L'A 17 el va salvar de caure fora del ring amb un pedrolo que li llança :lol: (fent l'excusa de que anava dirigit cap a Toppo), així que ha quedat inconscient i amagat.

Jo ho vaig comentar a altre lloc després de veure el 125:

Me pregunto si gracias al pedrolo que le mete A17 a Freezer para que no se salga del ring, pasará desapercibido y acabará ganando el Universo 7 por superioridad numérica o algo así. O si en el último momento cuando nadie se acuerde de él haga alguna de las suyas para dar la victoria.

Em pareix evident que s'estan guardant la carta de Freezer per donar la sorpresa.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants