Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 23 jul. 2017, 12:35

que va molar? és lamentable tot el que passa.No segueixen cap mena d'ordre, tots son lluites individuals quan es es un torneig en grup i hi ha tot cristu allà pel mig. Personatges com en Freezer desapareguts i en Goku encara es permet el luxe d'anar ensenyant a la gent a transformar-se.

Tema Kale. No només el personatge és una copia exagerada d'en brolly (ja fins i tot està obsessionant amb en Goku) sinó que a sobre van copiant escenes de les seves pelis (la muntanya de pedres des d'on en Brolly ataca, els atacs bastos estampant a la gent o el kamehame d'en Goku als seus nassos). és realment patètic.

Suposo que als nens i joves d'avui dia això els dEu agradar molt (transformacions a dojo i cap mena de lògica en la trama) però per una persona amb dos dits de front, i amb alguns anys, aquesta serie és un insult a Bola de Drac.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dg. 23 jul. 2017, 13:24

A jo m'encanta! i tenc una edat ja... em deuen faltar els dos dits de fronts doncs xD mai m'agradaren les pel·lis i algunes ni tan sols les he vistes, no em preocupa gaire que s'autoplagiïn... per youtube ho consideren com una mena de fanservice, però a mi això ni fu ni fa. Sí que tot és un kaos i un desordre, però això precisament pens que està ben fet, si a un torneig lluitassin 80 personatges alhora realment m'ho imagín així: al final perds el control de tot el que passa, per molt que et proposis fer tàctica en equip: l'univers 7 (a mitges) s'ho ha proposat, i ja veurem què els dura...
 
Avatar de l’usuari
Hibari_Kyoya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: ds. 12 març 2011, 12:45

Re: Dragon Ball Super

dg. 23 jul. 2017, 14:43

El nivell blue fa mes pena cada vegada que el veig personalmente crec que no serveix per res XD
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 23 jul. 2017, 15:25

El nivell Blue és el nou SSJ 3.
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Super

dg. 23 jul. 2017, 17:30

Un cop més es passen les escales de poder per el forro XD

Per molt SSJ llegendari que sigui la Kale, el SSJB se suposa que és molt més poderós que el SSJ3, el qual s'hauria de passar en Broly per la pedra XD
El SSJ llegendari hauria d'estar a la par amb un SSJ2 full-power, tipus Gohan vs cell o Goku vs Vegeta a la saga Buu.

Un cop més tot això de les transformacions és solament qüestió cabells, llum i guspires de colors xD

Em fa gràcia el grup de gohan, mestre muten, piccolo i ten que estan allà al costat del pilar fent pinya esperant i ningú els va a molestar...
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dg. 23 jul. 2017, 23:00

Ja se'ls acabarà la tranquil·litat, ja xD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 25 jul. 2017, 16:36

hola una vegada vist el capitol 100 cada vegada me aburreix mes el torneig i estic desitjant que se acabi ja i aixo que acaba de començar en fi,,, sembla que el proxim capitol el univers 6 tindra algunes baixes crec que les dues noies,hit,i el robot i el os panda i nomes quedara en frost i en kale em sembla,,, i els del univers 11 la patrulla especial aquesta sembla les forçes especiales d´en freezer pero en versio moña,,, ¬¬
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 30 jul. 2017, 14:46

Vist el 101. M'ha agradat bastant.
Per cert, en Pepe Mediavila ha dit que l'Emili Freixas, veu d'en Phong (Reboot), l'ancià de Kelbo (Bola de drac GT) i el doctor Hiluruk (One Piece) ha mort. D.E.P
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dg. 30 jul. 2017, 16:14

A mi també m'ha agradat! Aquesta setmana, a més, he aconseguit no mirar espòilers sobre avanços per internet. DEP
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 08 ago. 2017, 16:04

bones apasionant capitol el 102 per mi el pitjor de tots mare meva semblava mes ben be un capitol de la magica do re mi que de super,,, menys mal que nomes ha sigut un,,, esperem que els proxims no hi hagin tantes xorrades,,, ¬¬

aquests dies veient una estona bola de drac al super 3 al migdia em vaig adonar que en nam i el oob les seves histories se asemblen molt una aldea que te necessitats de aigua i el altre que te una familia ben pobre i quasi no tenen per menjar,,, a vere si son del mateix poble i el nam es el pare d´en oob tot podria quadrar jaja en fi son paranoies meves salut
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dt. 08 ago. 2017, 16:29

Ja que parles de Bola de Drac. Avui han emés els primers capítols amb les veus noves. I m'he adonat que a l'Avi Son Gohan l'anomenaven Sandokan. XD
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 08 ago. 2017, 16:47

Doncs ara que ho dius el altre dia en els primers capitols quan en mutenroshi li dona la bola a la bulma,,, aixo que es levanta la bulma el pijama i se li veu tot i el follet tortuga comença a sangrar aquesta part esta tallada,,, i suposo que mes endavant en el torneig de la baba quan en yamcha es apaleat per el home invisible i en krilin li treu la part de damunt a la bulma i se li veuen els pits i en mutenroshi torna a sangrar un munt,,, suposo que aquesta tambe esta censurada,,, no crec que hi hagin mes coses XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 08 ago. 2017, 18:23

kakarotto2017 ha escrit:
Doncs ara que ho dius el altre dia en els primers capitols quan en mutenroshi li dona la bola a la bulma,,, aixo que es levanta la bulma el pijama i se li veu tot i el follet tortuga comença a sangrar aquesta part esta tallada,,, i suposo que mes endavant en el torneig de la baba quan en yamcha es apaleat per el home invisible i en krilin li treu la part de damunt a la bulma i se li veuen els pits i en mutenroshi torna a sangrar un munt,,, suposo que aquesta tambe esta censurada,,, no crec que hi hagin mes coses XD

El primer bola de drac on surt en Goku petit va tenir algunes censures com:
1-En Goku li treu les calces a la Bulma . 2- El fullet tortuga veu les no calces a la Bulma. 3- Quan l'ulong es transforma en Bulma i fa ''xof xof'' amb el follet tortuga.
4- Censura rarisima (Li tira un peto en Pilaf a la Bulma.) 5- La Lange rosa violenta ''varies escenes censurades'' 6- En Goku ensenyant les vergonyes a la Haski la feliu de l'exercit de la cinta vermella. 7- La mosegada del dracula a en Krilin al palau de la baba 8- El fullet tortuga sagne al veure la Bulma en el capitol on surt l'home invisible en el palau de la baba.
9- En Satanas Cor Petit es molesta d'un comentari de la Mai.
Aquestes son algunes de les censures que recordo. Ni han vaires mes.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 09 ago. 2017, 03:21

La Bulma li fa botifarra a en Pilaf.
Una cançó cantada en japonès, quan en Goku torna del Palau de la Baba amb l'Upà, cap a la Terra Sagrada, per ressuscitar en Bora, assasinat per en Tao Pai Pai.
En Cor Petit Jr. arrancant-se un braç de soc arrel, després el tira a terra com si fos la cua d'un llangardaix.

Segur que n'hi ha més, el que passa que no les recordo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dc. 09 ago. 2017, 09:35

És una gran pena aquests detalls de la censura... En alguns casos (quan el follet tortuga dona la bola de drac a na Bulma perquè ella s'alça el vestit) per mor de la censura els fets no s'acaben ni d'entendre :(

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants