Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 09 ago. 2017, 16:12

a bola de drac Z passa lo mateix quan en freezer li clava el cuerno a en krilin i comença a sagnar como a boig o la pallissa que li fot el spopovitch a la videl no es veu com li surt de sang a porro i els dos caçadors que maten als dos iaios aquestes son les censures mes sonades en aquesta part de la serie,,,

A per cert al final del capitol de super diu el narrador que quedan 39 minuts perque acabi el torneig i se suposa que dura 40 minuts en temps real ¿que es una broma o que? com potser amb tots els que han estat eliminats nomes hagi passat un minut tan sols,,, aixo es fara mes llarg que la explosio del planeta namek,,, ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dc. 09 ago. 2017, 17:55

kakarotto2017 ha escrit:
a bola de drac Z passa lo mateix quan en freezer li clava el cuerno a en krilin i comença a sagnar como a boig o la pallissa que li fot el spopovitch a la videl no es veu com li surt de sang a porro i els dos caçadors que maten als dos iaios aquestes son les censures mes sonades en aquesta part de la serie,,,

A per cert al final del capitol de super diu el narrador que quedan 39 minuts perque acabi el torneig i se suposa que dura 40 minuts en temps real ¿que es una broma o que? com potser amb tots els que han estat eliminats nomes hagi passat un minut tan sols,,, aixo es fara mes llarg que la explosio del planeta namek,,, ¬¬

La censura de la lluita Videl vs spopovitch sanguinaria i la escena dels caçadors que disparen als 2 avis en el primer pase que va fer tv3 es va emetre doblat en català.
La resta de reemisions de tv3 ja ho van censurar. Pots veure aquests capitols integres sense censura a la release de ''Albert Wesker''. Selecta vision nova posar aquestes censures.
Soposo que tv3 va destruir aquests fragments de doblatge i per això no ho van poder posar.

-I parlant de censures de Z ja que me vist la serie fa pocs mesos: 1- El follet tortuga surt amb els pantalons baixats desde el wc per dir a la Bulma que ja poden invocar el drac per fer resucitar en Goku. 2- En Napa talla el braç a en TenShin Han 3- Canço de fons quan en Kaito li parla a en Goku dels antics habitants del planeta vegeta. En Vegeta desintegra en Dodoria (A mes aquest capitol algunes escenes es van moure de lloc al fer la censura) 6- Un soldat den Freezer remata un namek ferit en la lluita contra en Vegeta. 7- El capita Ginew es fa una ferida al pit i surt sang lila. 8- Ultra censura estil ''Boing'' en Freezer atravesa en Krilin amb la banya i el tortura (Bastants min de censura) 9- En Freezer fase final estrangula en Vegeta i aquest li surt un raig de sang de la boca. 10- El disc den Freezer fa una mini ferida a la cara den Goku. 11- El disc den Freezer parteix per la meitat al propi Freezer. 12- En Freezer fa explotar el cos den Krilin.

Recuperació limitada de censures per part de tv3 en la edició ''Bola de drac com mai l'havies vist'' 1- Doblatge de la gran majoria de titols dels capitols. 2- La cortineta que hi ha a cada capitol.
3- El master del opening i el Ending tenen per fi les lletres en japones. Tinguent els dobladors no he entes com actualment no van doblar totes les escenes que em anat dient. S'ha de dir que alguna si que s'ha posat però nomès les que no tenien veu.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 09 ago. 2017, 18:18

si precisament me estic tornant a baixar aquesta versio release que t´ho dius per torrent,,, per desgracia em va petar un disc dur de un terabyte i ho vaig perdre quasi totes les series senceres nomes em queden capitols sueltos i clar tornarme baixar totes una altre vegada es un pal,,, nomes les que mes me interesen de mica a mica a vere si ho recupero lo que pasa que hi ha releases noves que ocupen 1 giga per capitol i clar la meva conexio es una mica merda i paso de estar mig hora per baixar un capitol per exemple,,, en fi,,,

Parlant de la censura recordo que les escenes que jo he dit a Z les van donar quan van estrenar els capitols els dimecres per la nit en la hora manga nomes els vaig veure una vegada sobretot lo dels dos iaios morts per els dos assesins i la resta ja em vaig perdre de les censures tampoc tenia gaire interes,,, tambe recordo que van donar street fighter II victory i neon genesis evangelion i despres van donar unes quantes pelicules manga quins temps,,, ja res tornara a ser igual,,, semblen unes iaies comentant quan eran joves jaja salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 10 ago. 2017, 01:34

La saga dels androides no va tenir cap censura. Extrany veien lo que van fer en les Sagàs anteriors. Al seu temps quan vaig veurem tota la sèrie pels dvds de selecta vision vaig detectar una censura. I és quan en Goku fingeix que li vol tirar un súper kame hame ha a en celula desde el cel. I aquí bé la censura: En Krilín li diu ''Ets boig destruiràs la terra'' Osigui aquest trosset venia subtitulat. Jo crec que se'ls va enganxar la cinta al extreure l'àudio.
-I amb el tema de la estrena de súper amb parla llatina sembla que la sèrie també els i arriba amb alguna censura i amb un opening que pel que he llegit a generat moltes crítiques.
-Tambe he llegit que Sony a comprat Funimation.
¿No sé si és veritat o no? Però espero que nomès sigui la sèrie i no els videojocs. Perquè si és així deixaran de ser multiplataforma a ser nomès exclusius de Sony.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 10 ago. 2017, 02:17

Tornant al tema de Super, i el temps del Torneig d'en Zeno; el temps límit son 100 Taks, que en temps terrestres son 48 minuts. Per tant, han passat 9 minuts de Torneig, i es pot dir que ja s'han eliminat dos universos (el 10 és al caure), a falta de 39 minuts per finalitzar el torneig. L'úlitm episodi semblava una barreja de Sailor Moon i One Piece, massa ensucrat pel meu gust.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 10 ago. 2017, 16:49

a vaja es veritat que duraba 48 minuts quin lapsus pensaba que eren 40 jaja es que esta emocionantissim el torneig i clar tinc lapsus a vegades XD

Diuen que al 104 apareixera el super saiyan god o sigui es la nova transformacio de goku quina novetat,,, ¬¬

Per cert que arribara abans els dvds/bluerays de super a espanya o que donin tota la serie sencera per boing,,, jo dic lo primer han de
sacar pasta els de selecta vision si arriban a comprar-los els drets per distribuirlos que no me extranyaria que per el any que be ja sortin al nostre pais a la venda,,, salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 10 ago. 2017, 16:55

kakarotto2017 ha escrit:
a vaja es veritat que duraba 48 minuts quin lapsus pensaba que eren 40 jaja es que esta emocionantissim el torneig i clar tinc lapsus a vegades XD

Diuen que al 104 apareixera el super saiyan god o sigui es la nova transformacio de goku quina novetat,,, ¬¬

Per cert que arribara abans els dvds/bluerays de super a espanya o que donin tota la serie sencera per boing,,, jo dic lo primer han de
sacar pasta els de selecta vision si arriban a comprar-los els drets per distribuirlos que no me extranyaria que per el any que be ja sortin al nostre pais a la venda,,, salut

Selecta vision editara la serie segurisim. Però crec que estan esperan el doblatge de tv3. Ja que es un dels mes esperats. L'audio castella no tenen cap problema ja que els 27 capitols els van doblar integres sense censura. La censura la va aplicar ''Boing''.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dj. 10 ago. 2017, 18:02

De moment -pel que es diu per Internet almanco- no sembla que hagi d'arribar aviat el doblatge al català, però el que dius, no m'estranyaria, Bola de Drac aquí està socialment molt associat a la llengua catalana, si no esperassin, a posteriori, ho haurien de tornar a treure. Esper que arribi i, si en castellà no hi ha hagut problema (llevat d'en l'emissió) esper que no hàgim de patir per la censura ^^
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 10 ago. 2017, 18:39

Se que molts detesten bola de drac super. Però quan veig amb les series chorra que s'han gastat els diners tv3 m'estiro dels cabells. (Bueno no puc perque em rapo ) Però tela. Moltes series m'he preguntat si els han costat 4 duros per arribar a doblarles. No dire cap nom perque cada cual te els ses gustos. Però bola de drac siguin bons o dolents els capitols saben que es algu que els donara molta audiencia i que de pas poden cedir aquests audios a futurs edicions dvd o bluray.
Per part de selecta vaig llegir fa temps que tenien pensat editar la primera box de super a finals de desembre.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 11 ago. 2017, 01:44

Segurament TV3 esperi encara un bon temps a adquirir DB Super. Amb Kai, a les dues parts, tant la de Nàmek/Androides/Cèl·lula, com Bu, van esperar a que finalitzés l'emissió japonesa, per adquirir-la i doblar-la a casa nostra. Auguro que almenys caldrà esperar un any abans no arribi Super en Català.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 11 ago. 2017, 16:41

si como va passar amb les cintes vhs de GT fins que no es van vendre totes tv3 no la va emetre a mi ja me es igual si la doblan o no,,, ja super veient-la una vegada ja en tinc prou,,, es como les reposicions de la serie a la tv a mi ja me aborreixen sera perque em se els capitols de memoria suposo que a vosaltres o passa el mateix en fi,,,

mireu quines figuretes han sacat qui tingui pasta que se les compri jo ja no em gasto un euro mes en bola de drac bueno menteixo fins el any que ve si continua la vermella al gener suposo que si,,, pero res mes,,, ademes ja em costa guardar tot el que tinc de merchandising de la serie que he pillat en anys com per tener mes,,, ja no tinc espai,,, bueno aqui us deixo el link com curiositat podrien haver-hi regalat la figureta d´en boo en el pack ¿No? ¬¬

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... o-7-159586
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dv. 11 ago. 2017, 17:16

orikaiser ha escrit:
Segurament TV3 esperi encara un bon temps a adquirir DB Super. Amb Kai, a les dues parts, tant la de Nàmek/Androides/Cèl·lula, com Bu, van esperar a que finalitzés l'emissió japonesa, per adquirir-la i doblar-la a casa nostra. Auguro que almenys caldrà esperar un any abans no arribi Super en Català.

És per drets. Si no es dobla al català ni a cap altra llèngua és perque Telecirco en té els drets exclusius. Ja va passar quan Antena 3 va començar a emetre GT el 2003. I amb Shin-chan també va passar.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dv. 11 ago. 2017, 19:48

Jo no solc comprar merchandising però vaja, m'han agradat ses figures! Lo des drets exclusius no ho sabia però era bo d'imaginar, me'n record de quan va passar amb Shin Chan (que si no vaig errat abans que passàs TV3 ja l'havia començat a emetre amb èxit i en tallaren l'emissió durant anys, no?). De Super quan surti el tom aquest setembre miraré de comprar-lo, que em fa ganes -i més sabent que hi ha tants de canvis respecte a l'anime-.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 11 ago. 2017, 23:05

Caram si esperen el mateix temps que van esperar per emetre Shin Chan ja ens podem adormir. Tv3 va trigar com a minim 3 anys a emetrels desde el pase per A3 i crec que va trigar mes i tot.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Dragon Ball Super

dg. 13 ago. 2017, 11:13

Vist el 103. M'he quedat sense avatar. XD
M'ha fet llàstima veure com ha caigut en Gowasu. Creieu que el podran ressucitar am les boles de drac?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants