Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dg. 15 oct. 2017, 14:45

Cert. No hi pensava pas, però per les imatges que he vist d'aquest és guants més mànigues, guants sols no, que fa que em sembli rar.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 15 oct. 2017, 17:53

Sembla que els hi hagi robat a un soldat d'en Freezer. XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 16 oct. 2017, 17:26

el slug original tambe portava guants despres quan lluita se´ls treu aqui teniu la imatge,,,
https://vignette.wikia.nocookie.net/dbz ... 0408033445

Jo crec que en cor petit es sacrificara per salvar en gohan i s´emportara els seus dos compatriotas per endavant un sembla el slug 2 i el altre al nail 2 i queden 24 minuts perque acabi el torneig i encara hi han 30 lluitadors no si aixo no acabara mai jaja

En jiren que es ara en dabla 2 o que,,, hay meditant i goku amagat mirant-lo dient cuidaooooo que es fa mes fort ¬¬

En freezer crec que anira per en cabba i odia els saiyans del univers 6 XD

posdata: ja tinc el album de cromos de super els he pegat els 20 cromos ja,,, no me ha sortit cap repetit pensaba que venian 5 sobres i al final es veu que ho han canviat a 4,,, i aquesta setmana caura el tomo 1 de super ^^
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 16 oct. 2017, 20:25

A mi m'han falten 17 cromos i els he demanat per correu amb el formulari de petició. És poden demanar màxim 40. Bueno puc dir que la colecció està pràcticament acabada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 17 oct. 2017, 10:52

podries ser un dels primers "supers" en acabarla quina sort XD

bueno suposo que fins dilluns que ve no saldran els spoilers dels capitols 113 al 116 sempre posen de 4 en 4 nose perque,,, sera per donar-li mes emocio a la serie diguem ¬¬

posdata: ara que parlem de super algu segueix els comentaris del noi que fa els articles de la serie a la hobby consolas via web diguem que fa analisis capitol per capitol pero jo per exemple ho faig aqui i ningu em paga per dir el que penso de la serie pero a ell suposo que si li paguen i clar ha de dir a tot que es maravellos tant la serie com el merchandising nou que sacan al nostre pais ha de vendre la moto diguem per exemple nou pack de dvd de dbz i diu quin preu es collonut que barat pillate´l no el trobaras en lloc mes nose que,,, ¿no us dona aquesta sensacio? a mi me´s igual el que comenti nomes parlo si algu tambe el segueix ¿ok? salut

posdata 2: extra extra es veu que panini reeditara la primera coleccio de bola de drac la que surt en goku amb el basto i el drac shenron darrere i es de color blanc el fons,,, jo no me la vaig fer en su dia nomes em vaig fer la de bola de drac Z i la vaig completar i la de dbz 2 no la vaig ni seguir ja no em va interessar qui sap si tambe reeditaran aquestes dues coleccions tambe a lo millor pel any que be jo trobo una ximpleria que editiin la primera ara,,, es podrien esperar una mica ja que la de super esta recent calenta i tothom no te diners per ferse-les totes,,, ¬¬

https://img.milanuncios.com/fg/2208/75/220875997_1.jpg?

posdata 3: Masako Nozawa (la señora que li possa la veu a en goku al japo) cumplira el próxim 25 de octubre 81 anys (un menys que la meva avia) ja esteu tots felicitant-la XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 17 oct. 2017, 17:59

Lo de la reedició del primer àlbum et refereixes al de z?
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 17 oct. 2017, 18:10

com diria el gran antonio ozores no hijaaaaaaaaaaaa nooooooooooo jo recordo que el primer que va sortir va ser el Z pero despres van sacar el Z 2 (la gent creia que era una segona part de la serie pero era del album de cromos nomes) i despres van sacar la de la primera serie,,, jo em refereixo a aquesta es que no trobava la foto suelta de la cole ja l´he trobat es aquesta

https://cloud10.todocoleccion.online/al ... 402972.jpg

posdata: molt malament de haver-hi regalat els cromos repes es broma i de haver-hi acabat la cole tan rapid havia un tal VICDBZ que diu que nomes li faltaban dos cromos ho he llegit a la seva pagina del facebook sou els dos primers en acabar-la lo que no m´agrada del album son els cromos petits cabezons ja els podien ficar al final de tot perque em mig molesta alhora de buscar per pegar els cromos he pensat en arrancar-lo pero de moment no no sigui que em cargui el album ah i te 180 cromos la coleccio perque ho vulgui saber ¬¬
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 17 oct. 2017, 18:19

Avui ha sortir ja el primer tom de Super, pels interesats:

Imatge
(la foto no és meua)
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 17 oct. 2017, 19:50

Jo penso el mateix el desplegable que hi ha al mig del àlbum no m'ha agradat gens. A més és molt incòmode per posar els cromos que tenen 3 parts que just són els 2 laterals. A mi perquè em quedés ben enganxats vaig tenir de fer-li fer acrobàcies al àlbum.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dt. 17 oct. 2017, 20:16

Steve Maister ha escrit:
Avui ha sortir ja el primer tom de Super, pels interesats:

Imatge
(la foto no és meua)


Jo ja tinc el meu, inclou unes postals. I s'acaba just en el mateix punt on ara va la serie a Boing...

Se sap si faran més toms d'aquests? Per que pel que tinc entes la sèrie vermella "possiblement" torni l'any que ve, però d'aquesta edició se sap? (A amazon he vist que l'edició italiana esta a punt d'estrenar el tercer volum...)

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 17 oct. 2017, 21:25

raulgm ha escrit:
Se sap si faran més toms d'aquests?

Sip, aquesta edició és la principal, la faran sencera segur, els 3 toms que hi ha al Japó, i després tots el que vagin sortint.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dt. 17 oct. 2017, 22:19

Depèn de la llibreria, distribució o el que factor que sigui potser que vagi amb retard. A la que vaig jo, aprofitant que hi tenia una comanda i avui mateix m'havia arribat, he preguntat per les novetats de Planeta que havien sortit avui, si havien rebut alguna cosa o no, i amablement m'han ensenyat el que havien rebut, i justament, Super, que m'interessa i Resurrecció de F, aquesta no, com també Usagi Yojimbo Saga, que sí m'interessa no ho havien rebut. Segurament divendres ja ho tingui.

I com diu l'Steve Master, de cara l'any que ve, pel que he llegit el twitter sortirà el segon. Aquí hi ha dos coses que aplacin la publicació del volums, totalment normal, només n'hi ha tres. I l'altra que primer publiquessin la sèrie vermella, si molt nostàlgic i tot el que vulguis, però la veritat al meu parer, una bestiesa. Si pel Saló del Còmic haguessin tret el primer volum, ara tindríem potser ja el segon volum, i s'aniria més igualats amb la resta de publicacions europees.

Pel qui seguiu el manga en castellà, es veu que han corregit algunes coses que en la primera traducció no era del tot clares, enllaç unboxing: https://www.youtube.com/watch?v=8TwSolgmP5U.

Salut!!!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 18 oct. 2017, 00:47

Ostres ni m'havia enterat del sortia avui el anime book de la resurrecció de Freezer. Bueno dema l'encarrego i amb sort en una setmana el tinc.
Pel tema tankobon de moment no el comprare. Estare a la espera per si treuen el volum 2 en edició comic serie vermella.
Si que preferiria tenir la versió tankobon pero tinc tota la serie blanca i vermella clasica i es la que actualment conservo.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 18 oct. 2017, 11:30

Jo ja tinc el meu tomo de super 1 el vaig pillar ahir al fnac de les arenes lo curios que nomes estaba el tomo en catala i no vaig veure el de castella,,, les postals molen jo suposo que primer continuaran amb la vermella al gener i despres de sacar 5 numeros mes sacaran el 2 tomo al octubre a lo millor,,, jo estic esperant la chozenshu els volums 3 i 4 que deian que pel 2018 els editarian els 2 que queden,,, dels tomos a color de la pelicules ni me interessan no me comprat cap,,, cadascu es compra lo que li agradi ningu es posa una pistola al cap per comprar tot lo que surti aixo esta clar va per gustos de cadascu o o li que la seva butxaca li permeti que tambe aixo es important salut

posdata 1: sembla que els próxims capitols de super al 114 en concret tornara al torneig en hit pero sense la gabardina els rumors de la red o apunten aixi,,, i els saiyans del univers 6 i del univers 7 s´acabara ja la tonteria aquesta de amistat i lluitaran entre ells i que al 2018 hi haura ja una nova peli de la serie bueno diuen que una trilogia de super els 3 arcos de la serie pero millorats amb el manga de totoyaro podria ser factible ,una al 2018,una altre al 2019 i una altre al 2020 trilogia power up ¬¬
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 18 oct. 2017, 12:01

kakarotto2017 ha escrit:
jo estic esperant la chozenshu els volums 3 i 4 que deian que pel 2018 els editarian els 2 que queden

El Compendio 3 surt aquest desembre, el 4 no té data confirmada encara, però segur que sortirà durant el 2018.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants