Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 27 juny 2017, 17:07

cuidaooooo que be el super gogeta blue quina novetat XD

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/g ... 4-d-103804
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 27 juny 2017, 17:25

El títol d'aquesta pel·lícula hauria de ser: "Bola de Drac Heroes: The Movie". Ja s'inventen qualsevol sense posar-hi lógica.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 27 juny 2017, 17:30

si aquesta peli es de 4d i no explica com cullons li surt al broly aixo de supersaiyan god qui s´ho dona el poder o li surt a ell tot sol? i ara per posar-hi tot en blue ja val,,, i ale nosaltres com a consumidors ja tindrem que dir guauuuuu com mola doncs no ja no ens venen la moto i aquesta peli no la veurem mai aqui suposo si la porten en blue ray 4 ultra k hd suposo que si,,, tambe hi ha una altre d´en freezer pero en 3d i suposo que tambe la portaran algun dia,,, o no,,, bueno es igual,,, ja no ens fa ilusio a mi per suposat XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 29 juny 2017, 16:49

bueno ja ha sortit la portada del numero 216 de super de la vermella sera la ultima cosa que compri aquesta any de la serie i ja portava un munt sense comprarme res XD

http://libros.fnac.es/a1359023/Bola-de- ... archpos=1#
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 29 juny 2017, 18:44

Molt be que planeta continui amb la serie vermella.Però perfavor no deixeu les coleccions a mitjes. Com estan fent amb els anime books de les pelis.
-Van editar els ultims.Llevors van anar tirant enrrera fins a arribar al anime book ''Els rivals mes forts'' i despres. Bye bye. Si te visto no me acuerdo.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dj. 29 juny 2017, 22:19

xagasa ha escrit:
Molt be que planeta continui amb la serie vermella.Però perfavor no deixeu les coleccions a mitjes. Com estan fent amb els anime books de les pelis.
-Van editar els ultims.Llevors van anar tirant enrrera fins a arribar al anime book ''Els rivals mes forts'' i despres. Bye bye. Si te visto no me acuerdo.


Com es va dir des d'un bon principi, aquests 5 números de l'edició vermella de DBSuper era quelcom de cara al 25è aniversari de la publicació de Bola de drac per part de Planeta. També van dir que si la cosa tenia èxit, la cosa continuaria, per tant si la cosa va bé, no espereu res fins el 2018.
Sobre els anime comics de les pel·lícules en cap cas s'ha penjat res. Per l'agost està planejat el llançament de Batalla al Limit! (Androides núm. 13, 14 i 15) i per l'octubre Fusió (Gogeta i Janemba) i Resurrecció de F.
Així doncs, segons aquest pla de llançament, faltarien el quatre primers: Garlick Jr. Dr Willow, Turles, Slug i l'Especial d'en Gohan i en Trunks del futur, i esperar si també el de Bola de drac anime, que no sé si n'hi ha.
Llavors sí que hi ha els anime comics de la sèrie que ara per ara prioritzen les pel·lícules i DBColor.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 juny 2017, 12:29

Nou poster promocional del torneig del poder.
Spoiler: mostra
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 juny 2017, 12:33

Spoiler: mostra
Sembla que en Goku hagui ficat els dits a un endoll. Aquesta forma no és novetat. Ja va sortir a la pel·lícula del Slug.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 juny 2017, 12:43

cullons el poster aquest no diu res es a dir en goku ja no usara cap mes transformacio mes a la serie i lluitara normal sembla que ja ha concentrat tot el seu poder com en son gohan mistic una semblança...

Jo si continuent o no la vermella me es igual si saquen els compendios 3 i 4 ja em donare per content pero fins el any que ve no crec que editin mes,,, han de deixar alguna cosa per mes endevant i no poden editar tot de cop suposo,,, XD

ah la serie crec que el proxim capitol ja tindrem nou ending ¿no? per cert ja podrien actualitzar les imatges quan van a publicitat i treure en boo i posar el careto d´en freezer i que la a-18 mire endavant coi que no costa tant pero crec que seguiran igual se´l passen per el forro dels cullons,,,
bueno aquest es el ultim missatge que deixo al forum fins al septembre que tingueu tots bon estiu salut
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 juny 2017, 13:32

Per cert, al cartell posa "El treball dels déus acaba aquí". Què pot significar això?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 30 juny 2017, 13:40

Ostres jo espero que planeta còmic editi els anime book de les pelicules de z que falten d'aquí al Desembre. Jo per demanar que editin els 4 anime book de les pelis d'en Goku petit. I pel tema que planeta editarà poca cosa i fins el 2018 res. ¿Doncs que pensen fer aquests 6 mesos?. Els anime book no són pas cap novetat. Més ven dit relíquia. I sort que els editen bilingüe. Català i castella. Jo crec que ara es el moment per aprofitar el tiron. Capítols nous i jocs nous nova moda entre cometes. Planeta tindria de aprofitar ara i editar novetats de bola de drac. Sense demanar res del altre món d'ara al desembre podrien editar ven bé els 3 tankobon de súper.

Edit: (1-6-2017) El dia 27 de Juny va sortir el 4 pack de dlcs del dragon ball xenoverse 2. Es confirma en principi que aquest es el ultim pack de dlcs i el joc ja esta completat.
Segur que ara sortira una edició especial edition amb tots els dlcs incluits.
Aquest joc ha tingut molta critica però a mi m'ha agradat molt. Es mes tipus mon obert i potser això l'ha allunyat dels tan famosos budokai tenkaichi.
-Una curiositat d'aquest ultim pack de dlcs on i han afegit la lluita de la cambra del temps del mode historia den Goku Black. En el joc l'anomenen ''Goku Oscuro'' :blink:
Bueno en definitiva a veure que tal sera el nou xenoverse 3 i el Dragon Ball FighterZ,

Edit 2: (3-6-2017) Fa temps que no miro el canal Boing desde que van deixar de emetre els capitols de Super. Però avui mirant de casualitat a les 23:05 estaven emeten el capitol 22.
¿Es sap algú si s'estan emeten sense censura o es casualitat i prou que l'emetin mes tard?
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 05 jul. 2017, 18:18

hola de nou sembla que han posat les sipnosis dels nous capitols fins al 101 i sembla que el univers 9 sera el primer eliminat complet i del 7 el primer en caure sera en krilin despres de fer-hi un gran atac jo penso que el segon sera en mutenroshi XD
i sembla que la vermella de super continuara ho posa al ultim comic es una bona noticiajo prefereixo aquest format enverde el tomo salut
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dc. 05 jul. 2017, 19:23

L'Univers 9 cau el primer... No és cap sorpresa, Toei. Si ja ens els presenten a l'opening com uns inútils que no saben per on venen els cops!
I el Krillin és el primer en caure? L'han convertit en el nou Iamcha!
EDITO: Han dit que al 101 en Jiren lluitarà contra la Kale. M'imagino el resultat del combat...
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 07 jul. 2017, 13:55

Per cert, es veu que el Gogeta de la portada no és en Gogeta. És la fusió d'en Goku amb l'espectador.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dg. 09 jul. 2017, 13:07

L'Univers 9 ja ha fet figa... és cert que era previsible, si aquells tres eren els més poderosos, en els combats d'exhibició no feren gran cosa... Em fa llàstima que es carreguin en Krilin tan aviat, m'hauria agradat veure els personatges secundaris amb més protagonisme... veurem en quines condicions i com afecta els demés lluitadors de l'Univers 7; de tota manera sembla que abans de dinyar-la donarà una mica de guerra juntament amb l'A-18, m'agradarà veure-ho! M'encanta el torneig!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants