Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3396
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Dragon Ball Super

dt. 04 juny 2019, 18:14

Doncs TV3 ja no té els drets i selecta dubto que les dobli.
Encara que per error en la edició DVD i bluray posava que portaven audio català.

Bluepheasant
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

dt. 04 juny 2019, 18:30

xagasa ha escrit:
Doncs TV3 ja no té els drets i selecta dubto que les dobli.
Encara que per error en la edició DVD i bluray posava que portaven audio català.

Perdó el que volía dir es que per doblarles crec que el Super3 hauría de comprar-li el máster de video a Selecta.
Fa un any ja els hi vaig fer una petició d'aquestes 4 pel·lícules que falten de Bola de Drac + la serie Super, i em van dir que consideraríen la petició.

potser es referíen a les pel·lícules que els hi vaig comentar. crec que ara mateix aquestes pel·lícules són bastant accessibles comparat amb amb la serie Super.

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 239
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dv. 21 juny 2019, 13:41

Manga 49 de Super. Molt interessant, aquesta vegada en Toriyama i en Toyotaro estan fent una gran feina a la saga d'en Moro.
https://mangaplus.shueisha.co.jp/viewer/2001789
Imatge

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 239
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dv. 02 ago. 2019, 19:16

S'ha acabat Bola de Drac al Super3. Ja no s'emetrà més fins a nou avís. Tinc entès que el final de Super s'ha d'emetre màxim al 2020, espero que a partir del setembre a Mierdaset es posin les piles, i emetin el que queda del Torneig de Poder.
M'ensumo una llarga temporada de sequera Boladedraquiana en català, fins que Boing no sobreexploti Super, no la tindrem a casa. M'ensumo que almenys dos anys segur.
Ha estat bonic mentre ha durat. Veurem què passa d'ara en endavant. De moment servidor va seguint el Manga, molt interessant aquesta nova saga, i els episodis que van sortint de l'anime promocional de DB Heroes.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant