Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 30 ago. 2017, 22:19

El manga tot just passa per el post saga black, i encara no han arribat ni al reclutament del torneig multiversal.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 31 ago. 2017, 17:47

hola diuen que en yamcha es podra jugar en dbzfighter ¿pregunto sera la primera vegada que es pugui jugar amb aquest personatge? diria que no,,, que ja va sortir en altres jocs de la play potser en el ultimate battle 22 i en el dbz budokai ¿no?

El manga ja paso de seguir-lo mes de la meitat de les coses crec que se les inventa el totoyaro per el cami,,, i la toei li diu molt bona o molt dolenta i no toriyama que nomes esta per posar el cazo crec per la seva jubilacio,,,

Diuen que el torneig nomes li quedan 5 capitols,,, i el final de una hora que es fara al octubre crec que son dos capitols empalmats no un de sol,,, bueno esperem lo que deu sigui jaja salut
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dj. 31 ago. 2017, 21:51

En 2D no ho sé, en els jocs en 3D ha sortit a uns quants segur! Al Tenkaichi Budokai 3 si no vaig errat hi surt segur; i imagín que al Burst Limit també hi devia sortir, però parl de cap, ara....
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dv. 01 set. 2017, 17:39

bueno lo del yamcha me es igual on surtia total no crec que ningu hagi jugat mai amb aquest personatge,,,

ostres el especial de super sera una merda o sigui de la historia del japo veiem a vegeta amb bigoti i barba sembla el dels inicis de Gt i en son goten i trunks vestits de la epoca conreant el camp de nabos com a super,,, en fi que millor no el veurem i el episodi de la transformacio de goku sembla que sera un capitol normal diuen que es mes oscura,,, i despres sera una xorrada de capitol com tots fins ara,,, tinc la teoria que els dos acabarant eliminats com la ximpleria del torneig del altre mon i el guanyador quedara vacant,,, jaja bueno aqui us deixo el enllaç del especial que faran

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... -tv-162724
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 01 set. 2017, 18:22

No és el mateix especial, el de Super serà un capítol llarg de la sèrie, i aquest altre no té a veure directament amb Super, és un programa especial de la història del Japò en el que surten personatges d'alguns animes, entre ells els de Bola de Drac, però no té res a veure amb la sèrie:

Imatge
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 04 set. 2017, 17:13

ah ok no ho sabia pas,,, la gent cada cop queda mes flipada amb super ¿ningu parla del capitol 106?

Bueno encara no l´he vist o sigui opinare en el seguent post que faci jeje

posdata: al final ha passat lo que tenia que passar me he desfet de les 65 revistes neko,,, nomes me he quedat amb la primera com a record,,, la resta he retallat tot lo de bola de drac i articles de akira toriyama dels seus mangas i me he quedat les portades i contraportades de totes com a record,,, perque ningu digui que no les vaig tenir al seu dia jaja i la resta a la brossa,,, no vegis com pessaben per cert parlant de revistes manga ¿la otaku bunka aquesta encara es fa? i ¿algu se la ha comprat? jo me he comprat el primer ninot de naruto x 1´50 me ha fet gracia la resta costaran 5 pavos per ninot no me interesan es com la de one piece nomes vaig comprarme en luffy jaja salut
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dl. 04 set. 2017, 17:31

ei ja tinc resposta si encara es fa la otaku bunka i va per el numero 9 ¿que es trimestral no? amb rao dura tant encara jaja i ¿algu de aqui se la compra? barata no es 5 pavos que costa una burrada,,, recordo que la neko costaba 390 pesetas uns 4 euros i la kame 2´95 uns 3 euros actuals,,, lo que me ha agradat es que em comprare el album de cromos que ve amb alguns sobres recordo la primera vegada que va sortir el de dbz costaba nomes 95 pesetas lo que seria ara 65 centims de euro ho posso en euros perque la gent actual que a lo millor no sapiguen que eren les pesetas la moneda antigua me entenguin ¿ok?

aixo si em comprare el album i alguns cromos pero no crec que em faci la cole sencera te arruinas XD

http://misiontokyo.com/noticias/asi-es- ... ball-super
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dl. 04 set. 2017, 20:01

Caram. Potser em mirareu malament però em crida l'atenció aquest àlbum.
La forma més econòmica de acabar la colecció es comprar la caixa sencera. Almenys jo ho feia bans. Pot semblar car però a la llarga era surt més barat. Per un parell de cromos que no em sortien m 'havia gastat lo inimaginable.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 04 set. 2017, 21:58

95 pessetes? Juraria que en costava 100, cap allà l'any 91 deuria ser. Vist el 106 de Super, mmmm, no m'esperava que en Ten Shin Han acabés fora tan aviat, amb la multiplicació de cossos, fins al final vaig pensar que hi hauria un dels clons que seria dins el ring. Fins que en Zeno Sama el va borrar del seu KamiPad. En Cor Petit tornant als inicis de Z, quan cada dos per tres, quedava amb els braços arrancats.

El 107 no s'emetrà fins l'altra setmana (17 de setembre). Sembla que potser hi haurà una mort, amb el Follet Tortuga i en Frost de protagonistes. Res de bo m'espero del bessó d'en Freezer de l'univers 6. Aquest es pitjor que el dimoni "fred" del nostre univers.

Manquen 32 minuts, ja hi ha menys de la meitat dels lluitadors fora. Ara queden els pitjors. En Maggeta, en Frost, en Hit, en Jiren, en Toppo, les Sailormoon de l'univers 2, el yardratià... Espero veure bones batalles amb aquests personatges.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 05 set. 2017, 16:25

si el album costaba 95 peles,,, aqui teniu la foto XD per cert jo el vaig completar al seu dia en catala pero el vaig perdre i el vaig comprar en castella x 10 pavos fa 3 anys,,, els de catala minim x 30 pavos mes barats complets no els trobes,,, si tens sort jaja i per aixo vaig passar de pijar-lo en catala,,, si algun dia el trobo x 15 tal vez caigui qui sap,,,

https://cloud10.todocoleccion.online/al ... 161081.jpg

Jo del torneig ja no espero gran cosa la veritat diuen que el rumor que el ending de super diu que van apareixent els personatges de 3 en 3 com queden eliminats en aquest ordre,,, primera foto surt krilin,tenshinhan i en vegeta,,, els ultims serian en freezer,en gohan i en goku home a mi ja no me extranyaria res,,, home potser el follet tortuga acaba morint i en frost es eliminat,,, podria ser,,, i el resucitarien amb les boles de drac pero quines las de la terra,las de namek o las de el univers tenen per elegir XD si 32 minuts al final amb la tonteria aixo es fa mes llarg que la destruccio de namek,,,
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 05 set. 2017, 16:54

kakarotto2017 ha escrit:
si el album costaba 95 peles,,, aqui teniu la foto XD per cert jo el vaig completar al seu dia en catala pero el vaig perdre i el vaig comprar en castella x 10 pavos fa 3 anys,,, els de catala minim x 30 pavos mes barats complets no els trobes,,, si tens sort jaja i per aixo vaig passar de pijar-lo en catala,,, si algun dia el trobo x 15 tal vez caigui qui sap,,,

https://cloud10.todocoleccion.online/al ... 161081.jpg

Jo del torneig ja no espero gran cosa la veritat diuen que el rumor que el ending de super diu que van apareixent els personatges de 3 en 3 com queden eliminats en aquest ordre,,, primera foto surt krilin,tenshinhan i en vegeta,,, els ultims serian en freezer,en gohan i en goku home a mi ja no me extranyaria res,,, home potser el follet tortuga acaba morint i en frost es eliminat,,, podria ser,,, i el resucitarien amb les boles de drac pero quines las de la terra,las de namek o las de el univers tenen per elegir XD si 32 minuts al final amb la tonteria aixo es fa mes llarg que la destruccio de namek,,,

Si jo també el tenia el album i el vaig perdre.
Es aquest:
https://mega.nz/#!tUMkSIoZ!T9TE70PRJDWm ... dHCl8qoc7I
Contrasenya: xagasa

Pots trobar quasi totes les coleccions de cromos al apartat DD i Altres Mètodes.
-Pasare per la llibreria a veure quin preu val la caixa sencera del album de super.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 05 set. 2017, 16:56, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 05 set. 2017, 17:11

amb el temps no es pot guardar tot a mi ja me agradaria pero et vas fent grant i ja no tens la ilusio de guardar-ho tot i amb el temps et vas desfent de tot lo que havies acumulant i aixo si estas solter i no tens compromisos es a dir parella,fills,hipoteca i tot aixo que amb el temps ja no tens la mateixa ilusio i estas per unes altres histories,,, es lley de vida,,,, mireu jo fa poc estic fent neteja de coses manga que tenia repetides o comics que ja no volia,,, pero aixo si sigo comprant lo ultim que me he pillat es el rellotge de paret de dbz esta esgostat nomes quedaba un a tota barcelona i vaig tenir la potra de emportar-me el ultim per 6 euros i aixo que costaba 8 jaja el rellotge va de puta mare lo dolent que les agulles es de aquells que fa clock clock clock o sigui fot molt soroll i he tingut ganes de treure-li la pila ja me enteneu jaja i si tambe me he comprat la motxilla per 5 euros de dbz es de nens pero coi per portar-la per fo-tre quatre coses a mi em va be,,, ara que et cobren les bosses a tot arreu bueno us dira a mi que me importa lo que faci aquest,,, nomes comento,,, son coses de bola de drac o sigui no cal que sigui de super ¿no? es pot xerrar de la serie en general XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 05 set. 2017, 17:41

kakarotto2017 ha escrit:
amb el temps no es pot guardar tot a mi ja me agradaria pero et vas fent grant i ja no tens la ilusio de guardar-ho tot i amb el temps et vas desfent de tot lo que havies acumulant i aixo si estas solter i no tens compromisos es a dir parella,fills,hipoteca i tot aixo que amb el temps ja no tens la mateixa ilusio i estas per unes altres histories,,, es lley de vida,,,, mireu jo fa poc estic fent neteja de coses manga que tenia repetides o comics que ja no volia,,, pero aixo si sigo comprant lo ultim que me he pillat es el rellotge de paret de dbz esta esgostat nomes quedaba un a tota barcelona i vaig tenir la potra de emportar-me el ultim per 6 euros i aixo que costaba 8 jaja el rellotge va de puta mare lo dolent que les agulles es de aquells que fa clock clock clock o sigui fot molt soroll i he tingut ganes de treure-li la pila ja me enteneu jaja i si tambe me he comprat la motxilla per 5 euros de dbz es de nens pero coi per portar-la per fo-tre quatre coses a mi em va be,,, ara que et cobren les bosses a tot arreu bueno us dira a mi que me importa lo que faci aquest,,, nomes comento,,, son coses de bola de drac o sigui no cal que sigui de super ¿no? es pot xerrar de la serie en general XD

¿Per casualitat aquest rellotge es el cap den goku amb el rellotge com a panxa?
Si no es aquest podries posar la foto al apartat '' Compres manga i anime''

-I lo del album de super he flipat. He anat a dues llibreries i un quiosc hi m'han dit que la ultima colecció ja feia 10 anys minim i que ja no sortiria res. Que era una serie vella i que era imposible que actualment sortis algo. La qual cosa els he explicat que existeix una serie nova anomenada super i que havien fet mes de 100 capitols nous. La explicació le fet a les dues primeres tendes. A la ultima ja els he dit directament adeu ciau. Ja he pasat de fer explicacions. Ho mirare de buscar aquest cap de setmana a Barcelona.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 06 set. 2017, 16:23

el rellotge de paret es aquest ho vaig pillar a una tendra drim tenen tot de merchandising escolar amb la mateixa portada tot jaja

https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg

caram en amazon ho acabo de mirar y es venen 2 per 18 pavos la gent sempre fent negoci,,, en fi

A mi lo del album de super sera perque encara es molt recent i per aixo segur que encara ha de sortir pero no se sap quan aquestes coses venen quan venen i clar esta anunciant-se perque la gent se enteri,,, jo ja me´l pillare no tinc pressa,,, salut
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 07 set. 2017, 15:36

Aquest mes passat va sortir el anime book del A-13 en català. Bueno suposant la llibreria que ho compro no. Diuen que s'ha arrassats fins el 10 de setembre. Però la web de planeta posa data de llançament 5 d'agost. Una mini excusa de la llibreria per no reconèixer que s'havien oblidat de fer la comanda.

- He vist que la versió Latino de súper ja van pel 22 y ja parlen de les veus dels dobladors de la saga Goku black. Bueno al final ni català ni castellà. Capítols nous amb Latino. Bueno millor això que en Japonès.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: aqz i 36 visitants