Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

ds. 23 set. 2017, 02:43

Ja m'estranyava que quedàs tan poc! Segurament s'allargarà, tot i que alguns d'aquests enfrontaments potser duren menys del que es pot esperar, no m'estranyaria que l'enfrontament d'en Cor Petit sigui un sol episodi, com ha passat amb els diferents enfrontaments del Follet Tortuga... Els plats 'forts' segurament sí que seran més llargs, (l'esperat duel amb en Jiren)... vaja, tocaria! Supòs que si acaba efectivament al voltant dels 150 episodis segurament hi càpiga una saga més. Ja ho veurem!
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

ds. 23 set. 2017, 16:29

hola doncs una nova "mini" saga no ho se per popondre ja que se ha fet de tot que un dels zenos es tornes dolent per exemple el del futur i que vol matar al del present i que els deus de la destruccio tambe poseits per el zeno dolent dones ordres de acabar amb tots els del torneig per no tenir rivals una mica com va passar el satanas cor petit amb el tambor ja que estem rememorant sagues del passat perque una mes ¿no? i el combat final fos en goku contra en bills poseit i despres es carregues el zeno dolent i tots els que han estat poseits tornessin a la normalitat sense l´aigua sagrada aixo si que esta molt vist ¿que us sembla la proposta? ho sento xagasa pel joc esta be que fotin androides pero a la serie ja no mes XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

ds. 23 set. 2017, 18:03

Vist fins el capítol 35 de bola de drac súper. Amb àudio Latino. Torneig d'en Champa. M'està enganxant aquesta saga.
Al pas que van a emetre els capitols la saga Goku black està a la cantonada.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 24 set. 2017, 13:15

El dia 2 els faran a Boing. Segurament amb censura.
I vit el capítol 108. M'ha agradat molt. En Freezer deixant al seu lloc al Frost i demostrant qui és l'auténtic tirà. Els de Super si que saben com és en Freezer.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 24 set. 2017, 14:50

Com he dit en algun cop és l'únic personatge que no ha perdut la seva personalitat, i s'agraeix. El personatge d'en Frost no deixa de ser una copia per'o m'agraden els personatges cabrons que se la sua tot. No obstant era previsible una traïció d'en Freezer.La pena és que aquesta aliança tenia pinta de ser important i al final no han fet res, tot i que que els dos personatges han estat desapareguts pràcticament tot el torneig,i en Freezer i la seva traïció han quedat en res. la TOEI és inacapaç de seguir un bon fil
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 26 set. 2017, 16:33

hola sembla que en goku utilitzara el blue+el kaiokenx20+la gendikama 3 x 1 qui dona mes senyors tot aixo per derrotar en jiren,,, que crec que despres de eliminar en hit,,, anira pel segon asalt amb en goku,,, per cert qui sera el proxim del univers 7 en abandonar jo dic en freezer i crec que qui guanyara el torneig sera en son gohan sera una mena de primer lluita goku contra jiren per veure com lluita i despres el remata amb el enrabiat son gohan el seu fill XD

posdata: encara no ha sortit el album surt al octubre,,, salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 26 set. 2017, 16:39

Cullo. Com és que ja he vist vídeos de youtube que ya ensenyen l'àlbum. Otros mas de la Peña. Treuen l'àlbum 1 més abans que els cromos. Serà per fer salivera.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 26 set. 2017, 18:01

doncs ni idea nano tampoc estic obsesionat en comprarlo si el possen al youtube es perque la gent vegi com es per dins i per que se animi a comprarlo no es com antiguament que compraves el que surtia ja es igual que despres fos una castanya com els posters de la matutano per exemple o els cromos dels phoskitos compraven quasi tot,,, era una altre epoca XD
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dc. 27 set. 2017, 12:10

Jo crec que en Freezer aguantarà més. Potser en Cor Petit, el següent a caure? Ja m'agradaria que aguantàs més, se suposa que té una ment privilegiada que l'ha de beneficiar en un torneig d'aquesta tipologia però vaja... de moment han caigut els més febles, potser hi haurà alguna sorpresa.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 27 set. 2017, 12:25

ara diuen els spoilers i rumors que tindrem torneig fins a desembre no si aixo sera mes llarg que la explosio de namek que quedan 5 minuts i va durar 30 capitols lo menys XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 27 set. 2017, 13:22

Estan al caure les box de selecta. I si no es un fake lo que he vist son 4 box. Que aniran sortin.
1-Box Saga De Bills.
2- Box Saga Freezer Gold.
3- Box Saga Champa
4- Box Saga Goku Black.
Si , si saga Goku black pero tranquils que quan surti aquesta 4a box a boing l'hauran repetit 5 cops minim.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 27 set. 2017, 17:17

uauuuuuuuuuuuuu anem tots a comprarles rapidament no sigui que ens quedem sense,,, (mode ironia on) XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 27 set. 2017, 17:53

kakarotto2017 ha escrit:
uauuuuuuuuuuuuu anem tots a comprarles rapidament no sigui que ens quedem sense,,, (mode ironia on) XD


Home com a bon fan compreles. Seran sense censura. :profident: :profident: :profident:
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 27 set. 2017, 18:12

ressssssssssss jo amb la versio original japonesa i subtitulada al castella ja en tinc mes que de sobres,,, es la mes economica de totes i la que fa servir tothom,,, ¬¬

Pitjor ets tu que te la tragues en latino que passa xagasa wey XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 27 set. 2017, 18:14

Bueno la setmana que be me la començare a veure també a boing amb el doblatge castella.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants