Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 179
 
Avatar de l’usuari
Kenzan
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 11 ago. 2015, 23:02

Re: Dragon Ball Super

dc. 12 ago. 2015, 01:48

Hola a tothom! Aquest és el meu primer comentari en aquest fòrum, un plaer!

Sobre el tema del fil, només puc dir el mateix que vosaltres sobre l'animació, és pèssima, però amb la trama no hi estic tant d'acord.
No m'agrada, només he vist els dos primers capítols i no en veure cap més, però no crec que Super tingui una trama significativament pitjor que Z, continua sent el mateix de sempre. Té el mateix humor, el mateix relleno característic de la Z, i continua seguint el mateix patró: Apareix un nou enemic, en Goku s'entrena i envien a la merda la coherència de l'anime per guanyar el nou enemic. La principal diferència, és que DBZ la vam veure quan érem petits, fins i tot ara quan la retornem a veure som incapaços d'adonar-nos que sempre ha sigut així de dolenta...

Amb bon comentari m'he estrenat. :lol:
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 13 ago. 2015, 23:22

Un video força interessant, sobre les diferències d'animació en diferents episodis de DBZ. Aplicable a DBS.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 14 ago. 2015, 11:42

Fa temps vaig estar analitzant i és molt interessant. De llarg el que menys m'agrada és en en Masahiro Shimanuki, ja que feia unes cares força deformades especialmente els ulls.Per sort nomes va apareiuxer fins la saga de Namek em sembla.Tampoc m'agrada en Masayuki Uhiyama, amb un dibuiz molt simple y amb pocs detalls

En el video surt una comparativa que sempre 'ha fixat, i es el combat entre en trunks i en Freezer. Entre un capitol i altra la diferències és abismal

Per cert sempe m'ha semblat brutal aquell capitol de la saga de buu dibuixat per en Keisuke Masunaga, la definició dels trets facials d'en Goku així com els detalls del cabell em semblen genials.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Dragon Ball Super

dg. 16 ago. 2015, 20:57

La animació del capítol 5 em recorda al episodi de One Piece en que a Sabaody en Kizaru ataca a en Zoro i els altres l'ajuden. Dibuixen els personatges completament deformats durant 20 minuts i quan apareix en Rayleigh fiquen de les millors animacions de la Toei. XD

Spoiler: mostra
ImatgeImatgeImatge

Spoiler: mostra
ImatgeImatge


Tot i que només és veuen en ocasions (potser ho han corretgit a ultima hora després del jaleo ^^u ) s'han currat certs moments:

ImatgeImatge

El que m'ha agradat del capítol es que han donat un aspecte una mica més tirà i malèvol a en Bills. :yeah:

Una cosa que no m'esperava era que s'enfoquessin en el flashback d'en Vegeta, cosa que m'ha agradat ja que ho enllaçen amb la història original.

Al principi pensava -que bé, no hi ha bingo i no és carreguen a en Vegeta com a BOG- pero quan l'he acabat he pensat que era millor lo del bingo que els takoyakis (que per cert, després els ha llençat, perdent el respecte dels fans inutilment :blink: ).

No sé si algú s'ha fixat que en algunes escenes ficàven una banda sonora una mica més retro (tot i que no és a l'estil de DB), com a la escena en que en Trunks i en Goten lluiten amb les pistoles d'aigua.

PD: Es cosa meva o han corretgit lo de les dos mans esquerres del Vegeta que vam veure a la preview? :huh:
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 17 ago. 2015, 15:35

Tens raó, a la serie mostren un Bills més dolent i s'allunya del de la peli. Pe`ro clar no podia ser que l'antagonista principal de la serie fos simplement un tio cachondo com veiem a la peli
 
Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

Re: Dragon Ball Super

dt. 18 ago. 2015, 11:28

A mi el que em treu de polleguera, i que no és més que una continuació del que ja va passar a Bola de Drac GT, és el procés d'infantilització d'en Goku.

Amb el rotllo que "la sèrie ha de tenir humor", i la part que tenia més humor és la de quan en Goku és petit, s'estan carregant el personatge, ja que el fan que es comporti com un nen malcriat. En Goku de petit, era divertit, però a la mateixa vegada seriós i madur. També era ingenu i una mica despreocupat, però no imbècil i poruc. Ara crida molt, sobrectua, es preocupa per ximpleries... No se n'adonen que la gràcia que feia en Goku quan era petit per aquests motius, era per la seva ignorància pel fet de viure totalment aïllat del món, no per falta d'intel·ligència. En definitiva, s'està tornant bastant insuportable, quan abans era el contrari. Abans donava gust sentir-lo parlar la majoria de vegades, però ara fa vergonya sentir-lo obrir la boca.

Ah, i s'abusa un munt de l'acudit de la seva forma de menjar, ja que si bé era un acudit bastant recurrent sobretot en un moment previ a una situació de tensió, quan acaba apareixent a cada capítol sense solta ni volta, cansa.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 18 ago. 2015, 11:47

Estic d'acord, a GT ja era per matarlo de estupid que el van fer i aquí igual.Lo del menjar és l'excusa pero si algú recorda a en Goku adult fent el pallaso tant com ho ha fet aqui o a GT?.Es una llastima, fa rabia.
Vull tornar a veure en Goku seriós!!
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 19 nov. 2015, 23:24

Nou opening de DBS, amb la saga FnF. http://m.youtube.com/watch?v=tSX0qe7LvY8

Enviat des del meu VF-895N usant Tapatalk
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 03 des. 2015, 19:29

Els canvis que han fet a la versió BD/DVD del famós episodi 5:

Spoiler: mostra
Feu 2 clicks a la lupa per ampliar (hi ha 4 imatges):

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


Tampoc s'han matat molt ara, però al menys ja no fa tanta pena xD
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Super

dv. 04 des. 2015, 12:08

Comparat amb la destrossa que era el canvi és substancial.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 04 des. 2015, 15:57

Tot i la millora el nivell que mostra la Toei és lamentable en linies generals
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Dragon Ball Super

ds. 05 des. 2015, 11:44

 
Avatar de l’usuari
elsantodios5
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dv. 11 març 2016, 17:25

Re: Dragon Ball Super

dj. 07 abr. 2016, 17:18

Ei bones!
Sabeu d'alguna pàgina al facebook on pengin els capitols de bola de drac super subtitulats en català?
Dicen que ya no tenemos razón para seguir así, que nuestra forma de vida no llegará hacia ningún lugar. Pero nos da igual, elegimos nuestro camino, preferimos seguir así que perdidos entre la carroña.
Oi!
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dt. 12 abr. 2016, 21:16

Hola, voleu que pengi els capítols de Dragon Ball Super subtitulats amb molt bona qualitat?
 
Avatar de l’usuari
elsantodios5
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dv. 11 març 2016, 17:25

Re: Dragon Ball Super

dl. 18 abr. 2016, 15:55

Ramon10 ha escrit:
Hola, voleu que pengi els capítols de Dragon Ball Super subtitulats amb molt bona qualitat?


Subtitulats al català?
Dicen que ya no tenemos razón para seguir así, que nuestra forma de vida no llegará hacia ningún lugar. Pero nos da igual, elegimos nuestro camino, preferimos seguir así que perdidos entre la carroña.
Oi!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 179

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants