Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dl. 05 feb. 2018, 14:15

Jo segueixo mantenint la teoria conspiratòria, que es va dient des de l'inici del Torneig de Poder.
Spoiler: mostra
En Freezer en un últim moment trairà a tothom, proclamant-se guanyador, i aconseguir el desig de reviure, i poder carregar-se en Zeno-sama, i convertir-se ell en el nou rei de tot.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Dragon Ball Super

dt. 06 feb. 2018, 11:58

Jo també aposto que en Freezer serà clau d'alguna manera!
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dt. 06 feb. 2018, 12:42

També pots ser que
Spoiler: mostra
s'amagui durant els 4 minuts restants i un cop acabats només que quedi un dels altres 3 del univers 7 contra en Jiren, la seva aparició faria guanyar l'univers 7 per major número de lluitadors al acabar el temps...


Salutacions
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dt. 06 feb. 2018, 17:19

hola a mi me gustaria que freezer cojiese a uno de los dos zenos el del futuro mismo y se lo cargase pero se que esto no va a pasar,,, diria que freezer hara el papel de vegeta en la saga cell cuando le lanza el final flash y lo desastibiliza y gohan lo remata con el kame hame ha,,, podria ser algo similar esta vez ¿no? pero con goku contra jiren,,, vegeta ahi despelotado pero sin ningun rasguño y el a-17 que cansino con las barreras,,, me gustaria saber cuando jiren le dice a goku porque lucha realmente y porque participo en el torneo y aqui goku fijo que se cabrea y saca el migatte por tercera vez un saludo
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 06 feb. 2018, 17:24

Bona tarda. En Freezer acabara traint a qui sigui. Inclus en el modo historia del fighterz fa de les seves.

-Aprofito per preguntar que us sembla el projecte de bola de drac gt.
viewtopic.php?f=27&t=21259
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 07 feb. 2018, 12:04

bueno traicione o no freezer cada uno tenemos nuestra teoria y eso hay que respetarlo,,, ya para 5 capitulos que quedan vamos a disfrutarlos XD

he visto que han sacado ahora los de selecta un pack con todas las pelis en blueray edicion de lujo,,, me pregunto si las sacaran en 4K-HDR pero porque aun no han salido en ese formato pero en un futuro no me extrañaria,,, las peliculas se han reeditado en 40 formatos distintos lo menos y yo las tengo en dvd original pero la edicion que te viene 3 pelis en un mismo dvd con esa ya me conformo
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dc. 07 feb. 2018, 15:01

...o Doble (Múltiple) KO i l'unic que roman al ring es en Freezer, que guanya. Patam i llestos. o Guanya Bulma. Es DBSuper, no cal que tot tingui sentit.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dc. 07 feb. 2018, 15:40

Doncs si, no em sorprendria gens una TROLEADA com a final de torneig....

Per cert, spoiler del 128
Spoiler: mostra
pel que sembla eliminaran a en Vegeta al 128, per tant pinta que no hi haurà Gogeta. D'altra banda menys mal, perquè si crean una nova forma (Migatte no gokui) no es per després haver de recòrrer a en Gogeta per resoldre la papereta...


he visto que han sacado ahora los de selecta un pack con todas las pelis en blueray edicion de lujo,,, me pregunto si las sacaran en 4K-HDR pero porque aun no han salido en ese formato pero en un futuro no me extrañaria,,,


Me ha parecido ver que son 2 packs, 100 euretes si las quieres en BD (en DVD no le veo sentido...) no creo que las saquen en UHD, en cualquier caso dudo que notáramos mejora de imagen (la diferencia entre UHD-HDR vs 1080p no es tan acusada como la diferencia entre SD vs HD, y en animación aún menos.)

Salut!
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dc. 07 feb. 2018, 16:21

ostia pues os imaginais que jiren le dice a goku ya sudo de la justicia me la suda estoy hasta los coj,,, y por eso no quiero ser dios de la destruccion que lo sea otro tarao en este caso toppo para lo que sirve ya veis lo que le dijo cuando perdio todo ese poder no te ha servido para nada al final eres un inutil,,, en cierto modo al final jiren con esa cara de pasmao es uno que piensa en si mismo usease es el freezer de su universo pero sin tener subditos que le hagan el trabajo sucio digamos XD

Solo le falta decir odio a los saiyans y los quiero matar a todos,,, rollo freezer que siempre lo piensa pero se lo calla,,, y vegeta yo flipo no se puede ni mover que ha gastado toda su energia y se transforma aun en blue,,, por mi chachi que lo eliminen a el y a-17 de paso,,, freezer que se quede hasta el final y jiren y goku se maten entre ellos y el solo quedara en pie para ser el ganador como decis y el deseo sea que resucite el y todos los universos y asi todos contentos ¬¬
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 feb. 2018, 01:50

Per lo que he llegit en un altre foro boing a tallat la repetició dels capitols i es comenta que han cancelat la serie definitivament.

-Pregunto jo. Te gaire de creible això? Ho dic perque també parlen de que no doblaran mes capitols y que no en tenen cap mes per emetre de nou
i pels comentaris llegits per aqui vaig llegir que comentaveu que n'havien doblat 76 de 67 emesos actualment.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 feb. 2018, 08:55

xagasa ha escrit:
Per lo que he llegit en un altre foro boing a tallat la repetició dels capitols i es comenta que han cancelat la serie definitivament.

-Pregunto jo. Te gaire de creible això? Ho dic perque també parlen de que no doblaran mes capitols y que no en tenen cap mes per emetre de nou
i pels comentaris llegits per aqui vaig llegir que comentaveu que n'havien doblat 76 de 67 emesos actualment.


Cito a formulatv:

"La cadena ha confirmado a FormulaTV que no se trata de una cancelación y que ya tiene comprados los derechos de nuevos capítulos"

"A pesar de que los episodios que están por llegar a España de 'Dragon Ball Super' se habrían comenzado a traducir, no ha habido noticia alguna sobre el doblaje de los mismos."

Això últim em fa molta gracia, "se habrían comenzado a traducir" a les poques hores de l’emissió al Japó ja hi ha versions subtitulades (i per tant traduïdes) realment la traducció no els hi cal, com a molt la revisió de la mateixa...

Sincerament i coneixent el grup Mediaset, això pinta malament (tant de bo m'equivoqui...) però auguro que acabaran emetent-t’ho a l'estiu al late (mes enllà de les 00:00) al menys aquí estarem al peu del canó per qui no la pugui veure.

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 feb. 2018, 12:43

cuanto antes lo traigan a boing antes los podremos ver en catalan XD
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 feb. 2018, 13:37

O no. Trigarem temps a veure Super en català em sembla a mi. Tal com vaig exposar dies enrere.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Dragon Ball Super

dj. 08 feb. 2018, 17:25

la pregunta es ahora que termina la serie de anime de super ¿os interesa seguir el manga que se edite en nuestro pais? sea vermella o el tomo yo la verdad es que no,,, ya perdi el interes XD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dv. 09 feb. 2018, 01:59

Hola. Com que sembla que la emisio de nous capitols doblats anira per llarg me descarregat els capitols 80 al 126. En el seu moment em vaig quedar en el cap 79.
-M'agradaria que em diguesiu d'aquests capitols els que es podrien considerar relleno osigui que es surtin una mica de l'historia tipus el capitol on juguen un partit de beisbol.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants